Title Image

Pozycjonowanie na TikToku

To już nie tylko rozrywkowa sieć dla nastolatków, od dawna tutaj istnieje całkowicie płatna grupa odbiorców.
O pozycjonowaniu

Dlaczego TikTok?

TikTok – popularna platforma społecznościowa, w której treści są prezentowane w formie krótkich filmików wideo. Dzięki krótkim filmikom, „inteligentnemu” feedowi i wbudowanemu edytorowi wideo, platforma przyciąga i zatrzymuje dużą liczbę użytkowników.

Obecnie TikTok to nie tylko rozrywkowa sieć dla nastolatków, ale pełnowartościowa platforma reklamowa, na której gromadzi się płatna, dorosła widownia.

O możliwościach

Zalety platformy społecznościowej TikTok:

W sieci zarejestrowanych jest ponad 1,5 miliarda użytkowników z całego świata. Prawie połowa rosyjskojęzycznej widowni to aktywni, młodzi ludzie w wieku od 18 do 34 lat, którzy mogą być zainteresowani Twoją marką, produktem lub usługami. Ze względu na bardziej „żywe” treści, widownia TikToka jest bardziej zaangażowana i lojalna w porównaniu do innych platform społecznościowych. Platforma wyróżnia się precyzyjną segmentacją reklam oraz mało konkurencyjnymi stawkami w aukcjach. Powód tego tkwi w stosunkowo niskim poziomie konkurencji.

KOSZT PROWADZENIA KONTA NA TikTok?

 

Koszt promowania 1 profilu

od 2000 PLN

NASZE TARYFY

  • .
    • Analiza rynku
      Opracowanie strategii
      Prowadzenia profilu
    • Tworzenie, konfigurowanie i kształtowanie konta
    • Opracowanie scenariuszy do filmików
    • Nagrywanie i publikacja filmików, miesięcznie
    • Pomoc w doborze modeli i lokalizacji
    • Montaż filmików
    • Obsługa komentarzy użytkowników
    • Sprawozdanie z przeprowadzonych działań

JAKIE NARZĘDZIA PROMOCJI SĄ WYKORZYSTYWANE W TIKTOK?

Zarządzanie kontem

Rozwijamy strategię rozwoju Twojego konta. Może to być konto osobiste lub komercyjne.
Nasi eksperci tworzą scenariusze do wideorozmów, organizują sesje nagraniowe i zarządzają profilem.

Reklama ukierunkowana
W Polsce dostępne jest lokalne ukierunkowanie geograficzne bez konieczności wybierania konkretnego regionu i punktu wyświetlania.
Ten narzędzie będzie również wykorzystane w promowaniu Twojego profilu.
Reklama u blogerów

Jedna z najpopularniejszych metod promocji.

Dowiedz się teraz, ile kosztuje zarządzanie Twoją społecznością na TikTok!

AKIE EFEKTY MOŻNA OSIĄGNĄĆ DZIĘKI PROMOCJI NA TIKTOK?

Poprawa wizerunku, promocja marki.

TikTok dawno przestał być platformą społecznościową tylko dla nastolatków. Dlatego stereotyp „zbyt młodej publiczności” to tylko stereotyp. Rzeczywista statystyka pokazuje, że główną grupą odbiorców platformy są mężczyźni i kobiety w wieku od 25 do 45 lat.
Zyskujesz znaczącą przewagę nad konkurentami, którzy bagatelizują ten kanał promocji.

Zwiększenie lojalności klientów, komunikacja z audytorium.

Aby skłonić kogoś do zakupu, najpierw trzeba zdobyć zaufanie. TikTok umożliwia to łatwo poprzez wysokiej jakości, „żywy” treści w rodzaju nieskomplikowanych. Ponadto, będziesz mógł bezpośrednio komunikować się ze swoją grupą docelową, codziennie zwiększając lojalność wobec marki.

Wzrost sprzedaży.

Jakościowa i interesująca treść reklamowa zachęca klienta do zakupu.

50+
Ekspertów

Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego

1
Miejsca w rankingach

Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy

28
Kraje świata

Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji

4800+
Projekty

Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność

O obszarach naszych klientów

Dla jakiego rodzaju biznesu nadaje się SMM na TikTok?

Turystyka

Restauracje i kawiarnie

Salony urody

Medycyna

Banki

Samochody

Edukacja

Produkty dla dzieci

Zdjęcia

Naprawa

Sprzątanie

Ubezpieczenia

Fitness

Rozrywka

Odzież i obuwie

Wynajem

Jedzenie

Bizuteria

Produkty dla domu

Technika

Przemysł

Nieruchomości

Dom i ogród

+ Twój biznes

Dowiedz się teraz, ile kosztuje zarządzanie TikTokiem dla Twojego biznesu!
JAK ROZPOCZĄĆ PRACĘ Z NAMI
  • 1
    SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

    zadzwoń lub zostaw zgłoszenie na stronie internetowej.

  • 2
    DOKŁADNIE ZROZUMIEMY

    wszystkie cele i zadania projektu. Przeanalizujemy rynek.

  • 3
    PRZYGOTUJEMY

    indywidualną ofertę handlową.

  • 4
    ZGODZIMY SIĘ NA WSZYSTKIE WARUNKI

    i zawrzemy umowę. Rozpoczynamy pracę.

Pytania i odpowiedzi

Ile kosztuje promocja na TikTok?

Ostateczna cena zależy od kilku czynników: celów firmy, zakresu prac (tworzenie scenariuszy, nagrywanie wideorozmów, plany treści, zarządzanie profilem), rozmiaru planu treści, monitorowania i innych.

Dlaczego warto tworzyć konto na TikTok, skoro to platforma dla nastolatków?

To tylko stereotyp. Obecnie ponad połowa użytkowników to dojrzała i płatna grupa odbiorców w wieku od 18 do 34 lat. Zarządzanie profilem pozwoli dotrzeć do odpowiedniej grupy docelowej, która jest zmęczona tradycyjnymi formami reklamy.

Czy można duplikować treści z innych platform społecznościowych do TikToka?

Nie będzie możliwe duplikowanie treści. Po pierwsze, TikTok to materiały wideo w określonym formacie i z ograniczonym czasem trwania. Po drugie, sposób prezentacji treści i ich koncepcja znacząco różnią się od tego, co można zobaczyć na Instagram czy Facebook.
Dlatego potrzebny będzie oddzielny plan treści dla zarządzania profilem. Jednak wideo już stworzone dla TikToka można wykorzystać w innych platformach społecznościowych.

Kiedy konto zacznie przynosić sprzedaż?

Dla każdego klienta sprzedaż przechodzi przez trzy etapy: zaangażowanie publiczności, podgrzewanie zainteresowania, uzyskanie zapytania lub zgłoszenia. Szybkość przechodzenia przez te etapy zawsze jest różna.

Średnio konta, które są promowane od zera, uzyskują pierwsze zapytania w drugim i trzecim miesiącu kampanii promocyjnej.

Blog SMM
  • 5 способов продвижения сайта
    8 sposobów na promocję strony

    Aby uczynić zasób interesującym dla użytkowników, stosuje się różne metody pozycjonowania. Obejmują one zarówno pracę nad optymalizacją dla wyszukiwarek, jak i bezpośrednią reklamę, a także ulepszanie samej strony,...

  • UGC и как мотивировать пользователей создавать контент
    UGC i jak motywować użytkowników do tworzenia treści

    UGC (treści generowane przez użytkowników) - to treści tworzone przez publiczność marki. Na przykład, zdjęcia, recenzje, recenzje wideo itp. Kluczową cechą treści generowanych przez użytkowników jest ich autentyczn...

  • Продвижение в Instagram самостоятельно в 2023
    Pozycjonowanie na Instagramie na własną rękę w 2023 roku

    Od roku 2020 na Instagramie zaszło wiele zmian. Po pierwsze, użytkownicy platformy otrzymali nowe możliwości pozycjonowania swoich profili. Po drugie, zmieniła się sama grupa docelowa. Tam, gdzie wcześniej główną c...

×