SEO (Search Engine Optimization) – to kompleks działań mających na celu optymalizację strony internetowej pod wymagania wyszukiwarek, które dążą do doskonalenia wewnętrznych i zewnętrznych wskaźników witryny. Głównym celem jest poprawa jakości witryny, jej wygodności i widoczności w wynikach wyszukiwania.
Na początek warto przeprowadzić audyt SEO – to głęboka kompleksowa analiza strony internetowej, która wykrywa wszelkie istniejące odstępstwa od norm SEO. Audyt strony internetowej umożliwia maksymalną poprawę jej działania.
Jeśli twoim celem jest stworzenie przydatnej, wygodnej i jakościowej strony internetowej, audyt pomoże opracować właściwą strategię już na samym początku prac. Audyt SEO to raport i zalecenia obejmujące ponad 40 stron, które zostały opracowane poprzez ręczne sprawdzenie twojej strony internetowej przez specjalistów ds. SEO i analityków pod kątem ponad 100 punktów.
Efekt: szczegółowe zalecenia dotyczące eliminacji znalezionych problemów. Wdrożenie wszystkich opracowanych zaleceń pozwala znacznie poprawić pozycje w wynikach wyszukiwania.
Wynik audytu SEO:
Ten format audytu zlecany jest również w celu sprawdzenia pracy obecnego wykonawcy.
Pełny, ręczny audyt wykryje błędy, których nie wyświetli żadne bezpłatne narzędzie do analizy witryny. Dodatkowo otrzymasz informację w formie zaleceń dotyczących korekty.
Pierwszym etapem jest przeprowadzenie głębokiej analizy obecnej sytuacji witryny pod kątem zgodności z wymaganiami wyszukiwarek.
Analizujemy takie istotne parametry witryny, jak:
Analiza wydajności witryny, sprawdzanie obecności błędów technicznych i odchyleń od norm wyszukiwarek.
Analizowane są takie wskaźniki, jak:
Struktura witryny to klucz do sukcesu w promocji i osiągania wysokich pozycji. Jakość struktury, która odpowiada wymaganiom wyszukiwarek, pozwoli znacznie przyspieszyć osiągnięcie pozycji w TOP.
Analizowane są takie wskaźniki, jak:
Zawartość witryny to to, dla czego tworzona jest witryna. Jakość i przydatność treści to jedne z kluczowych czynników rangowania.
Analizowane są takie wskaźniki, jak:
Linki można ogólnie podzielić na zewnętrzne i wewnętrzne. Zewnętrzne linki wpływają na autorytet witryny i określają tematyczny profil linków. Wewnętrzne linki to dodatkowa treść, która pozwala dobrze orientować się na witrynie.
Podobnie jak w przyszłości tak, i w transporcie krajowym – są to istotne czynniki rankingowe w wyszukiwarce, które implikują ocenę pozycji witryny.
Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego
Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy
Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji
Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność
Turystyka
Restauracje i kawiarnie
Salony piękności
Medycyna
Banki
Auto
Edukacja
Towary dla dzieci
Zdjęcie
Naprawa
Czyszczenie
Ubezpieczenie
Zdatność
Wypoczynek
Odzież i obuwie
Wynajem
Żywność
Dekoracje
Produkty gospodarstwa domowego
Technika
Przemysł
Nieruchomość
Dom i ogród
+ Twój biznes
Cena audytu SEO wynosi od , w zależności od wielkości witryny i celu audytu.
Warunki realizacji – 14 dni roboczych.
WAŻNY: dla każdego znalezionego problemu na stronie oferowane jest konkretne rozwiązanie, aby go naprawić.
Czy możecie zagwarantować umieszczenie mojego projektu na pierwszej stronie wyników wyszukiwania?
Oficjalne stanowisko wyszukiwarek jest takie, że nikt nie może zagwarantować umieszczenia witryny na pierwszej stronie i niezmienność jej pozycji.
Czy można szybko znaleźć się w TOP? Co jest do tego potrzebne?
Promocja witryny w sieci to kompleks działań mających na celu zwiększenie jej istotności. Kolosalne doświadczenie naszych pracowników, sprawdzone procesy na każdym etapie, własna analiza i potężne usługi o wąskim zakresie pozwalają nam wpływać na tempo promocji witryny.
Chcesz osiągnąć wysokie wyniki w możliwie krótkim czasie? Zadzwoń do naszych menedżerów. Pomogą Ci wybrać pakiet usług odpowiedni dla Ciebie.
Dlaczego kontynuować pracę nad witryną, jeśli już jest w TOP?
Zadanie specjalistów zajmujących się promocją strony internetowej w sieci nie ogranicza się do uzyskania czołowych pozycji w wynikach wyszukiwania. Pracujemy nad wygodą Twojego zasobu, zwiększeniem konwersji i jego atrakcyjności komercyjnej dla użytkowników, kontrolujemy działanie serwisu i zmiany w algorytmach wyszukiwarek, od których zależy wynik promocji. Śledzimy punkty rozwoju Twojej witryny i udzielamy rekomendacji, jak ulepszyć Twój biznes.
Po osiągnięciu najwyższych pozycji konieczne jest utrzymanie wyniku, szczególnie w tematach, w których konkurenci również aktywnie posuwają się do przodu i z czasem mogą Cię wyprzedzić. Dlatego, aby witryna pozostała na pierwszych pozycjach, nie zaleca się przerywania pracy.
Kiedy będę mógł ocenić wyniki optymalizacji mojej witryny?
Już po zakończeniu pierwszego miesiąca prac będziesz w stanie dostrzec zmiany prowadzące do poprawy pozycji witryny. Tempo awansu do TOP zależy od konkurencji w branżowej niszy, regionu promocji i jakości samej witryny w momencie rozpoczęcia promocji.
Czy konieczne jest wprowadzanie poprawek na stronę?
Każdy wyszukiwarka ma pewne wymagania co do witryny pretendującej do czołowych pozycji w wynikach wyszukiwania. Dlatego wprowadzanie poprawek w strukturę witryny, jej funkcjonalność w celu dostosowania do odpowiedniego wyglądu jest konieczne, aby osiągnąć najlepszy wynik.
Ważne! Wszystkie poprawki są wcześniej uzgadniane z klientem!
Czy współpracujesz z wąskimi, konkretnymi witrynami?
Przez lata pracy zdobyliśmy ogromne doświadczenie we współpracy z właścicielami stron internetowych i firm z branży medycznej, budowlanej, przemysłowej i motoryzacyjnej, po duże i małe sklepy internetowe, portale informacyjne, zasoby świadczące usługi personalne itp. Ponad 2000 zakończonych sukcesem projektów pozwala nam śmiało powiedzieć, że podołamy postawionym zadaniom i pomożemy Państwu zająć miejsce w TOP.
Nadal masz wątpliwości? Zadzwoń pod wskazane numery – a przekonamy Cię o naszej rzetelności i kompetencji!
Obecnie społeczność specjalistów SEO przetestowała już wiele sposobów wykorzystania sztucznej inteligencji do rozwiązywania zadań o różnym stopniu trudności. Dla uproszczenia można wyróżnić 6 głównych kierunków....
W dzisiejszych czasach społeczność specjalistów ds. pozycjonowania już przetestowała wiele sposobów wykorzystania sztucznej inteligencji do rozwiązywania zadań o różnym stopniu trudności. Dla uproszczenia można wyr...
Aby uczynić zasób interesującym dla użytkowników, stosuje się różne metody pozycjonowania. Obejmują one zarówno pracę nad optymalizacją dla wyszukiwarek, jak i bezpośrednią reklamę, a także ulepszanie samej strony,...