Title Image

Reklama kontekstowo-medialna

Tak reklama zwracająca uwagę przyciąga dużą grupę użytkowników - potencjalnych klientów Twojego produktu/usługi. UZYSKAJ OFERTĘ
O reklamie

Czym jest reklama kontekstowo-medialna?

Reklama kontekstowo-medialna to baner umieszczony na konkretnej platformie wyszukiwarki i w sieci reklamowej. Ta sieć obejmuje praktycznie 90% internautów z całego świata. W jej skład wchodzi ponad dwie miliony partnerujących witryn, wideo i aplikacji, które pozwolą docierać z reklamami do grupy docelowej.

O korzyściach

Dlaczego to jest skuteczne?

Reklama medialna może zwiększyć rozpoznawalność marki i wzmocnić wizerunek firmy, przyciągnąć nowych klientów na stronę, a także poinformować grupę docelową o nowych ofertach, promocjach i usługach firmy. Przy tym reklama kontekstowo-medialna pozwala precyzyjnie określić grupę docelową.

Reklama kontekstowo-medialna to atrakcyjny i efektywny sposób na dotarcie do klientów, którzy potrzebują dokładnie Twoje usługi i produkty.

 

Korzyści z reklamy kontekstowo-medialnej:

Przyciąganie tylko zainteresowanych użytkowników

Kontekstowo-medialny baner wyświetla się na wybranych platformach, pojawia się po wprowadzeniu przez użytkownika zapytania w polu wyszukiwania lub w momencie odwiedzenia witryny w sieci reklamowej o tematyce zbliżonej do Twojej. Baner jest tam, gdzie go widzą i odbierają docelowi odwiedzający.

Szeroki zasięg publiczności
Każda z platform jest codziennie odwiedzana przez kilka milionów ludzi - wśród nich ogromna liczba tych, którzy szukają Twojej oferty.
Szerokie możliwości targetowania
Podczas konfiguracji można uwzględnić płeć, wiek, zainteresowania i stan cywilny użytkowników. Można również wybrać lub wykluczyć platformy, na których będzie wyświetlana reklama banerowa.
Dostosowywalny baner
Baner to praktyczne i regulowane rozwiązanie reklamowe. Można go dostosować do określonych warunków wyświetlania (pokazywanie w określonym regionie, konkretnej kategorii użytkowników).
Reklama jest widoczna dzięki wyrazistej prezentacji
Twój reklamowy baner to wyłączne zdjęcie (statyczne lub animowane). Zawsze jest widoczny dla użytkowników - ma duży format, wyraźnie wyróżnia się spośród ogłoszeń tekstowych.
Analiza i optymalizacja
Dobra konfiguracja reklamy to klucz do sukcesu, ale główny wynik kampanii reklamowej zależy od stałego procesu zarządzania: monitorowanie, korekta, zmiana strategii, przegląd platform. Nasi specjaliści podejmują się tego zadania odpowiedzialnie, co gwarantuje uzyskanie tylko wysokiej jakości leadów.
Określenie docelowej grupy odbiorców0
Konfiguracja reklamy0
Wybór wysokiej jakości platform0
Analiza i optymalizacja0
Dowiedz się teraz, ile kosztuje reklama kontekstowo-medialna!

Dostępne formaty ogłoszeń dla KMS

1
Pierwsza opcja
Ogłoszenia tekstowo-graficzne

Dosyć popularny i wszechstronny format ogłoszeń. Posiada elastyczny system konfiguracji, co pozwala dostosować ogłoszenia do różnych grup odbiorców i platform. Mądra konfiguracja zwiększa przychylność użytkowników do reklamy.

2
Druga opcja
Adaptacyjne ogłoszenia

Wybór tego formatu ogłoszeń pozwala systemom reklamowym dostosowywać ich wygląd i rozmiar, aby jak najlepiej pasowały do dostępnych miejsc na platformie.

3
Trzecia opcja
Reklama wideo

Wyświetlanie ogłoszeń w tym formacie odbywa się na popularnej platformie YouTube oraz na innych platformach, które są częścią sieci kontekstowo-medialnej.

4
Opcja czwarta
Ogłoszenia promujące aplikacje

Ten format pozwoli zareklamować Twój produkt i zwiększyć liczbę pobrań aplikacji ze sklepów.

5
Opcja piąta
Ogłoszenia tekstowe

Podany format jest również aktualny dla reklamy medialnej, ale w porównaniu z innymi może być mniej efektywny.

6
Szósty czynnik
Marki

Stosujemy różne strategie promocji dla sklepów, w których dostępne są produkty wielu marek, oraz platform reprezentujących pojedyncze marki.

50+
Ekspertów

Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego

1
Miejsca w rankingach

Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy

28
Kraje świata

Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji

4800+
Projekty

Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność

O obszarach naszych klientów

Dla jakich biznesów nadaje się reklama kontekstowo-medialna?

Auto

Edukacja

Towary dla dzieci

Zdjęcie

Naprawa

Czyszczenie

Zdatność

Wypoczynek

Odzież i obuwie

Żywność

Dekoracje

Produkty gospodarstwa domowego

Technika

Przemysł

Dom i ogród

+ Twój biznes

Inne warianty reklamy kontekstowej
Sprawdź teraz koszt reklamy kontekstowej i medialnej!

Jak działa reklama kontekstowa i displayowa?

To jedna z efektywnych metod zdobywania uwagi potencjalnych klientów, która rozpoczyna się od momentu wprowadzenia przez użytkownika zapytania w pasek wyszukiwania. W zależności od prezentacji, reklamowe ogłoszenia mogą realizować różne cele: opowiadają o Tobie, przypominają i zachęcają do zakupu.

  1. Osoby, które nic nie wiedzą o Twoim produkcie lub marce, widzą ogłoszenie, ponieważ Twoja oferta może rozwiązać ich problem. Potrzebują informacji wstępnych. Odpowiednie wezwanie do działania dla takich użytkowników to propozycja pobrania katalogu lub cennika, subskrypcji powiadomień, rejestracji itp. Głównym celem reklamy wobec takiej widowni jest zaznajomienie się z Twoją firmą, rozpropagowanie informacji o Tobie wśród jak największej liczby osób.

  1. Są użytkownicy, którzy już szukali podobnych produktów lub usług i być może nawet odwiedzili Twoją stronę internetową, ale jeszcze nie stali się klientami. Może to być spowodowane dwoma przyczynami. Potencjalni klienci nie mają obecnie:
    • możliwości zakupu z powodów finansowych lub innych;
    • zaufania do Twojej firmy, informacji o warunkach.

Przy pracy z takimi klientami ważne jest, aby rozwiać wszelkie wątpliwości – podać warunki zakupu, płatności, dostawy i odbioru osobistego, przypomnieć o zaletach produktów. Rabaty i promocje również pomagają przekonać użytkowników do dokonania zamówienia.

  1. Niektórzy odwiedzający Twoją stronę są jeszcze bliżej zostania Twoimi klientami. Być może dodali produkt do koszyka lub wybrali czas usługi, ale nie kliknęli przycisku „Złóż zamówienie” lub „Zapisz się”. Tym użytkownikom nie potrzeba zaznajamiania się z produktem, lecz lepszej oferty. Rabat, promocja, korzystniejsze warunki – darmowa dostawa, wyższy cashback, ratalna płatność itp.

Pytanie-odpowiedź

Zalety kampanii w sieci wyszukiwania

  • Reklamy są wyświetlane wybranym przez Ciebie odbiorcom. Możesz skonfigurować kampanię tak, aby Twoje reklamy docierały do ​​osób, które już szukają oferowanych przez Ciebie produktów i usług.
  • Konfiguracja kampanii jest prosta. Nie są potrzebne specjalne pliki i obiekty – tylko tekstowe ogłoszenie i wybrane słowa kluczowe. Istnieje również możliwość utworzenia kampanii inteligentnej, z którą praca jest jeszcze łatwiejsza.
  • Można szybko zwiększyć liczbę klientów i sprzedaż. W zależności od celu kampanii, dodaj odpowiednie wezwanie do działania – zakup, rejestracja, subskrypcja, pobranie itp.

Czym różni się reklama medialna od reklamy kontekstowej?

Reklama medialna oddziałuje na widownię emocjonalnie – tworzy skojarzenia, opinie, przyciąga uwagę do oferty i firmy. Reklama kontekstowa jest skierowana na sprzedaż, jest prezentowana użytkownikom, którzy już szukają konkretnego produktu lub usługi.

Co to są "inteligentne kampanie" w reklamie kontekstowo-medialnej?

To rozwiązanie, które ułatwia zarządzanie kampanią reklamową, monitorowanie różnych czynników wpływających na skuteczność, pozyskiwanie większej liczby nowych klientów i zwiększanie konwersji.

Dlaczego zaleca się stosowanie adaptacyjnych ogłoszeń medialnych?

Takie ogłoszenia mogą dostosować się do różnych użytkowników i wyświetlić im najbardziej odpowiednie informacje na podstawie tego, czego szukali na Twojej stronie. Mogą być wyświetlane statycznie i dynamicznie, jeśli dodasz kanał do kampanii.
 

Gdzie jest wyświetlana reklama?

Można dostosować wyświetlanie ogłoszeń w zależności od celów. Narzędzia kampanii reklamowych w kontekstowo-medialnej sieci Google oferują 35 milionów witryn do umieszczenia reklam, a także inne platformy – aplikacje mobilne, Gmail, YouTube.

Dlaczego nasze ogłoszenia są wyświetlane na platformach niezwiązanych z naszą tematyką?

Takie informacje można zobaczyć w raportach dotyczących retargetingu. Chodzi o to, że baner podąża za użytkownikiem, który już odwiedził Twoją stronę i pojawia się na innych witrynach, aby przypomnieć o Tobie.

Jak mogę zobaczyć pełną listę witryn, na których będą wyświetlane nasze ogłoszenia?

Nie można z góry zobaczyć całej listy. Chodzi o to, że jest po prostu zbyt wiele zasobów podłączonych do kontekstowo-medialnej sieci Google i RTB, nie da się ich wszystkich wyświetlić.

Jak ocenić skuteczność kampanii reklamowej?

Statystyki uwzględniają wyświetlenia zgodnie ze standardem międzynarodowym IAB. Zgodnie z nim reklama jest uważana za wyświetloną, jeśli załadowane jest ponad 50% banera i był on widoczny na ekranie przez więcej niż 1 sekundę, na widoku użytkownika.
 

Nasze osiągnięcia

×