Reklama kontekstowo-medialna to baner umieszczony na konkretnej platformie wyszukiwarki i w sieci reklamowej. Ta sieć obejmuje praktycznie 90% internautów z całego świata. W jej skład wchodzi ponad dwie miliony partnerujących witryn, wideo i aplikacji, które pozwolą docierać z reklamami do grupy docelowej.
Reklama medialna może zwiększyć rozpoznawalność marki i wzmocnić wizerunek firmy, przyciągnąć nowych klientów na stronę, a także poinformować grupę docelową o nowych ofertach, promocjach i usługach firmy. Przy tym reklama kontekstowo-medialna pozwala precyzyjnie określić grupę docelową.
Kontekstowo-medialny baner wyświetla się na wybranych platformach, pojawia się po wprowadzeniu przez użytkownika zapytania w polu wyszukiwania lub w momencie odwiedzenia witryny w sieci reklamowej o tematyce zbliżonej do Twojej. Baner jest tam, gdzie go widzą i odbierają docelowi odwiedzający.
Dosyć popularny i wszechstronny format ogłoszeń. Posiada elastyczny system konfiguracji, co pozwala dostosować ogłoszenia do różnych grup odbiorców i platform. Mądra konfiguracja zwiększa przychylność użytkowników do reklamy.
Wybór tego formatu ogłoszeń pozwala systemom reklamowym dostosowywać ich wygląd i rozmiar, aby jak najlepiej pasowały do dostępnych miejsc na platformie.
Wyświetlanie ogłoszeń w tym formacie odbywa się na popularnej platformie YouTube oraz na innych platformach, które są częścią sieci kontekstowo-medialnej.
Ten format pozwoli zareklamować Twój produkt i zwiększyć liczbę pobrań aplikacji ze sklepów.
Podany format jest również aktualny dla reklamy medialnej, ale w porównaniu z innymi może być mniej efektywny.
Stosujemy różne strategie promocji dla sklepów, w których dostępne są produkty wielu marek, oraz platform reprezentujących pojedyncze marki.
Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego
Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy
Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji
Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność
Auto
Edukacja
Towary dla dzieci
Zdjęcie
Naprawa
Czyszczenie
Zdatność
Wypoczynek
Odzież i obuwie
Żywność
Dekoracje
Produkty gospodarstwa domowego
Technika
Przemysł
Dom i ogród
+ Twój biznes
To jedna z efektywnych metod zdobywania uwagi potencjalnych klientów, która rozpoczyna się od momentu wprowadzenia przez użytkownika zapytania w pasek wyszukiwania. W zależności od prezentacji, reklamowe ogłoszenia mogą realizować różne cele: opowiadają o Tobie, przypominają i zachęcają do zakupu.
Przy pracy z takimi klientami ważne jest, aby rozwiać wszelkie wątpliwości – podać warunki zakupu, płatności, dostawy i odbioru osobistego, przypomnieć o zaletach produktów. Rabaty i promocje również pomagają przekonać użytkowników do dokonania zamówienia.
Zalety kampanii w sieci wyszukiwania
Czym różni się reklama medialna od reklamy kontekstowej?
Reklama medialna oddziałuje na widownię emocjonalnie – tworzy skojarzenia, opinie, przyciąga uwagę do oferty i firmy. Reklama kontekstowa jest skierowana na sprzedaż, jest prezentowana użytkownikom, którzy już szukają konkretnego produktu lub usługi.
Co to są "inteligentne kampanie" w reklamie kontekstowo-medialnej?
To rozwiązanie, które ułatwia zarządzanie kampanią reklamową, monitorowanie różnych czynników wpływających na skuteczność, pozyskiwanie większej liczby nowych klientów i zwiększanie konwersji.
Dlaczego zaleca się stosowanie adaptacyjnych ogłoszeń medialnych?
Gdzie jest wyświetlana reklama?
Można dostosować wyświetlanie ogłoszeń w zależności od celów. Narzędzia kampanii reklamowych w kontekstowo-medialnej sieci Google oferują 35 milionów witryn do umieszczenia reklam, a także inne platformy – aplikacje mobilne, Gmail, YouTube.
Dlaczego nasze ogłoszenia są wyświetlane na platformach niezwiązanych z naszą tematyką?
Takie informacje można zobaczyć w raportach dotyczących retargetingu. Chodzi o to, że baner podąża za użytkownikiem, który już odwiedził Twoją stronę i pojawia się na innych witrynach, aby przypomnieć o Tobie.
Jak mogę zobaczyć pełną listę witryn, na których będą wyświetlane nasze ogłoszenia?
Nie można z góry zobaczyć całej listy. Chodzi o to, że jest po prostu zbyt wiele zasobów podłączonych do kontekstowo-medialnej sieci Google i RTB, nie da się ich wszystkich wyświetlić.
Jak ocenić skuteczność kampanii reklamowej?