W ciągu roku pracy nad stroną, ruch organiczny z docelowych regionów wzrósł o 6,4-krotnie
Wzrost pozycji docelowych fraz kluczowych w wyszukiwarkach
Ponad 50% promowanych fraz kluczowych znajduje się w TOP-10 priorytetowej wyszukiwarki Google
Klient

Zadanie postawione przez klienta

Grupa firm jest oficjalnym przedstawicielem celnym i profesjonalnym uczestnikiem handlu zagranicznego. Firma ma ponad 16 lat doświadczenia. W 2021 roku firma zaktualizowała swoją stronę internetową przy naszej pomocy: głównym celem było poprawienie widoczności strony internetowej w wyszukiwarkach pod kątem docelowych fraz kluczowych i zwiększenie ruchu organicznego.

Rozwiązanie

Co zrobiliśmy

Na pierwszym etapie przeprowadziliśmy analizę semantyki projektu i zebraliśmy zapytania dotyczące docelowych kierunków. Podczas analizy doszliśmy do wniosku, że dla promowania tych zapytań konieczne jest rozszerzenie struktury strony internetowej.

Po zatwierdzeniu nowej struktury przystąpiliśmy do pisania treści na nowe strony, meta tagów i ich implementacji na stronie.

Pod wrażeniem rezultatów? Nasz menedżer znajdzie optymalną ofertę dla Twojego biznesu.
Image
1
Krok pierwszy

Zbieranie semantyki

Na pierwszym etapie przeprowadziliśmy analizę semantyki projektu i zebraliśmy zapytania dotyczące docelowych kierunków. Podczas analizy doszliśmy do wniosku, że dla promowania tych zapytań konieczne jest rozszerzenie struktury strony internetowej. W fazie tworzenia strony internetowej zmiany w strukturze nie były rozważane, ponieważ strona była tworzona zgodnie z wytycznymi klienta. Przed rozszerzeniem struktury istniało 5 stron usługowych.

Image
2
Krok drugi

Optymalizacja i treści ekspertów

Po zatwierdzeniu nowej struktury przystąpiliśmy do pisania tekstów na nowe strony, tworzenia meta tagów i ich implementacji na stronie.

Jednym z głównych wyzwań było stworzenie treści ekspertów związanych z nowymi usługami, ponieważ w latach 2019-2022 w branży logistycznej występowały trudności.

Image
3
Krok trzeci

Klastrowanie i nowe strony

Przeprowadzając klastrowanie zapytań, opracowaliśmy zalecenia dotyczące dostosowania struktury i utworzenia nowych stron usługowych.

Nowa struktura sekcji „Usługi” została podzielona na cztery kierunki: „Cła”, „Międzynarodowe przewozy towarów”, „Dostawy towarów z Chin” i „Wsparcie prawne”.

  • Do sekcji „Cła” należą następujące strony: „Usługi celnego pośrednika”, „Deklaracje celne”, „Oczyszczanie celnego towaru”, „Usługi celne importu z Chin”, „Odblokowywanie towarów z Korei” i „Rozliczanie celne samochodów”.
  • Do sekcji „Międzynarodowe przewozy towarów” należą następujące usługi: „Transport morski”, „Dostawa towarów w opakowaniach zbiorczych” oraz „Dostawa z Azji” z podkategoriami „Dostawa z Japonii”, „Dostawa z Indonezji”, „Dostawa z Indii”, „Dostawa z Wietnamu”, „Dostawa z Tajlandii”, „Dostawa z Hongkongu”, „Dostawa z Malezji”, „Dostawa z Singapuru”, „Dostawa z Korei” oraz „Eksport towarów do Korei”.
  • Do sekcji „Dostawy towarów z Chin” należą następujące usługi: „Transport lotniczy z Chin”, „Transport kolejowy z Chin”, „Transport morski z Chin”, „Dostawa towarów zbiorczych z Chin”, „Eksport towarów do Chin”, „Wyszukiwanie dostawców z Chin”, „Dostawa towarów z Pekinu”, „Dostawa towarów z Guangzhou”, „Dostawa towarów z Szanghaju”, „Dostawa sprzętu z Chin” oraz „Dostawa części z Chin”.
Image
4
Krok czwarty

Nawigacja i użyteczność

Dla ułatwienia nawigacji wprowadzono następujące elementy:

  • Menu usług w nagłówku strony.
  • Sekcja „Nasze usługi” na stronie głównej.
  • Sekcja „Dodatkowe usługi” na stronach usługowych.
  • Menu usług w stopce strony.
Image
5
Krok piąty

Techniczna optymalizacja strony

Oprócz analizy semantyki, na początkowym etapie przeprowadziliśmy audyt strony w celu zidentyfikowania błędów technicznych. W wyniku tego przeprowadziliśmy standardowe prace związane z optymalizacją techniczną SEO:

  1. Stworzyliśmy poprawny plik robots.txt i zablokowaliśmy indeksację wszystkich niskiej jakości dokumentów na stronie.
  2. Skonfigurowaliśmy ogólne przekierowania.
  3. Stworzyliśmy dynamiczną mapę witryny w formacie .xml.
  4. Skonfigurowaliśmy poprawne obsługiwanie nieistniejących stron.
  5. Dla stron witryny wprowadziliśmy przyjazne URL-e. Dla wszystkich starych URL-i ustaliliśmy przekierowanie 301 na nowe oraz zmieniliśmy wszystkie wewnętrzne linki.
  6. Dodaliśmy tytuł <h1> do wszystkich stron.
  7. Oznaczyliśmy nagłówki stylami.
  8. Usunęliśmy duplikaty stron.
  9. Poprawiliśmy prędkość strony: zminimalizowaliśmy style i skrypty, zoptymalizowaliśmy rozmiar obrazów, skonfigurowaliśmy buforowanie.
  10. Okresowo usuwamy złamane i przekierowujące linki na stronie.

Aby przyspieszyć indeksację nowych stron, dodatkowo wysyłaliśmy strony do indeksacji za pomocą Google API.

Wyniki w dziedzinie promocji strony transportowej

W ciągu roku pracy nad stroną ruch organiczny z priorytetowych regionów wzrósł o 6,4 raza
Wzrost pozycji priorytetowych zapytań w wynikach wyszukiwania w Google
Ponad 50% promowanych zapytań znajduje się w TOP-10 priorytetowego wyniku wyszukiwania w systemie Google
Pod wrażeniem wyników? Nasz menedżer dobierze optymalną ofertę dla Twojego biznesu.
×