Kliknięcia 19 871

Odsłony 5 719 386

Średni koszt kliknięcia 0,07 USD
Średni koszt pozyskania leadu 7,59 USD
Liczba pozyskanych leadów 114
Klient
Cel klienta
  • Zwiększenie ruchu na stronie internetowej jednego z kompleksów mieszkalnych.
  • Zwiększenie liczby kontaktów w centrum obsługi klienta.
Rozwiązanie
Co zrobiliśmy

Stworzyliśmy optymalną strategię przyciągania zainteresowanego ruchu na stronę internetową i pozyskiwania kontaktów w centrum obsługi klienta dotyczących sprzedawanych mieszkań. Wybraliśmy rodzaje materiałów wideo do wykorzystania w reklamie. Uruchomiliśmy testy na grupach docelowych. Z czasem zaczęły się wyłaniać najbardziej efektywne połączenia reklamowe, z którymi nadal pracujemy.

Pod wrażeniem wyników? Nasz menedżer dobierze optymalną ofertę dla Twojego biznesu.
Image
1
Krok pierwszy
Rozwinięcie strategii docelowej

Przed opracowaniem strategii dokonano dokładnej analizy branży i działalności konkurencji. Zidentyfikowano grupę docelową i jej potrzeby. Następnie przeprowadzono segmentację grupy docelowej i dobrano hipotezy do docelowego grupowania. Określono sposoby zbierania danych kontaktowych.

Image
2
Krok drugi
Opracowanie materiałów kreatywnych do kampanii reklamowych

Stworzyliśmy kreatywne materiały reklamowe. W ramach kreatywnych materiałów wykorzystaliśmy animowane szablony, które promowały rozpoczęcie sprzedaży, sezonowe zniżki, korzystne warunki kredytowania itp.

Image
3
Krok trzeci
Przygotowanie do uruchomienia reklamy

Przed uruchomieniem reklamy stworzyliśmy i zainstalowaliśmy piksel na stronie internetowej oraz skonfigurowaliśmy śledzenie działań na stronach docelowych, aby uzyskać pełną statystykę. Opracowaliśmy prosty formularz do zbierania kontaktów. Następnie uruchomiliśmy reklamę docelową.

Image
4
Krok czwarty
Prowadzenie i optymalizacja kampanii reklamowych

Podczas prowadzenia kampanii reklamowych przetestowaliśmy różne hipotezy, analizowaliśmy uzyskane wyniki i w razie potrzeby dokonywaliśmy niezbędnych korekt. Po zebraniu wystarczającej ilości danych dodaliśmy kampanie oparte na danych klientów – Look-alike, retargeting.

Wyniki

Kliknięcia 19 871

Wyświetlenia 5 719 386

Średni koszt kliknięcia 0,07 USD
Średni koszt pozyskania leadu 7,59 USD
Liczba pozyskanych leadów 114
Pod wrażeniem rezultatów? Nasz menedżer dobierze optymalną ofertę dla Twojego biznesu.
×