Wzrost subskrybentów przez cały okres promocji
Średni wskaźnik zaangażowania (ER) w ciągu ostatnich 3 miesięcy pracy
Średnia liczba wyświetleń Reels w ciągu ostatnich 3 miesięcy pracy
„
Pokażemy, że nasza marka to idealny towarzysz, który pomoże zorganizować spotkanie z przyjaciółmi i wkręcić się na właściwą falę. Profil firmy stanie się pre-party przed imprezą. Pomoże przygotować się do wydarzenia: zakupić napoje i przygotować przekąski na ciepły wieczór.
Będziemy używać przyjaznego, żartobliwego i prostego języka komunikacji z naszą publicznością i stworzymy wesołą atmosferę, a także podzielimy się ciekawymi, przydatnymi i zabawnymi informacjami, które przydadzą się na każdą okazję.
Przeanalizowaliśmy grupę docelową, konkurencję i stworzyliśmy strategię promocji w mediach społecznościowych z katalogiem postów i stories oraz koncepcją pozycjonowania marki, która pozwoli się wyróżnić spośród konkurentów.
Utworzono nowy profil, opracowano opis i projekt graficzny. Pracowano nad strukturą i okładkami zapisanych stories. Wdrożono przewodniki i sekcję często zadawanych pytań.
Dzieliliśmy się aktualnymi informacjami o promocjach, publikowaliśmy przepisy na koktajle i przekąski na imprezy, opowiadaliśmy, na co zwrócić uwagę przy wyborze alkoholu i dodawaliśmy sytuacyjne treści o tematycznych świętach do profilu.
Aby być na bieżąco z klientami, tworzyliśmy filmy Reels o charakterze humorystycznym zgodnie z trendami. Tego rodzaju treści osiągnęły większy zasięg i zaangażowanie w porównaniu z innymi publikacjami.
Dla szybkiej komunikacji z subskrybentami, komentarze były przetwarzane codziennie. Wspólnie z klientem odpowiadaliśmy na bardziej złożone pytania subskrybentów.
Wzrost subskrybentów przez cały okres promocji
Średni wskaźnik zaangażowania (ER) w ciągu ostatnich 3 miesięcy pracy
Średnia liczba wyświetleń Reels w ciągu ostatnich 3 miesięcy pracy