TikTok – popularna platforma społecznościowa, w której treści są prezentowane w formie krótkich filmików wideo. Dzięki krótkim filmikom, „inteligentnemu” feedowi i wbudowanemu edytorowi wideo, platforma przyciąga i zatrzymuje dużą liczbę użytkowników.
Obecnie TikTok to nie tylko rozrywkowa sieć dla nastolatków, ale pełnowartościowa platforma reklamowa, na której gromadzi się płatna, dorosła widownia.
W sieci zarejestrowanych jest ponad 1,5 miliarda użytkowników z całego świata. Prawie połowa rosyjskojęzycznej widowni to aktywni, młodzi ludzie w wieku od 18 do 34 lat, którzy mogą być zainteresowani Twoją marką, produktem lub usługami. Ze względu na bardziej „żywe” treści, widownia TikToka jest bardziej zaangażowana i lojalna w porównaniu do innych platform społecznościowych. Platforma wyróżnia się precyzyjną segmentacją reklam oraz mało konkurencyjnymi stawkami w aukcjach. Powód tego tkwi w stosunkowo niskim poziomie konkurencji.
Rozwijamy strategię rozwoju Twojego konta. Może to być konto osobiste lub komercyjne.
Nasi eksperci tworzą scenariusze do wideorozmów, organizują sesje nagraniowe i zarządzają profilem.
Jedna z najpopularniejszych metod promocji.
Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego
Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy
Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji
Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność
Turystyka
Restauracje i kawiarnie
Salony urody
Medycyna
Banki
Samochody
Edukacja
Produkty dla dzieci
Zdjęcia
Naprawa
Sprzątanie
Ubezpieczenia
Fitness
Rozrywka
Odzież i obuwie
Wynajem
Jedzenie
Bizuteria
Produkty dla domu
Technika
Przemysł
Nieruchomości
Dom i ogród
+ Twój biznes
zadzwoń lub zostaw zgłoszenie na stronie internetowej.
wszystkie cele i zadania projektu. Przeanalizujemy rynek.
indywidualną ofertę handlową.
i zawrzemy umowę. Rozpoczynamy pracę.
Ile kosztuje promocja na TikTok?
Ostateczna cena zależy od kilku czynników: celów firmy, zakresu prac (tworzenie scenariuszy, nagrywanie wideorozmów, plany treści, zarządzanie profilem), rozmiaru planu treści, monitorowania i innych.
Dlaczego warto tworzyć konto na TikTok, skoro to platforma dla nastolatków?
To tylko stereotyp. Obecnie ponad połowa użytkowników to dojrzała i płatna grupa odbiorców w wieku od 18 do 34 lat. Zarządzanie profilem pozwoli dotrzeć do odpowiedniej grupy docelowej, która jest zmęczona tradycyjnymi formami reklamy.
Czy można duplikować treści z innych platform społecznościowych do TikToka?
Nie będzie możliwe duplikowanie treści. Po pierwsze, TikTok to materiały wideo w określonym formacie i z ograniczonym czasem trwania. Po drugie, sposób prezentacji treści i ich koncepcja znacząco różnią się od tego, co można zobaczyć na Instagram czy Facebook.
Dlatego potrzebny będzie oddzielny plan treści dla zarządzania profilem. Jednak wideo już stworzone dla TikToka można wykorzystać w innych platformach społecznościowych.
Kiedy konto zacznie przynosić sprzedaż?
Dla każdego klienta sprzedaż przechodzi przez trzy etapy: zaangażowanie publiczności, podgrzewanie zainteresowania, uzyskanie zapytania lub zgłoszenia. Szybkość przechodzenia przez te etapy zawsze jest różna.
Średnio konta, które są promowane od zera, uzyskują pierwsze zapytania w drugim i trzecim miesiącu kampanii promocyjnej.
Aby uczynić zasób interesującym dla użytkowników, stosuje się różne metody pozycjonowania. Obejmują one zarówno pracę nad optymalizacją dla wyszukiwarek, jak i bezpośrednią reklamę, a także ulepszanie samej strony,...
UGC (treści generowane przez użytkowników) - to treści tworzone przez publiczność marki. Na przykład, zdjęcia, recenzje, recenzje wideo itp. Kluczową cechą treści generowanych przez użytkowników jest ich autentyczn...
Od roku 2020 na Instagramie zaszło wiele zmian. Po pierwsze, użytkownicy platformy otrzymali nowe możliwości pozycjonowania swoich profili. Po drugie, zmieniła się sama grupa docelowa. Tam, gdzie wcześniej główną c...