Title Image

Reklama ukierunkowana na TikTok

O perspektywach

Czym jest ukierunkowanie na TikToka?

Popularność TikToka rośnie każdego dnia. Na tej platformie reklamują się znane marki, firmy i celebryci. Dlaczego? Ponieważ publiczność tego portalu to nie tylko nastolatki, ale także osoby dorosłe z płynnymi dochodami.

Zalety
Dlaczego warto wybrać TikToka do reklamy?

Liczba użytkowników tej platformy rośnie z miesiąca na miesiąc, zyskując ponad 100 milionów nowych użytkowników. Łączna liczba zarejestrowanych kont przekroczyła 850 milionów ludzi. W każdym kraju istnieje aktywna grupa odbiorców, korzystających z TikToka na co dzień.

ILE KOSZTUJE REKLAMA NA TikToku?

 

Koszt konfiguracji i prowadzenia reklamy

от 900 BYN

Budżet reklamowy jest ustawiany przez klienta*

Uzyskaj ofertę

Dlaczego TikTok jest wybierany do kampanii reklamowych?

Brak przegrzanej aukcji stawek.

W TikToku konkurencja na aukcji stawek nie jest tak duża, co oznacza niższe ceny.

Możliwość poszerzenia publiczności.

W tej społeczności można wykorzystać technologię modelowania look-alike, co pozwala zwiększyć odbiorcę retargetingu.

Skuteczność platformy.

Większość użytkowników TikToka to młodzi, aktywni i zamożni ludzie. Ponadto na TikToku można wykorzystać najbardziej efektywne formaty reklamowe.

Wysokie zaangażowanie publiczności platformy.

Użytkownicy TikToka uważani są za jednych z najbardziej zaangażowanych w porównaniu z innymi społecznościami online.

 

Powód popularności – oryginalna, świeża i pozytywna treść, która pojawia się codziennie.

Co daje zamówienie reklamy na TikToku:

  • Poprawia się reputacja firmy.
  • Marka staje się bardziej rozpoznawalna.
  • Klient otrzymuje leady przy minimalnych nakładach.
  • Istnieje możliwość przeprowadzenia dokładnego ukierunkowania kampanii reklamowej.
  • Zwiększa się liczba subskrybentów i ruchu na stronie internetowej lub w sklepie internetowym.
  • Docelowa grupa odbiorców otrzymuje aktualne informacje o zniżkach, bonusach, promocjach, produktach i usługach.
Reputacja firmy0
Wzrost liczby leadów0
Wzrost liczby subskrybentów i ruchu na stronie internetowej0
Rozpoznawalność marki0
Dowiedz się teraz, ile kosztuje kompleksowa promocja Twojej strony internetowej!

Etap prowadzenia kampanii reklamowej na TikToku

Praca jest podzielona na cztery etapy.

1
Pierwszy etap
Przygotowanie

Specjaliści analizują brief firmy, wyznaczają cele i zadania. Na podstawie uzyskanych informacji analizują grupę docelową i konkurentów. Na etapie przygotowań tworzona jest strategia kampanii reklamowej.

2
Druga faza
Konfiguracja kampanii reklamowej

Aby skonfigurować kampanię reklamową, konieczne jest zarejestrowanie firmy klienta w systemach przeznaczonych do umieszczania treści reklamowych. Następnie specjaliści tworzą kampanię reklamową, konfigurują parametry wyświetlania, remarketingu i retargetingu, określają dzienny/miesięczny budżet oraz limity wydatków i stawki.

3
Trzeci etap
Śledzenie efektywności i edycja kampanii reklamowej

Prowadzenie kampanii reklamowej obejmuje codzienne śledzenie wyświetleń reklamy i kliknięć. Specjaliści kontrolują, jak rozdzielane są środki budżetowe i dostosowują stawki. W razie potrzeby wprowadzane są poprawki w kampanii reklamowej. Poprawki są konieczne, aby zwiększyć liczbę kliknięć i obniżyć współczynnik odrzuceń.

4
Czwarty etap
Raportowanie

Po zakończeniu kampanii reklamowej specjaliści przygotowują raport, który zawiera wszystkie informacje o kliknięciach, wyświetleniach i wydatkach na dzień/miesiąc.

50+
Ekspertów

Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego

1
Miejsca w rankingach

Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy

28
Kraje świata

Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji

4800+
Projekty

Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność

O obszarach naszych klientów

Dla jakiego rodzaju biznesu konfigurujemy reklamę ukierunkowaną na TikToka?

Turystyka

Restauracje i kawiarnie

Salony urody

Medycyna

Banki

Samochody

Edukacja

Produkty dla dzieci

Zdjęcia

Naprawa

Sprzątanie

Ubezpieczenia

Fitness

Rozrywka

Odzież i obuwie

Wynajem

Jedzenie

Bizuteria

Produkty dla domu

Technika

Przemysł

Nieruchomości

Dom i ogród

+ Twój biznes

Dowiedz się teraz, ile kosztuje kompleksowa promocja Twojej strony internetowej!

JAKIE RODZAJE REKLAMY SĄ WYKORZYSTYWANE W TIKTOKU?

In-feed Native Video - film w karmie trwający 9–15 sekund. W filmie można umieścić link do strony internetowej oraz hashtag. Ten format przypomina Stories na Instagramie.

In-feed Native Video

TopView - gdy użytkownik uruchamia aplikację, widzi film lub wideo na pełnym ekranie.

TopView

Brand Takeover - film lub banner trwający do 5 sekund, który użytkownik widzi po uruchomieniu aplikacji. W takiej reklamie można umieścić link do strony internetowej firmy, sklepu internetowego, marki lub oznaczyć hashtag.

Brand Takeover

Hashtag Challenge - baner reklamowy w wyszukiwarce z specjalnym tagiem od firmy/marki. Taki rodzaj reklamy może zdobyć miliony wyświetleń, trafiając do kategorii "Popularne".

Hashtag Challenge

Pytanie-odpowiedź

Czy jest już za późno, aby rozpocząć promowanie biznesu na TikToku?

Klienci często uważają, że jest jeszcze za wcześnie na promowanie biznesu na TikToku. To błąd. Należy zrozumieć, że aktywna społeczność sieci społecznościowej, która codziennie loguje się na swoje konta, liczy 800 milionów osób. Dlatego reklama na TikToku to skuteczne narzędzie do promowania marki, produktów i usług.

Niemal połowa rosyjskojęzycznej publiczności to młodzi ludzie w wieku od 18 do 34 lat. Ci użytkownicy mogą być zainteresowani twoim produktem.

Dla jakiego biznesu nadaje się promocja na TikToku?

Reklama na TikToku nadaje się dla każdej firmy, od znanych, dużych marek po firmy, które dopiero rozpoczynają swoją drogę w promocji produktów/usług.

Promocją na TikToku aktywnie korzystają:

  • Fotografowie, twórcy teledysków, kosmetolodzy, wizażyści, projektanci, artyści.
  • Centra szkoleniowe, firmy turystyczne, warsztaty samochodowe.
  • Firmy sprzedające odzież, obuwie, kosmetyki, meble, produkty dla dzieci.

Nie masz filmu: co robić?

Jeśli nie masz filmu, skontaktuj się z naszymi specjalistami. pomożemy w kręceniu krótkiego filmu lub polecamy zaufanego wykonawcę.

Koszt reklamy na TikToku?

Końcowa cena zależy od celu, który chcesz osiągnąć, budżetu, który jesteś gotów przeznaczyć na reklamę, oraz innych czynników.

Jaki budżet przeznaczyć na reklamę?

Budżet reklamowy zależy od celu i zadań. Zalecamy rozważenie minimalnego budżetu na jedną grupę na dzień, co wynosi co najmniej 20 USD.
 
Blog
  • 5 способов продвижения сайта
    8 sposobów na promocję strony

    Aby uczynić zasób interesującym dla użytkowników, stosuje się różne metody pozycjonowania. Obejmują one zarówno pracę nad optymalizacją dla wyszukiwarek, jak i bezpośrednią reklamę, a także ulepszanie samej strony,...

  • UGC и как мотивировать пользователей создавать контент
    UGC i jak motywować użytkowników do tworzenia treści

    UGC (treści generowane przez użytkowników) - to treści tworzone przez publiczność marki. Na przykład, zdjęcia, recenzje, recenzje wideo itp. Kluczową cechą treści generowanych przez użytkowników jest ich autentyczn...

  • Продвижение в Instagram самостоятельно в 2023
    Pozycjonowanie na Instagramie na własną rękę w 2023 roku

    Od roku 2020 na Instagramie zaszło wiele zmian. Po pierwsze, użytkownicy platformy otrzymali nowe możliwości pozycjonowania swoich profili. Po drugie, zmieniła się sama grupa docelowa. Tam, gdzie wcześniej główną c...

×