Title Image

Reklama na YouTube

Rozwiązuj problemy biznesowe o ponad 100 razy taniej niż reklama telewizyjna.
O perspektywach

Czym jest targetowanie na YouTube?

Dla milionów użytkowników YouTube to platforma, która zastąpiła tradycyjną telewizję. Hosting wideo stał się priorytetowym miejscem do umieszczania reklam. Dzięki reklamom wideo możesz w sposób obrazowy, prosty i interesujący opowiedzieć o swoim produkcie lub usłudze, budując zaufanie potencjalnych klientów.

Wideo kształtuje i zwiększa popyt na produkt, czyniąc markę rozpoznawalną.

Zalety
Jakie są zalety YouTube jako platformy reklamowej?
  • Planuj budżet. Wydawaj na reklamę tyle, ile potrzebujesz.
  • Płacisz tylko za oglądane filmy. Warunek: film musi być oglądany przez co najmniej 30 sekund lub w całości.
  • Śledź skuteczność kampanii reklamowej, korzystaj z dokładnej analizy.

Wiek użytkowników YouTube wynosi do 44 lat. To młodzi, płacący użytkownicy. W przeciwieństwie do głównej grupy wiekowej telewizji, która to osoby w wieku emerytalnym powyżej 55 lat.

ILE KOSZTUJE REKLAMA NA YOUTUBE?

 

Koszt konfiguracji i zarządzania reklamą

od 600 PLN

Budżet na reklamę ustala klient*

WYPEŁNIJ BRIEF

Cztery powody, dla których warto wybrać reklamę na YouTube

Płać za wyniki

Koszt reklamy zależy od jej skuteczności. Płacisz tylko wtedy, gdy użytkownik obejrzy więcej niż połowę filmu.

Kontroluj skuteczność reklamy

Platforma dostarcza pełne dane dotyczące tego, kto i jak długo oglądał wideo. Zadaniem specjalisty jest analiza uzyskanych informacji i przygotowanie raportu miesięcznego.

Dotrzyj do wszystkich użytkowników

Według statystyk, 25% odsłon wideo przypada na smartfony i tablety. Reklamy z YouTube można oglądać na dowolnym urządzeniu: komputerze, laptopie, smartfonie.

Zaangażuj i przyciągnij nowych użytkowników

Reklama na YouTube ma efekt społecznościowy. Jeśli użytkownikowi spodoba się wideo, udostępni je innym użytkownikom, a oni zapiszą się na twój kanał. Efekt społecznościowy zwiększa liczbę odbiorców i przyciąga ich na twoją stronę.

Co obejmuje konfiguracja reklamy na YouTube?

Konfiguracja reklamy to kompleks działań:

  • Zrozumienie specyfiki biznesu.
  • Przemyślenie skutecznej strategii i narzędzi promocji.
  • Połączenie konta YouTube z Google Ads.
  • Podłączenie i konfiguracja systemu analityki.
  • Określenie celów zgodnie z postawionymi zadaniem.
  • Uruchomienie reklamy.
  • Regulacja stawek, które będą zależały od skuteczności wyświetlania wideo.
  • Monitorowanie kampanii reklamowej i śledzenie skuteczności z uwzględnieniem określonych celów.
  • Optymalizacja kampanii reklamowej, dostosowanie strategii w celu uzyskania maksymalnych wyników.

Proszę zwrócić uwagę, że koszt konfiguracji reklamy nie obejmuje tworzenia materiałów wideo. Niemniej jednak nasi klienci mogą zamówić oddzielnie produkcję materiałów wideo, w tym tworzenie scenariusza, kreatywność, przygotowanie i nagrywanie. Usługa jest omawiana indywidualnie.

Budowanie marki0
Wprowadzenie nowego produktu/firmy na rynek0
Zwiększenie sprzedaży produktów o szerokim zasięgu0
Zwiększenie powtórnych zakupów0
Dowiedz się teraz, ile kosztuje kompleksowa pozycjonowanie Twojej strony internetowej!

Etap prowadzenia reklamy na YouTube

1
Pierwszy etap
Wybór docelowej grupy odbiorców

Grupa docelowa jest wybierana na podstawie wieku, płci, miejsca zamieszkania, poziomu edukacji i zainteresowań.

2
Drugi etap
Konfiguracja kampanii reklamowych

Konfiguracja kampanii reklamowej to zestaw działań, który składa się z następujących czynności:

  • Rejestracja kampanii reklamowej klienta w systemach reklamowych YouTube i Google Ads.
  • Praca nad strukturą kampanii. Kampania jest podzielona na grupy, a każda grupa na podgrupy.
  • Konfiguracja wyświetleń. Rozdział środków budżetowych, śledzenie wydatków.
  • Określenie budżetu na dzień i miesiąc.
  • Konfiguracja metryki i systemów statystycznych.
  • Instalacja piksela.
3
Trzeci etap
Kontrola i zarządzanie

Zgodnie z planem mediów, specjaliści codziennie dostosowują stawki. Ważne jest również monitorowanie dziennego limitu i powiadamianie w przypadku jego przekroczenia.

W tym etapie monitorowane są wyświetlenia reklamy, analizowane zmiany w liczbie wyświetleń oraz śledzone jest rozdysponowanie środków budżetowych przez cały okres trwania kampanii reklamowej.

4
Czwarty etap
Kontrola skuteczności, korekta kampanii reklamowej

Specjaliści oceniają skuteczność reklam wideo, miejsca reklamowe. W razie potrzeby kampania reklamowa jest dostosowywana, podejmowane są działania mające na celu zmniejszenie liczby odrzuceń i poprawę zaangażowania widowni.

5
Piąty etap
Rekomendacje dotyczące strony internetowej

Specjaliści udzielają konsultacji i dostarczają klientowi raport z zaleceniami dotyczącymi poprawy działalności: sugestie, co należy ulepszyć, jak zwiększyć konwersję i skuteczność.

6
Szósty etap
Miesięczna statystyka

Raport jest przygotowywany za każdy miesiąc trwania kampanii reklamowej. Raporty zawierają dane o liczbie kliknięć, wyświetleń i wydatkach.

Specjaliści przygotowują zalecenia dotyczące optymalizacji, poprawy kampanii reklamowej oraz rozdziału przydzielonego budżetu.

50+
Ekspertów

Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego

1
Miejsca w rankingach

Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy

28
Kraje świata

Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji

4800+
Projekty

Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność

О naszych klientach

Dla jakich firm konfigurujemy reklamę na YouTube?

Turystyka

Restauracje i kawiarnie

Salony urody

Medycyna

Banki

Samochody

Edukacja

Produkty dla dzieci

Zdjęcia

Naprawa

Sprzątanie

Ubezpieczenia

Fitness

Rozrywka

Odzież i obuwie

Wynajem

Jedzenie

Bizuteria

Produkty dla domu

Technika

Przemysł

Nieruchomości

Dom i ogród

+ Twój biznes

Dowiedz się teraz, ile kosztuje pozycjonowanie Twojej strony internetowej!

Najpopularniejsze formaty reklam na YouTube

In-Stream z możliwością pominięcia po 5 sekundach
In-Stream с возможностью пропуска через 5 секунд
In-Stream bez możliwości pominięcia (trwa do 15 sekund)
In-Stream без возможности пропуска (длится до 15 секунд)
In-Stream (tekst + ikona wideo)
In-Stream (текст + значок видео)
In-Stream odtwarzane automatycznie bez dźwięku na stronach partnerskich
In-Stream автовоспроизведение без звука на партнерских ресурсах
In-Stream z reklamami w odtwarzaczu wideo lub jako ogłoszenie międzystronicowe
In-Stream с объявлениями в видеопроигрывателе или как межстраничное объявление
In-Stream bez możliwości pominięcia (trwa do 6 sekund)
In-Stream без возможности пропуска (длятся до 6 секунд)

JAK ZACZĄĆ Z NAMI WSPÓŁPRACOWAĆ

  • 1
    SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

    zadzwoń lub zostaw zgłoszenie na stronie.

  • 2
    DOBRZE WSZYSTKO WYJASNIMY

    wszystkie cele i zadania projektu. Zanalizujemy rynek.

  • 3
    PRZYGOTUJEMY

    indywidualną ofertę handlową.

  • 4
    ZGODZIMY SIĘ NA WSZYSTKIE WARUNKI

    i podpisujemy umowę. Przystępujemy do pracy.

FAQ

Ile pieniędzy trzeba przeznaczyć na reklamę na YouTube?

Początkowy budżet reklamowy zależy od celów, które sobie stawiasz. Jednak system musi się nauczyć, zdobyć konwersje, aby można było ocenić jego skuteczność. Zaleca się alokować budżet od 100 USD.

Kampania reklamowa działa niewystarczająco efektywnie: co zrobić?

Jeśli kampania reklamowa nie działa wystarczająco efektywnie, dokonujemy odpowiednich poprawek.

Specjaliści oceniają skuteczność kampanii reklamowej przez cały jej okres trwania. Jeśli jest to konieczne, dokonujemy korekty kampanii reklamowej. Po zakończeniu kampanii dostarczamy raport.

Czy masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowej na rynku międzynarodowym?

Mamy doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych zarówno na określonych rynkach krajowych, jak i na całym świecie. Posiadamy również doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych skierowanych do anglojęzycznej publiczności.

Dla kogo potrzebna jest reklama w serwisie YouTube?

Tutaj możemy wyróżnić kilka grup, dla których reklama w serwisie YouTube może być przydatna:

  • Przedsiębiorstwa promujące swoje własne marki.
  • Przedsiębiorstwa sprzedające produkty o szerokim zasięgu.
  • Nowe projekty biznesowe, które chcą efektownie zaprezentować się na rynku.
  • Przedsiębiorstwa zajmujące się promocją niszowych produktów. Aby w pełni wyeksponować cechy tych produktów, konieczne jest wykorzystanie treści wideo.
  • Blogerzy zainteresowani rozwojem swoich kanałów.

Nie mamy gotowego materiału wideo: co robić?

Nasz zespół zajmuje się nie tylko promocją gotowych materiałów wideo, ale również pomaga w ich tworzeniu. Jeśli nie posiadasz gotowych materiałów wideo, pomożemy Ci znaleźć zaufanych, wykwalifikowanych wykonawców wideo, a także wesprzemy Cię w opracowywaniu scenariuszy i montażu.

Czy potrzebne jest konto w Google Ads?

Bez tego konta nie można uruchomić reklamy. Proces rejestracji na platformie zajmuje zaledwie chwilę.

Blog
  • 5 способов продвижения сайта
    8 sposobów na promocję strony

    Aby uczynić zasób interesującym dla użytkowników, stosuje się różne metody pozycjonowania. Obejmują one zarówno pracę nad optymalizacją dla wyszukiwarek, jak i bezpośrednią reklamę, a także ulepszanie samej strony,...

  • UGC и как мотивировать пользователей создавать контент
    UGC i jak motywować użytkowników do tworzenia treści

    UGC (treści generowane przez użytkowników) - to treści tworzone przez publiczność marki. Na przykład, zdjęcia, recenzje, recenzje wideo itp. Kluczową cechą treści generowanych przez użytkowników jest ich autentyczn...

  • Продвижение в Instagram самостоятельно в 2023
    Pozycjonowanie na Instagramie na własną rękę w 2023 roku

    Od roku 2020 na Instagramie zaszło wiele zmian. Po pierwsze, użytkownicy platformy otrzymali nowe możliwości pozycjonowania swoich profili. Po drugie, zmieniła się sama grupa docelowa. Tam, gdzie wcześniej główną c...

×