Kliknięcia 19 871
Odsłony 5 719 386
Stworzyliśmy optymalną strategię przyciągania zainteresowanego ruchu na stronę internetową i pozyskiwania kontaktów w centrum obsługi klienta dotyczących sprzedawanych mieszkań. Wybraliśmy rodzaje materiałów wideo do wykorzystania w reklamie. Uruchomiliśmy testy na grupach docelowych. Z czasem zaczęły się wyłaniać najbardziej efektywne połączenia reklamowe, z którymi nadal pracujemy.
Przed opracowaniem strategii dokonano dokładnej analizy branży i działalności konkurencji. Zidentyfikowano grupę docelową i jej potrzeby. Następnie przeprowadzono segmentację grupy docelowej i dobrano hipotezy do docelowego grupowania. Określono sposoby zbierania danych kontaktowych.
Stworzyliśmy kreatywne materiały reklamowe. W ramach kreatywnych materiałów wykorzystaliśmy animowane szablony, które promowały rozpoczęcie sprzedaży, sezonowe zniżki, korzystne warunki kredytowania itp.
Przed uruchomieniem reklamy stworzyliśmy i zainstalowaliśmy piksel na stronie internetowej oraz skonfigurowaliśmy śledzenie działań na stronach docelowych, aby uzyskać pełną statystykę. Opracowaliśmy prosty formularz do zbierania kontaktów. Następnie uruchomiliśmy reklamę docelową.
Podczas prowadzenia kampanii reklamowych przetestowaliśmy różne hipotezy, analizowaliśmy uzyskane wyniki i w razie potrzeby dokonywaliśmy niezbędnych korekt. Po zebraniu wystarczającej ilości danych dodaliśmy kampanie oparte na danych klientów – Look-alike, retargeting.
Kliknięcia 19 871
Wyświetlenia 5 719 386