Wyniki promocji SMM sieci sklepów alkoholowych:

+8000

Wzrost subskrybentów przez cały okres promocji

3.9%

Średni wskaźnik zaangażowania (ER) w ciągu ostatnich 3 miesięcy pracy

3600+

Średnia liczba wyświetleń Reels w ciągu ostatnich 3 miesięcy pracy

Klient

Czego marka potrzebowała:

  • Utworzenie profilu w mediach społecznościowych Instagram.
  • Przyciągnięcie audytorii na profil.
  • Zwiększenie rozpoznawalności marki i utrzymanie pozytywnego wizerunku.
  • Wyróżnienie marki spośród konkurencyjnych.
Rozwiązanie

Co zrobiliśmy:

Pokażemy, że nasza marka to idealny towarzysz, który pomoże zorganizować spotkanie z przyjaciółmi i wkręcić się na właściwą falę. Profil firmy stanie się pre-party przed imprezą. Pomoże przygotować się do wydarzenia: zakupić napoje i przygotować przekąski na ciepły wieczór.

Będziemy używać przyjaznego, żartobliwego i prostego języka komunikacji z naszą publicznością i stworzymy wesołą atmosferę, a także podzielimy się ciekawymi, przydatnymi i zabawnymi informacjami, które przydadzą się na każdą okazję.

Pod wrażeniem wyników? Nasz menedżer znajdzie optymalną ofertę dla Twojego biznesu.
Image
1
Krok pierwszy

TWORZENIE STRATEGII SMM

Przeanalizowaliśmy grupę docelową, konkurencję i stworzyliśmy strategię promocji w mediach społecznościowych z katalogiem postów i stories oraz koncepcją pozycjonowania marki, która pozwoli się wyróżnić spośród konkurentów.

Image
2
Krok drugi

TWORZENIE I PROWADZENIE NOWEGO PROFILU

Utworzono nowy profil, opracowano opis i projekt graficzny. Pracowano nad strukturą i okładkami zapisanych stories. Wdrożono przewodniki i sekcję często zadawanych pytań.

Image
3
Krok trzeci

TWORZENIE I PUBLIKOWANIE PLANU KONTENTU

Dzieliliśmy się aktualnymi informacjami o promocjach, publikowaliśmy przepisy na koktajle i przekąski na imprezy, opowiadaliśmy, na co zwrócić uwagę przy wyborze alkoholu i dodawaliśmy sytuacyjne treści o tematycznych świętach do profilu.

Image
4
Krok czwarty

TWORZENIE REELS

Aby być na bieżąco z klientami, tworzyliśmy filmy Reels o charakterze humorystycznym zgodnie z trendami. Tego rodzaju treści osiągnęły większy zasięg i zaangażowanie w porównaniu z innymi publikacjami.

Image
5
Krok piąty

PRZETWARZANIE KOMENTARZY

Dla szybkiej komunikacji z subskrybentami, komentarze były przetwarzane codziennie. Wspólnie z klientem odpowiadaliśmy na bardziej złożone pytania subskrybentów.

Wyniki promocji sklepu alkoholowego i artykułów spożywczych w mediach społecznościowych:

+8000

Wzrost subskrybentów przez cały okres promocji

3.9%

Średni wskaźnik zaangażowania (ER) w ciągu ostatnich 3 miesięcy pracy

3600+

Średnia liczba wyświetleń Reels w ciągu ostatnich 3 miesięcy pracy

×