Dla milionów użytkowników YouTube to platforma, która zastąpiła tradycyjną telewizję. Hosting wideo stał się priorytetowym miejscem do umieszczania reklam. Dzięki reklamom wideo możesz w sposób obrazowy, prosty i interesujący opowiedzieć o swoim produkcie lub usłudze, budując zaufanie potencjalnych klientów.
Wideo kształtuje i zwiększa popyt na produkt, czyniąc markę rozpoznawalną.
Wiek użytkowników YouTube wynosi do 44 lat. To młodzi, płacący użytkownicy. W przeciwieństwie do głównej grupy wiekowej telewizji, która to osoby w wieku emerytalnym powyżej 55 lat.
Koszt konfiguracji i zarządzania reklamą
od 600 PLN
Budżet na reklamę ustala klient*
Koszt reklamy zależy od jej skuteczności. Płacisz tylko wtedy, gdy użytkownik obejrzy więcej niż połowę filmu.
Platforma dostarcza pełne dane dotyczące tego, kto i jak długo oglądał wideo. Zadaniem specjalisty jest analiza uzyskanych informacji i przygotowanie raportu miesięcznego.
Według statystyk, 25% odsłon wideo przypada na smartfony i tablety. Reklamy z YouTube można oglądać na dowolnym urządzeniu: komputerze, laptopie, smartfonie.
Reklama na YouTube ma efekt społecznościowy. Jeśli użytkownikowi spodoba się wideo, udostępni je innym użytkownikom, a oni zapiszą się na twój kanał. Efekt społecznościowy zwiększa liczbę odbiorców i przyciąga ich na twoją stronę.
Konfiguracja reklamy to kompleks działań:
Proszę zwrócić uwagę, że koszt konfiguracji reklamy nie obejmuje tworzenia materiałów wideo. Niemniej jednak nasi klienci mogą zamówić oddzielnie produkcję materiałów wideo, w tym tworzenie scenariusza, kreatywność, przygotowanie i nagrywanie. Usługa jest omawiana indywidualnie.
Grupa docelowa jest wybierana na podstawie wieku, płci, miejsca zamieszkania, poziomu edukacji i zainteresowań.
Konfiguracja kampanii reklamowej to zestaw działań, który składa się z następujących czynności:
Zgodnie z planem mediów, specjaliści codziennie dostosowują stawki. Ważne jest również monitorowanie dziennego limitu i powiadamianie w przypadku jego przekroczenia.
W tym etapie monitorowane są wyświetlenia reklamy, analizowane zmiany w liczbie wyświetleń oraz śledzone jest rozdysponowanie środków budżetowych przez cały okres trwania kampanii reklamowej.
Specjaliści oceniają skuteczność reklam wideo, miejsca reklamowe. W razie potrzeby kampania reklamowa jest dostosowywana, podejmowane są działania mające na celu zmniejszenie liczby odrzuceń i poprawę zaangażowania widowni.
Specjaliści udzielają konsultacji i dostarczają klientowi raport z zaleceniami dotyczącymi poprawy działalności: sugestie, co należy ulepszyć, jak zwiększyć konwersję i skuteczność.
Raport jest przygotowywany za każdy miesiąc trwania kampanii reklamowej. Raporty zawierają dane o liczbie kliknięć, wyświetleń i wydatkach.
Specjaliści przygotowują zalecenia dotyczące optymalizacji, poprawy kampanii reklamowej oraz rozdziału przydzielonego budżetu.
Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego
Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy
Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji
Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność
Turystyka
Restauracje i kawiarnie
Salony urody
Medycyna
Banki
Samochody
Edukacja
Produkty dla dzieci
Zdjęcia
Naprawa
Sprzątanie
Ubezpieczenia
Fitness
Rozrywka
Odzież i obuwie
Wynajem
Jedzenie
Bizuteria
Produkty dla domu
Technika
Przemysł
Nieruchomości
Dom i ogród
+ Twój biznes
zadzwoń lub zostaw zgłoszenie na stronie.
wszystkie cele i zadania projektu. Zanalizujemy rynek.
indywidualną ofertę handlową.
i podpisujemy umowę. Przystępujemy do pracy.
Ile pieniędzy trzeba przeznaczyć na reklamę na YouTube?
Początkowy budżet reklamowy zależy od celów, które sobie stawiasz. Jednak system musi się nauczyć, zdobyć konwersje, aby można było ocenić jego skuteczność. Zaleca się alokować budżet od 100 USD.
Kampania reklamowa działa niewystarczająco efektywnie: co zrobić?
Jeśli kampania reklamowa nie działa wystarczająco efektywnie, dokonujemy odpowiednich poprawek.
Specjaliści oceniają skuteczność kampanii reklamowej przez cały jej okres trwania. Jeśli jest to konieczne, dokonujemy korekty kampanii reklamowej. Po zakończeniu kampanii dostarczamy raport.
Czy masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowej na rynku międzynarodowym?
Mamy doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych zarówno na określonych rynkach krajowych, jak i na całym świecie. Posiadamy również doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych skierowanych do anglojęzycznej publiczności.
Dla kogo potrzebna jest reklama w serwisie YouTube?
Tutaj możemy wyróżnić kilka grup, dla których reklama w serwisie YouTube może być przydatna:
Nie mamy gotowego materiału wideo: co robić?
Nasz zespół zajmuje się nie tylko promocją gotowych materiałów wideo, ale również pomaga w ich tworzeniu. Jeśli nie posiadasz gotowych materiałów wideo, pomożemy Ci znaleźć zaufanych, wykwalifikowanych wykonawców wideo, a także wesprzemy Cię w opracowywaniu scenariuszy i montażu.
Czy potrzebne jest konto w Google Ads?
Bez tego konta nie można uruchomić reklamy. Proces rejestracji na platformie zajmuje zaledwie chwilę.
Aby uczynić zasób interesującym dla użytkowników, stosuje się różne metody pozycjonowania. Obejmują one zarówno pracę nad optymalizacją dla wyszukiwarek, jak i bezpośrednią reklamę, a także ulepszanie samej strony,...
UGC (treści generowane przez użytkowników) - to treści tworzone przez publiczność marki. Na przykład, zdjęcia, recenzje, recenzje wideo itp. Kluczową cechą treści generowanych przez użytkowników jest ich autentyczn...
Od roku 2020 na Instagramie zaszło wiele zmian. Po pierwsze, użytkownicy platformy otrzymali nowe możliwości pozycjonowania swoich profili. Po drugie, zmieniła się sama grupa docelowa. Tam, gdzie wcześniej główną c...