Title Image

Reklama na Facebooku

Twoją reklamę zobaczą ci, którzy są zainteresowani Twoją ofertą
O korzyściach
Dlaczego warto wybrać Facebooka?

Audytorium platformy społecznościowej Facebook wynosi 2,8 mld użytkowników na całym świecie. Zazwyczaj są to osoby o wysokim wykształceniu i dochodach. Możliwość dokładnego dostosowania targetingu pozwala znaleźć wśród ogromnej liczby użytkowników potencjalnych klientów właśnie dla Ciebie.

Reklama na Facebooku to sposób na dotarcie do wielu nowych użytkowników.

O usłudze
Co oferujemy?

Doświadczenie i kwalifikacje naszych specjalistów pomogą stworzyć i przeprowadzić kampanię reklamową, która przyciągnie uwagę zainteresowanych użytkowników, przyniesie nowych klientów i zwiększy sprzedaż. Potrafimy wykorzystać możliwości platformy społecznościowej, uwzględniając specyfikę Twojego projektu, i wybrać odpowiednie narzędzia promocji.

ILE KOSZTUJE REKLAMA NA FACEBOOKU?

 

Koszt konfiguracji i prowadzenia reklamy

od 900 PLN

Budżet na reklamę ustala klient.*

Uzyskaj ofertę

Powody, dla których warto wybrać reklamę na Facebooku

Szeroki zakres targetingu
Użytkownicy Facebooka sami udostępniają wiele przydatnych informacji o sobie - płeć, wiek, lokalizacja, zawód, zainteresowania, stan cywilny i wiele innych. Oprócz tych parametrów, w kampanii reklamowej na Facebooku można uwzględniać zachowanie użytkownika w sieci - można pokazać swoje ogłoszenie tym, którzy często dokonują zakupów online lub odwiedzają strony o podobnej tematyce, często zmieniają lokalizację.
Wiele formatów
Można tworzyć reklamy w formie standardowych postów, ale także w formie treści graficznych i wideo, ankiet, banerów z linkami. Istnieje wiele możliwości, aby reklama była atrakcyjna i treściwa.
Mniejsza konkurencja i koszty
Mimo imponującego audytorium Facebooka - nie jest to najpopularniejsza platforma reklamowa, co oznacza, że nie ma tam tak wielu podobnych ofert. Można skonfigurować płatność za kliknięcia lub wyświetlenia ogłoszenia, a średnia cena będzie niższa niż koszt reklamy kontekstowej w wyszukiwarkach i innych platformach z targetingiem.
O promocji
Jak pracujemy?

Analizujemy grupę docelową i dostosowujemy reklamę

Określamy budżet reklamowy

Uruchamiamy reklamę i monitorujemy jej przebieg, dostosowując strategię, aby dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów

Celowy wydatek budżetu0
Przyciągnięcie uwagi grupy docelowej0
Kierowanie wyłącznie do zainteresowanych użytkowników0
Zrozumiała statystyka0
Już teraz sprawdź koszt reklamy ukierunkowanej na Facebooku!

Reklama na Facebooku: etapy pracy

1
Pierwszy krok
Przygotowanie
  • Analiza projektu i tworzenie profilu grupy docelowej.
  • Formułowanie strategii.
  • Tworzenie materiałów reklamowych – tekstowych i graficznych.
2
Drugi krok
Konfiguracja
  • Rejestracja firmy klienta w systemach reklamowych.
  • Tworzenie kampanii. Konfiguracja parametrów wyświetlania, retargetingu i remarketingu.
  • Ustalanie dziennego i miesięcznego budżetu, limitów wydatków i stawek.
  • Integracja kampanii z systemami analityki – Yandex.Metrica i Google Analytics.
3
Trzeci krok
Kontrola i dostosowania
  • Monitorowanie wyświetleń reklamy i kliknięć.
  • Usuwanie nieefektywnych miejsc i ogłoszeń.
  • Kontrola alokacji budżetu i dostosowanie stawek.
  • Okresowa modyfikacja reklamy w celu zwiększenia liczby kliknięć.
4
Czwarty krok
Raportowanie
  • Tworzenie szczegółowych raportów dotyczących statystyk wyświetleń i kliknięć, konwersji, wykorzystania budżetu i osiągnięcia celów.
  • Formułowanie zaleceń dotyczących przyszłych kampanii.
50+
Ekspertów

Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego

1
Miejsca w rankingach

Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy

28
Kraje świata

Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji

4800+
Projekty

Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność

O obszarach naszych klientów

Dla jakich firm konfigurujemy reklamy ukierunkowane na Facebooku?

Turystyka

Restauracje i kawiarnie

Salony urody

Medycyna

Banki

Samochody

Edukacja

Produkty dla dzieci

Zdjęcia

Naprawa

Sprzątanie

Ubezpieczenia

Fitness

Rozrywka

Odzież i obuwie

Wynajem

Jedzenie

Bizuteria

Produkty dla domu

Technika

Przemysł

Nieruchomości

Dom i ogród

+ Twój biznes

Dowiedz się teraz, ile kosztuje reklama na Facebooku dla Twojej firmy!
Rodzaje reklam na Facebooku
Zwykły wpis na tablicy
Tradycyjny format wpisu składający się z tekstu i obrazka. W reklamach dodaje się także przycisk, który może prowadzić do Twojej społeczności lub witryny, lub zachęcać do działania - subskrypcji, złożenia zamówienia itp. W takich postach można również dodać formularz do wypełnienia, w którym potencjalni klienci mogą podać swoje dane kontaktowe.
Wideo lub pokaz slajdów
Reklama wideo również pojawia się na tablicy i jest odtwarzana automatycznie. To skuteczny sposób na przyciągnięcie uwagi. Ważne jest, aby filmy nie były dłuższe niż 20 sekund. Jeśli nie masz możliwości stworzenia pełnej produkcji wideo, można stworzyć film z statycznych obrazów zmieniających się na ekranie.
Karuzela
Post składający się z kilku obrazków lub filmów (do 10), z możliwością dodania przyciska do działania dla każdego z nich. Ten format jest atrakcyjny dla użytkowników ze względu na interaktywność.
Reklama typu teaser
Ten rodzaj reklamy jest umieszczany po prawej stronie głównej tablicy i zawiera baner lub zdjęcie, a pod nim nagłówek i opis tekstowy. Często używany do retargetingu lub promocji ``gorących`` ofert - nowości i rabatów.

JAK ROZPOCZĄĆ PRACĘ Z NAMI

  • 1
    SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

    zadzwoń lub zostaw zgłoszenie na naszej stronie internetowej.

  • 2
    SZCZEGÓŁOWO ZROZUMIEMY

    wszystkie cele i zadania projektu. Przeprowadzimy analizę rynku.

  • 3
    PRZYGOTUJEMY

    indywidualną ofertę handlową.

  • 4
    ZAAKCEPTUJEMY WSZYSTKIE WARUNKI

    i zawrzemy umowę. Rozpoczynamy pracę.

Pytanie-odpowiedź

Ilu użytkownikom będzie wyświetlana moja reklama? Czy liczby podane przez Facebooka są rzeczywiste?

Ilu użytkownikom będzie wyświetlana moja reklamaFacebook pokazuje Ci potencjalną grupę docelową. Jeśli podał liczbę 50 000 osób, nie oznacza to, że tyle osób zobaczy reklamę. Najlepszym realnym wynikiem jest około 10% tej liczby. Zasięgi w dużej mierze zależą od rodzaju i jakości reklamy, a także od Twoich celów.

Czym najlepiej się kierować: kliknięciami czy wyświetleniami?

Czym najlepiej się kierować: kliknięciami czy wyświetleniamiTo zależy od celu kampanii. Wyświetlenia są odpowiednie, jeśli chcesz zwiększyć rozpoznawalność i poszerzyć swoją publiczność. Kliknięcia są dobre do remarketingu, gdy potrzebujesz zachęcić użytkownika, który już Cię zna, do działania.

Jak dowiedzieć się, czy reklama jest skuteczna?

Jak dowiedzieć się, czy reklama jest skuteczna?Istnieją specjalne systemy zbierające statystyki. Istnieje kilka parametrów: zasięgi, kliknięcia i liczba odtworzeń filmów (uwzględniane są odtworzenia trwające co najmniej 3 sekundy), częstość wyświetleń, stosunek wyświetleń do kliknięć, liczba pozyskanych leadów (osób, które podjęły działanie celowe). Wykorzystujemy te metryki do dostosowywania kampanii i zwiększania jej skuteczności, a także do formułowania zaleceń dotyczących przyszłych kampanii i strony internetowej.

Co się stanie z reklamą, jeśli moje konto zostanie zablokowane?

Co się stanie z reklamą, jeśli moje konto zostanie zablokowaneNie będzie ona wyświetlana. Facebook blokuje użytkowników za naruszenie zasad reklamy i umieszczanie niedozwolonych materiałów oraz za nieprawidłowe zarządzanie płatnościami. Jednak z nami nie ma takiego ryzyka – nasi specjaliści posiadają duże doświadczenie, regularnie się szkolą i śledzą wszystkie zmiany w algorytmach.

Na Facebooku głównie zagraniczna publiczność. Czy potrzebuję tam reklamy?

В Фейсбуке в основном зарубежная аудитория. Нужна ли мне реклама тамTo zależy od Ciebie. Pamiętaj, że Facebook i Instagram działają w jednym systemie, co daje więcej możliwości w zakresie promocji.

Od czego zależy koszt?

От чего зависит стоимостьKoszt jest obliczany indywidualnie, zależnie od Twoich celów i stopnia skomplikowania prac. Skontaktuj się z menedżerem Seologic, aby dowiedzieć się, ile to będzie kosztować w Twoim przypadku.

Blog
  • 5 способов продвижения сайта
    8 sposobów na promocję strony

    Aby uczynić zasób interesującym dla użytkowników, stosuje się różne metody pozycjonowania. Obejmują one zarówno pracę nad optymalizacją dla wyszukiwarek, jak i bezpośrednią reklamę, a także ulepszanie samej strony,...

  • UGC и как мотивировать пользователей создавать контент
    UGC i jak motywować użytkowników do tworzenia treści

    UGC (treści generowane przez użytkowników) - to treści tworzone przez publiczność marki. Na przykład, zdjęcia, recenzje, recenzje wideo itp. Kluczową cechą treści generowanych przez użytkowników jest ich autentyczn...

  • Продвижение в Instagram самостоятельно в 2023
    Pozycjonowanie na Instagramie na własną rękę w 2023 roku

    Od roku 2020 na Instagramie zaszło wiele zmian. Po pierwsze, użytkownicy platformy otrzymali nowe możliwości pozycjonowania swoich profili. Po drugie, zmieniła się sama grupa docelowa. Tam, gdzie wcześniej główną c...

×