Popularność TikToka rośnie każdego dnia. Na tej platformie reklamują się znane marki, firmy i celebryci. Dlaczego? Ponieważ publiczność tego portalu to nie tylko nastolatki, ale także osoby dorosłe z płynnymi dochodami.
Liczba użytkowników tej platformy rośnie z miesiąca na miesiąc, zyskując ponad 100 milionów nowych użytkowników. Łączna liczba zarejestrowanych kont przekroczyła 850 milionów ludzi. W każdym kraju istnieje aktywna grupa odbiorców, korzystających z TikToka na co dzień.
Koszt konfiguracji i prowadzenia reklamy
от 900 BYN
Budżet reklamowy jest ustawiany przez klienta*
W TikToku konkurencja na aukcji stawek nie jest tak duża, co oznacza niższe ceny.
W tej społeczności można wykorzystać technologię modelowania look-alike, co pozwala zwiększyć odbiorcę retargetingu.
Większość użytkowników TikToka to młodzi, aktywni i zamożni ludzie. Ponadto na TikToku można wykorzystać najbardziej efektywne formaty reklamowe.
Użytkownicy TikToka uważani są za jednych z najbardziej zaangażowanych w porównaniu z innymi społecznościami online.
Powód popularności – oryginalna, świeża i pozytywna treść, która pojawia się codziennie.
Co daje zamówienie reklamy na TikToku:
Praca jest podzielona na cztery etapy.
Specjaliści analizują brief firmy, wyznaczają cele i zadania. Na podstawie uzyskanych informacji analizują grupę docelową i konkurentów. Na etapie przygotowań tworzona jest strategia kampanii reklamowej.
Aby skonfigurować kampanię reklamową, konieczne jest zarejestrowanie firmy klienta w systemach przeznaczonych do umieszczania treści reklamowych. Następnie specjaliści tworzą kampanię reklamową, konfigurują parametry wyświetlania, remarketingu i retargetingu, określają dzienny/miesięczny budżet oraz limity wydatków i stawki.
Prowadzenie kampanii reklamowej obejmuje codzienne śledzenie wyświetleń reklamy i kliknięć. Specjaliści kontrolują, jak rozdzielane są środki budżetowe i dostosowują stawki. W razie potrzeby wprowadzane są poprawki w kampanii reklamowej. Poprawki są konieczne, aby zwiększyć liczbę kliknięć i obniżyć współczynnik odrzuceń.
Po zakończeniu kampanii reklamowej specjaliści przygotowują raport, który zawiera wszystkie informacje o kliknięciach, wyświetleniach i wydatkach na dzień/miesiąc.
Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego
Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy
Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji
Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność
Turystyka
Restauracje i kawiarnie
Salony urody
Medycyna
Banki
Samochody
Edukacja
Produkty dla dzieci
Zdjęcia
Naprawa
Sprzątanie
Ubezpieczenia
Fitness
Rozrywka
Odzież i obuwie
Wynajem
Jedzenie
Bizuteria
Produkty dla domu
Technika
Przemysł
Nieruchomości
Dom i ogród
+ Twój biznes
Czy jest już za późno, aby rozpocząć promowanie biznesu na TikToku?
Klienci często uważają, że jest jeszcze za wcześnie na promowanie biznesu na TikToku. To błąd. Należy zrozumieć, że aktywna społeczność sieci społecznościowej, która codziennie loguje się na swoje konta, liczy 800 milionów osób. Dlatego reklama na TikToku to skuteczne narzędzie do promowania marki, produktów i usług.
Niemal połowa rosyjskojęzycznej publiczności to młodzi ludzie w wieku od 18 do 34 lat. Ci użytkownicy mogą być zainteresowani twoim produktem.
Dla jakiego biznesu nadaje się promocja na TikToku?
Reklama na TikToku nadaje się dla każdej firmy, od znanych, dużych marek po firmy, które dopiero rozpoczynają swoją drogę w promocji produktów/usług.
Promocją na TikToku aktywnie korzystają:
Nie masz filmu: co robić?
Jeśli nie masz filmu, skontaktuj się z naszymi specjalistami. pomożemy w kręceniu krótkiego filmu lub polecamy zaufanego wykonawcę.
Koszt reklamy na TikToku?
Końcowa cena zależy od celu, który chcesz osiągnąć, budżetu, który jesteś gotów przeznaczyć na reklamę, oraz innych czynników.
Jaki budżet przeznaczyć na reklamę?
Aby uczynić zasób interesującym dla użytkowników, stosuje się różne metody pozycjonowania. Obejmują one zarówno pracę nad optymalizacją dla wyszukiwarek, jak i bezpośrednią reklamę, a także ulepszanie samej strony,...
UGC (treści generowane przez użytkowników) - to treści tworzone przez publiczność marki. Na przykład, zdjęcia, recenzje, recenzje wideo itp. Kluczową cechą treści generowanych przez użytkowników jest ich autentyczn...
Od roku 2020 na Instagramie zaszło wiele zmian. Po pierwsze, użytkownicy platformy otrzymali nowe możliwości pozycjonowania swoich profili. Po drugie, zmieniła się sama grupa docelowa. Tam, gdzie wcześniej główną c...