Zwiększenie ruchu organicznego
o 90%.
Zwiększenie liczby zamówień z witryny
5-krotnie.
Ponad 50% promowanych fraz kluczowych znajduje się w czołowej trzydziestce wyników wyszukiwania w Google.
Klient

Zadanie do wykonania

Przede wszystkim klient był zainteresowany zwiększeniem ruchu organicznego na stronie, który miał być następnie przekształcany w klientów.

Cechy

Cechy działania firmy klienta

Na stronie brak numeru telefonu, pod którym można dzwonić, cały kontakt z klientami odbywa się za pośrednictwem WhatsApp i formularza kontaktowego dostępnego na stronie. Dlatego ważne było, aby formularz był dostępny na wszystkich stronach promowanych na stronie.

Zachwyceni wynikami? Nasz menedżer dobierze optymalną ofertę dla Twojego biznesu.
Image
1
Krok pierwszy

Analiza konkurencji, popytu i tworzenie listy słów kluczowych w trzech językach

W pierwszym miesiącu działań przeprowadzono badanie popytu i wybrano słowa kluczowe do promocji. Stworzono listę słów kluczowych obejmującą kilka kierunków przewozu do różnych miast w trzech językach: rosyjskim, niemieckim i angielskim.

Aby skutecznie pozycjonować wybrane słowa kluczowe, konieczne było utworzenie i zoptymalizowanie nowych stron dla każdego promowanego kierunku.

Image
2
Krok drugi

Tworzenie i optymalizacja nowych stron

Ważnym elementem procesu optymalizacji stron była nie tylko odpowiednia konfiguracja metatagów i tytułów, ale także wypełnienie ich wysokiej jakości treścią. Na początku działań strony zawierały tylko tekst zoptymalizowany pod kątem słów kluczowych. Jednak dla skutecznego pozycjonowania konieczne było rozszerzenie zakresu informacji na stronach.

Na głównych stronach różnych wersji językowych witryny dodano następujące bloki:

  • Nasze zalety:
  • Etapy podróży:

Na stronach nowych kierunków, które zostały utworzone do promocji, umieszczono następujące elementy:

  • Blok z recenzjami:
  • Blok z kosztami podróży w formie „od XX €” z przyciskiem otwierającym formularz kontaktowy:
  • Zalety firmy zostały przedstawione w bloku z dodatkowym obrazem i przyciskiem otwierającym formularz kontaktowy:
Image
3
Krok trzeci

Dodatkowa optymalizacja zasobu

Równocześnie przeprowadzono prace nad poprawą wewnętrznych linków: dodano linki do stopki strony, umieszczono linki do promowanych stron w nagłówku strony oraz na stronach głównych.

Równolegle do prac na stronie prowadzono działania mające na celu poprawę jakości linków, dynamika których jest przedstawiona na zrzucie ekranu:

Image
4
Krok czwarty

Pierwsze wyniki

Wszystkie przeprowadzone prace pozwoliły na zwiększenie organicznego ruchu o 30% z 254 odwiedzających w październiku 2022 roku do 329 odwiedzających w styczniu 2023 roku.

Top 10 zmienił się następująco:

  • Język rosyjski – od 0% do 60%
  • Język angielski – od 0% do 7%
  • Język niemiecki – od 0% do 5%

Top 30 zmienił się następująco:

  • Język rosyjski – od 20% do 80%
  • Język angielski – od 0% do 50%
  • Język niemiecki – od 1% do 50%
Image
5
Krok piąty

Analiza dodatkowych możliwości zwiększenia ruchu

Ponieważ klientowi zależało na szybszym wzroście ruchu na stronie, przeprowadzono analizę możliwości zwiększenia ruchu z wyników wyszukiwania. W lutym 2023 roku przeprowadzono badanie aktualnych regionów świadczenia usług i wspólnie z klientem wybrano miasta do utworzenia nowych stron dla niepromowanych kierunków.

Image
6
Krok szósty

Aktualne wyniki

Po utworzeniu stron dla niepromowanych kierunków i ich wypełnieniu, odnotowano znaczny wzrost ruchu w marcu 2023 roku. W porównaniu z początkiem działań, ruch organiczny wzrósł o 90% (do 484 odwiedzających w marcu 2023 roku).

Wraz z tym liczba zamówień dokonanych na stronie z ruchu organicznego w całym okresie działalności zwiększyła się pięciokrotnie: od 3 do 15 zamówień.

Wyniki promocji strony internetowej usług przewozowych do Niemiec:

Zwiększenie ruchu organicznego
o 90%.
Zwiększenie liczby zamówień ze strony internetowej
o 5 razy.
Ponad 50% promowanych fraz znajduje się w pierwszej trzydziestce wyników w wyszukiwarce Google.
Podoba Ci się wynik? Nasz menedżer znajdzie dla Twojej firmy najlepszą ofertę.
×