Zdecydowaliśmy się zbudować społeczność „mamusiek”, które mogą rozmawiać na temat swoich maluszków, a marka z kolei wspiera i pomaga w dziedzinie, w której jest ekspertem – wyborze wózka dziecięcego.
Stworzono strategię promocji, która obejmowała: analizę istniejącego profilu, analizę grupy docelowej, analizę konkurencji, opracowanie kategorii dla planu treści, itp.
Skonsolidowano wszystkie elementy identyfikacji wizualnej, czcionki, logo, dokonano rebrandingu społeczności: zaktualizowano okładkę i zdjęcia profilowe, opracowano i wprowadzono archiwum historii, dodano menu i dyskusje.
Stworzono plan treści, który obejmował teksty dotyczące problemów docelowej grupy związanych z produktem, omawiano aktualne tematy interesujące „mamuski”, dodano quizy i gry.
Zorganizowano serię konkursów z nagrodami, a także kilka wspólnych konkursów z marką o podobnej grupie docelowej.
Reklamę ukierunkowaną skonfigurowano na grupę „mamusiek” oraz przyszłe mamy w celu zwiększenia sprzedaży.
Obserwatorzy blogerów śledzą ich publiczną działalność, na ich opinię zwraca uwagę tysiące konsumentów. Blogerzy angażują konsumentów, zachęcają do zakupów i dołączenia do społeczności, co bezpośrednio wpływa na sprzedaż. Wybraliśmy blogerki-mamusie z podobną grupą docelową i przeprowadziliśmy serię współprac.
Wzrost subskrybentów na Instagramie przez cały okres działalności
Wzrost subskrybentów przez cały okres działalności
Koszt kliknięcia
Koszt wniosku