Marketing w mediach społecznościowych (SMM) — promowanie produktu lub usługi poprzez platformy społecznościowe.
Media społecznościowe to skuteczne narzędzie do komunikacji z docelową grupą odbiorców. Czy nadal nie korzystasz z SMM i nie traktujesz go poważnie? Oznacza to, że pozbawiasz się przewagi konkurencyjnej oraz tracisz możliwość bardziej efektywnego rozwiązywania zadań.
„
Promocja w mediach społecznościowych wymaga głębokiej wiedzy w dziedzinie marketingu, opracowania USP biznesu (Unique Selling Proposition – Unikalna Propozycja Sprzedaży) i odpowiedniego przedstawienia korzyści z zakupów.
Jak zainteresować przyszłego klienta i utrzymać jego uwagę? Jak przekazać mu wszystkie zalety współpracy właśnie z Twoją firmą lub marką? Jak skłonić go do dzwonienia, a potem do złożenia zamówienia? Prowadzenie grupy w mediach społecznościowych zgodnie z zasadami marketingu to klucz do sukcesu biznesowego.
„
Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego
Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy
Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji
Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność
Turystyka
Restauracje i kawiarnie
Salony urody
Medycyna
Banki
Samochody
Edukacja
Produkty dla dzieci
Zdjęcia
Naprawa
Sprzątanie
Ubezpieczenia
Fitness
Rozrywka
Odzież i obuwie
Wynajem
Jedzenie
Bizuteria
Produkty dla domu
Technika
Przemysł
Nieruchomości
Dom i ogród
+ Twój biznes
Pamiętaj: Przy zamówieniu promocji SMM konfiguracja reklamy ukierunkowanej jest DARMOWA!
Koszt SMM dla średniego projektu wynosi od 2000 PLN. Na drugie i kolejne platformy społecznościowe udzielamy rabatu do 60%. Cena promocji w mediach społecznościowych zależy od celów i zadań biznesowych, liczby wykorzystywanych platform społecznościowych oraz wielu innych czynników, które są brane pod uwagę podczas opracowywania indywidualnej strategii.
* – cena dotyczy zarządzania SMM, rekomendowany budżet na reklamę ukierunkowaną wynosi od 400 PLN.
Zadzwoń lub zostaw zgłoszenie na stronie.
Sprecyzujemy cele i zadania projektu. Zanalizujemy rynek.
Przygotujemy indywidualną ofertę handlową.
Podpiszemy umowę i rozpoczniemy pracę.
Ile kosztuje pozycjonowanie społecznościowe?
Oprócz budżetu na zarządzanie społecznością, zalecamy również alokację środków na jej promocję, a mianowicie przyciąganie ruchu do społeczności. Można to osiągnąć poprzez uruchomienie ukierunkowanej reklamy, zakup reklamy u blogerów na popularnych platformach i inne środki. Minimalny zalecany budżet, przy którym można zobaczyć zauważalne rezultaty, wynosi 400 PLN miesięcznie dla każdej platformy społecznościowej.
Ile czasu jest potrzebne na przygotowanie?
Wprowadzenie projektu zajmuje średnio od 7 do 10 dni. W tym okresie opracowywana jest strategia, tworzone są profile i plany treści. Dużo zależy od zaangażowania i operatywności w reakcji zwrotnej.
Ile czasu jest potrzebne na rozwinięcie społeczności?
Jakie narzędzia są używane do promocji SMM?
W marketingu internetowym stosujemy wyłącznie etyczne metody promocji SMM:
Dla każdego projektu dobieramy narzędzia, które będą najlepiej odpowiadać danemu biznesowi.
Z jakimi platformami społecznościowymi pracujecie?
Pracujemy z wszystkimi popularnymi platformami, takimi jak Instagram, Facebook i inne.
Plusy i minusy SMM:
Plusy:
Minusy:
Aby uczynić zasób interesującym dla użytkowników, stosuje się różne metody pozycjonowania. Obejmują one zarówno pracę nad optymalizacją dla wyszukiwarek, jak i bezpośrednią reklamę, a także ulepszanie samej strony,...
UGC (treści generowane przez użytkowników) - to treści tworzone przez publiczność marki. Na przykład, zdjęcia, recenzje, recenzje wideo itp. Kluczową cechą treści generowanych przez użytkowników jest ich autentyczn...
Od roku 2020 na Instagramie zaszło wiele zmian. Po pierwsze, użytkownicy platformy otrzymali nowe możliwości pozycjonowania swoich profili. Po drugie, zmieniła się sama grupa docelowa. Tam, gdzie wcześniej główną c...