Title Image

Audyt SEO witryny

Identyfikuje wszystkie problemy strony na drodze do wysokich pozycji w wyszukiwarkach.
O audycie
Na czym polega audyt SEO witryny?

SEO (Search Engine Optimization) – to kompleks działań mających na celu optymalizację strony internetowej pod wymagania wyszukiwarek, które dążą do doskonalenia wewnętrznych i zewnętrznych wskaźników witryny. Głównym celem jest poprawa jakości witryny, jej wygodności i widoczności w wynikach wyszukiwania.

Na początek warto przeprowadzić audyt SEO – to głęboka kompleksowa analiza strony internetowej, która wykrywa wszelkie istniejące odstępstwa od norm SEO. Audyt strony internetowej umożliwia maksymalną poprawę jej działania.

O audycie
Dlaczego potrzebujesz audytu SEO?

Jeśli twoim celem jest stworzenie przydatnej, wygodnej i jakościowej strony internetowej, audyt pomoże opracować właściwą strategię już na samym początku prac. Audyt SEO to raport i zalecenia obejmujące ponad 40 stron, które zostały opracowane poprzez ręczne sprawdzenie twojej strony internetowej przez specjalistów ds. SEO i analityków pod kątem ponad 100 punktów.

Efekt: szczegółowe zalecenia dotyczące eliminacji znalezionych problemów. Wdrożenie wszystkich opracowanych zaleceń pozwala znacznie poprawić pozycje w wynikach wyszukiwania.

Wynik audytu SEO:

Raport z szczegółowymi zaleceniami dotyczącymi naprawy wszystkich znalezionych niedociągnięć liczy od 30 do 150 stron.

Kiedy warto zamówić audyt SEO?

Planujesz rozpocząć promocję strony internetowej.
Rozumiesz ryzyko i chcesz uniknąć błędów. Audyt pozwala uwzględnić specyfikę tematyki, wskazuje na błędy i pomaga wybrać skuteczną strategię promocji już na samym początku prac, co pozwoli zaoszczędzić twoje inwestycje w stronę internetową.
Przygotowujesz się do uruchomienia nowej wersji strony internetowej.
Chcesz uniknąć spadku ruchu. W audycie opisane są błędy nowej wersji i udzielane są wskazówki dotyczące prawidłowego przenoszenia strony.
Strona jest promowana, ale brak rezultatów lub nie są one satysfakcjonujące.
Masz dość marnowania pieniędzy i chcesz osiągnąć rezultat. Audyt pokazuje wszystkie błędy specjalistów ds. SEO i wskazuje skuteczną strategię promocji.
Strona została ukarana filtrami.
Podejmujesz jakieś działania, ale bezskutecznie. Audyt pozwala dostosować strategię promocji w taki sposób, że twoja strona gwarantowanie wyjdzie spod sankcji, a pozycje i ruch zostaną przywrócone i nawet się poprawią.
Chcesz zmniejszyć wydatki na promocję.
Wydajesz zbyt wiele pieniędzy na linki, nie zwracając uwagi na inne czynniki. Audyt pokazuje, jakie czynniki należy uwzględnić, aby zrównoważyć obciążenie linkami i zmniejszyć budżet.
Chcesz sprawdzić obecnych wykonawców.
Wątpisz, czy Twoi obecni kontrahenci robią wszystko, co konieczne, aby osiągać wysokie wyniki? Nasz niezależny audyt SEO pokazuje, czy tak jest.
Ważny
Audyt SEO i korekta istotnych braków wliczona jest w koszt promocji serwisu.

Ten format audytu zlecany jest również w celu sprawdzenia pracy obecnego wykonawcy.

Pełny, ręczny audyt wykryje błędy, których nie wyświetli żadne bezpłatne narzędzie do analizy witryny. Dodatkowo otrzymasz informację w formie zaleceń dotyczących korekty.

Optymalizacja wewnętrzna0
Element techniczny0
Struktura witryny0
Połącz profil0
Case Studies
Już teraz poznaj koszt audytu SEO Twojej witryny!

Co obejmuje audyt SEO?

1
Pierwszy krok
Ogólna analiza witryny

Pierwszym etapem jest przeprowadzenie głębokiej analizy obecnej sytuacji witryny pod kątem zgodności z wymaganiami wyszukiwarek.

Analizujemy takie istotne parametry witryny, jak:

  • indeksacja stron w wyszukiwarkach;
  • regionalność witryny;
  • afiliacje witryny;
  • obecność sankcji wobec witryny ze strony wyszukiwarek itp.
2
Drugi krok
Audyt techniczny strony internetowej

Analiza wydajności witryny, sprawdzanie obecności błędów technicznych i odchyleń od norm wyszukiwarek.

Analizowane są takie wskaźniki, jak:

  • obsługa nieistniejących stron;
  • kodowanie witryny;
  • prędkość wczytywania witryny;
  • plik robots.txt;
  • struktura witryny itp.
3
Trzeci krok
Analiza struktury serwisu

Struktura witryny to klucz do sukcesu w promocji i osiągania wysokich pozycji. Jakość struktury, która odpowiada wymaganiom wyszukiwarek, pozwoli znacznie przyspieszyć osiągnięcie pozycji w TOP.

Analizowane są takie wskaźniki, jak:

  • łańcuchy nawigacyjne;
  • szybkie linki;
  • struktura witryny;
  • struktura i sposób tworzenia adresów URL;
  • mapa witryny itp.
4
Czwarty krok
Analiza zawartości witryny

Zawartość witryny to to, dla czego tworzona jest witryna. Jakość i przydatność treści to jedne z kluczowych czynników rangowania.

Analizowane są takie wskaźniki, jak:

  • ilość treści;
  • unikalność treści;
  • optymalizacja treści pod wymagania wyszukiwarek itp.
5
Piąty krok
Spinki do mankietów

Linki można ogólnie podzielić na zewnętrzne i wewnętrzne. Zewnętrzne linki wpływają na autorytet witryny i określają tematyczny profil linków. Wewnętrzne linki to dodatkowa treść, która pozwala dobrze orientować się na witrynie.

Podobnie jak w przyszłości tak, i w transporcie krajowym – są to istotne czynniki rankingowe w wyszukiwarce, które implikują ocenę pozycji witryny.

50+
Ekspertów

Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego

1
Miejsca w rankingach

Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy

28
Kraje świata

Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji

4800+
Projekty

Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność

O obszarach naszych klientów

Dla jakiego rodzaju biznesu odpowiedni jest audyt SEO?

Turystyka

Restauracje i kawiarnie

Salony piękności

Medycyna

Banki

Auto

Edukacja

Towary dla dzieci

Zdjęcie

Naprawa

Czyszczenie

Ubezpieczenie

Zdatność

Wypoczynek

Odzież i obuwie

Wynajem

Żywność

Dekoracje

Produkty gospodarstwa domowego

Technika

Przemysł

Nieruchomość

Dom i ogród

+ Twój biznes

Już teraz poznaj koszt audytu SEO dla Twojej firmy!
Warunki i koszt

Cena audytu SEO wynosi od , w zależności od wielkości witryny i celu audytu.

Warunki realizacji – 14 dni roboczych.

WAŻNY: dla każdego znalezionego problemu na stronie oferowane jest konkretne rozwiązanie, aby go naprawić.

Pytanie-odpowiedź

Czy możecie zagwarantować umieszczenie mojego projektu na pierwszej stronie wyników wyszukiwania?

Czy możecie zagwarantować umieszczenie mojego projektu na pierwszej stronie wyników wyszukiwania?Oficjalne stanowisko wyszukiwarek jest takie, że nikt nie może zagwarantować umieszczenia witryny na pierwszej stronie i niezmienność jej pozycji.

 

Czy można szybko znaleźć się w TOP? Co jest do tego potrzebne?

Czy można szybko znaleźć się w TOP? Co jest do tego potrzebne?Promocja witryny w sieci to kompleks działań mających na celu zwiększenie jej istotności. Kolosalne doświadczenie naszych pracowników, sprawdzone procesy na każdym etapie, własna analiza i potężne usługi o wąskim zakresie pozwalają nam wpływać na tempo promocji witryny.

Chcesz osiągnąć wysokie wyniki w możliwie krótkim czasie? Zadzwoń do naszych menedżerów. Pomogą Ci wybrać pakiet usług odpowiedni dla Ciebie.

Dlaczego kontynuować pracę nad witryną, jeśli już jest w TOP?

Dlaczego kontynuować pracę nad witryną, jeśli już jest w TOP?Zadanie specjalistów zajmujących się promocją strony internetowej w sieci nie ogranicza się do uzyskania czołowych pozycji w wynikach wyszukiwania. Pracujemy nad wygodą Twojego zasobu, zwiększeniem konwersji i jego atrakcyjności komercyjnej dla użytkowników, kontrolujemy działanie serwisu i zmiany w algorytmach wyszukiwarek, od których zależy wynik promocji. Śledzimy punkty rozwoju Twojej witryny i udzielamy rekomendacji, jak ulepszyć Twój biznes.

Po osiągnięciu najwyższych pozycji konieczne jest utrzymanie wyniku, szczególnie w tematach, w których konkurenci również aktywnie posuwają się do przodu i z czasem mogą Cię wyprzedzić. Dlatego, aby witryna pozostała na pierwszych pozycjach, nie zaleca się przerywania pracy.

Kiedy będę mógł ocenić wyniki optymalizacji mojej witryny?

Kiedy będę mógł ocenić wyniki optymalizacji mojej witryny?Już po zakończeniu pierwszego miesiąca prac będziesz w stanie dostrzec zmiany prowadzące do poprawy pozycji witryny. Tempo awansu do TOP zależy od konkurencji w branżowej niszy, regionu promocji i jakości samej witryny w momencie rozpoczęcia promocji.

Czy konieczne jest wprowadzanie poprawek na stronę?

Czy konieczne jest wprowadzanie poprawek na stronę?Każdy wyszukiwarka ma pewne wymagania co do witryny pretendującej do czołowych pozycji w wynikach wyszukiwania. Dlatego wprowadzanie poprawek w strukturę witryny, jej funkcjonalność w celu dostosowania do odpowiedniego wyglądu jest konieczne, aby osiągnąć najlepszy wynik.

Ważne! Wszystkie poprawki są wcześniej uzgadniane z klientem!

Czy współpracujesz z wąskimi, konkretnymi witrynami?

Czy współpracujesz z wąskimi, konkretnymi witrynami?Przez lata pracy zdobyliśmy ogromne doświadczenie we współpracy z właścicielami stron internetowych i firm z branży medycznej, budowlanej, przemysłowej i motoryzacyjnej, po duże i małe sklepy internetowe, portale informacyjne, zasoby świadczące usługi personalne itp. Ponad 2000 zakończonych sukcesem projektów pozwala nam śmiało powiedzieć, że podołamy postawionym zadaniom i pomożemy Państwu zająć miejsce w TOP.
Nadal masz wątpliwości? Zadzwoń pod wskazane numery – a przekonamy Cię o naszej rzetelności i kompetencji!

Blog

×