Audytorium platformy społecznościowej Facebook wynosi 2,8 mld użytkowników na całym świecie. Zazwyczaj są to osoby o wysokim wykształceniu i dochodach. Możliwość dokładnego dostosowania targetingu pozwala znaleźć wśród ogromnej liczby użytkowników potencjalnych klientów właśnie dla Ciebie.
Reklama na Facebooku to sposób na dotarcie do wielu nowych użytkowników.
Doświadczenie i kwalifikacje naszych specjalistów pomogą stworzyć i przeprowadzić kampanię reklamową, która przyciągnie uwagę zainteresowanych użytkowników, przyniesie nowych klientów i zwiększy sprzedaż. Potrafimy wykorzystać możliwości platformy społecznościowej, uwzględniając specyfikę Twojego projektu, i wybrać odpowiednie narzędzia promocji.
Koszt konfiguracji i prowadzenia reklamy
od 900 PLN
Budżet na reklamę ustala klient.*
Analizujemy grupę docelową i dostosowujemy reklamę
Określamy budżet reklamowy
Uruchamiamy reklamę i monitorujemy jej przebieg, dostosowując strategię, aby dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów
Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego
Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy
Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji
Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność
Turystyka
Restauracje i kawiarnie
Salony urody
Medycyna
Banki
Samochody
Edukacja
Produkty dla dzieci
Zdjęcia
Naprawa
Sprzątanie
Ubezpieczenia
Fitness
Rozrywka
Odzież i obuwie
Wynajem
Jedzenie
Bizuteria
Produkty dla domu
Technika
Przemysł
Nieruchomości
Dom i ogród
+ Twój biznes
zadzwoń lub zostaw zgłoszenie na naszej stronie internetowej.
wszystkie cele i zadania projektu. Przeprowadzimy analizę rynku.
indywidualną ofertę handlową.
i zawrzemy umowę. Rozpoczynamy pracę.
Ilu użytkownikom będzie wyświetlana moja reklama? Czy liczby podane przez Facebooka są rzeczywiste?
Facebook pokazuje Ci potencjalną grupę docelową. Jeśli podał liczbę 50 000 osób, nie oznacza to, że tyle osób zobaczy reklamę. Najlepszym realnym wynikiem jest około 10% tej liczby. Zasięgi w dużej mierze zależą od rodzaju i jakości reklamy, a także od Twoich celów.
Czym najlepiej się kierować: kliknięciami czy wyświetleniami?
To zależy od celu kampanii. Wyświetlenia są odpowiednie, jeśli chcesz zwiększyć rozpoznawalność i poszerzyć swoją publiczność. Kliknięcia są dobre do remarketingu, gdy potrzebujesz zachęcić użytkownika, który już Cię zna, do działania.
Jak dowiedzieć się, czy reklama jest skuteczna?
Istnieją specjalne systemy zbierające statystyki. Istnieje kilka parametrów: zasięgi, kliknięcia i liczba odtworzeń filmów (uwzględniane są odtworzenia trwające co najmniej 3 sekundy), częstość wyświetleń, stosunek wyświetleń do kliknięć, liczba pozyskanych leadów (osób, które podjęły działanie celowe). Wykorzystujemy te metryki do dostosowywania kampanii i zwiększania jej skuteczności, a także do formułowania zaleceń dotyczących przyszłych kampanii i strony internetowej.
Co się stanie z reklamą, jeśli moje konto zostanie zablokowane?
Nie będzie ona wyświetlana. Facebook blokuje użytkowników za naruszenie zasad reklamy i umieszczanie niedozwolonych materiałów oraz za nieprawidłowe zarządzanie płatnościami. Jednak z nami nie ma takiego ryzyka – nasi specjaliści posiadają duże doświadczenie, regularnie się szkolą i śledzą wszystkie zmiany w algorytmach.
Na Facebooku głównie zagraniczna publiczność. Czy potrzebuję tam reklamy?
To zależy od Ciebie. Pamiętaj, że Facebook i Instagram działają w jednym systemie, co daje więcej możliwości w zakresie promocji.
Od czego zależy koszt?
Koszt jest obliczany indywidualnie, zależnie od Twoich celów i stopnia skomplikowania prac. Skontaktuj się z menedżerem Seologic, aby dowiedzieć się, ile to będzie kosztować w Twoim przypadku.
Aby uczynić zasób interesującym dla użytkowników, stosuje się różne metody pozycjonowania. Obejmują one zarówno pracę nad optymalizacją dla wyszukiwarek, jak i bezpośrednią reklamę, a także ulepszanie samej strony,...
UGC (treści generowane przez użytkowników) - to treści tworzone przez publiczność marki. Na przykład, zdjęcia, recenzje, recenzje wideo itp. Kluczową cechą treści generowanych przez użytkowników jest ich autentyczn...
Od roku 2020 na Instagramie zaszło wiele zmian. Po pierwsze, użytkownicy platformy otrzymali nowe możliwości pozycjonowania swoich profili. Po drugie, zmieniła się sama grupa docelowa. Tam, gdzie wcześniej główną c...