Title Image

Promocja sklepów internetowych

Znamy doskonale specyfikę, wspieramy projekty o dowolnej skali, wykorzystujemy nowoczesne narzędzia do promocji sklepu internetowego.
O sklepie internetowym

Różnica pomiędzy sklepem internetowym a serwisem

Sklep internetowy zakłada obecność dużej liczby stron produktów, z których każda powinna zachęcać do zakupu. Na tej witrynie można dokładnie zapoznać się z produktem i zamówić go online.

Mądra strategia promowania sklepu internetowego w sieci pozwoli zwiększyć dochody Twojego biznesu!

O szczegółach

Efekt wypromowania sklepów internetowych w TOP

Wzrost ruchu z wyszukiwarek
Ruch celowy (➳ zamówienia)
Pomysły na rozwój projektu
Skalowanie biznesu

Praca specjalistów z Seologic to realna szansa dla klienta na awans sklepu internetowego na TOP.

Twój sklep internetowy stanie się widoczny dla docelowych klientów tylko wtedy, gdy zastosujesz kompleksowe podejście do promocji za pomocą kombinacji reklam.

Narzędzia wykorzystywane do umieszczenia witryny w TOP

Remarketing
Kampanie reklamowe produktów
Umieszczanie towarów w Yandex.Market
Efektywne metody promocji

Podczas promowania sklepu w sieci wykorzystywane są różnorodne możliwości przedstawienia produktu użytkownikowi, wybór narzędzi zależy od specyfiki projektu.

Promocja obejmuje analizę konkurentów w Twojej branży, tworzenie rdzenia semantycznego, pierwszą audyt strony. Wybrane zapytania są przypisywane do stron i są uwzględniane w tekstach i metatagach.

Przeprowadzane jest wewnętrzne (rozwijanie i wdrażanie zgodnie z listą istotnych czynników handlowych i cech behawioralnych) oraz zewnętrzne optymalizacja (praca nad zwiększeniem zewnętrznej masy linków).

Otrzymasz szczegółowy raport miesięczny na temat wyników prac.

Promocja w organicznych wynikach0
Ruch reklamowy0
Rynki e-commerce0
Konta w mediach społecznościowych0
Już teraz poznaj koszt promocji Twojego sklepu internetowego!

Czynniki wpływające na termin i koszt:

1
Pierwszy czynnik
Potrzeba aktualizacji informacji

Aktualizujemy informacje na stronach promowanych, w dziale aktualności, o akcjach i rabatach firmy. Sprawdzamy, czy wszystkie modele produktów są dostępne do zakupu, dla brakujących modeli (w zależności od czasu ich braku) opracowujemy optymalne zalecenia.

2
Drugi czynnik
Sezonowość sprzedaży

Wybieramy skuteczne narzędzia, które przyciągną uwagę klientów do Twoich sezonowych produktów. Proponujemy korekty rdzenia semantycznego uwzględniające sezonowość zapytań i Twoje priorytety.

3
Trzeci czynnik
Lojalność audytorium

Umieszczamy opinie klientów na stronach internetowych i popularnych platformach. Przetwarzamy negatywne opinie i udzielamy zaleceń dotyczących poprawy wizerunku marki w Internecie.

4
Czwarty czynnik
Geolokalizacja

Sklep internetowy będzie przyciągać użytkowników z jednego konkretnego regionu lub z kilku – w zależności od Twoich potrzeb.

Opracujemy optymalne zalecenia w celu dotarcia do użytkowników we wszystkich interesujących Cię regionach.

5
Piąty czynnik
użyteczność

Oceniamy wygodę korzystania ze sklepu internetowego w wersji desktopowej i mobilnej, w razie potrzeby korygujemy nawigację, dodajemy brakujące elementy i kontakty, aktualizujemy informacje o produkcie itp.

6
Szósty czynnik
Marki
Przestrzegamy różnych strategii promocji dla sklepów, w których reprezentowane są produkty wielu marek, oraz platform, reprezentujących pojedynczą markę.
 
50+
Ekspertów

Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego

1
Miejsca w rankingach

Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy

28
Kraje świata

Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji

4800+
Projekty

Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność

O obszarach naszych klientów

Dla jakiej firmy możemy zaoferować promocję w sklepie internetowym?

Auto

Edukacja

Towary dla dzieci

Zdjęcie

Naprawa

Czyszczenie

Zdatność

Wypoczynek

Odzież i obuwie

Żywność

Dekoracje

Produkty gospodarstwa domowego

Technika

Przemysł

Dom i ogród

+ Twój biznes

Już teraz poznaj koszt promocji Twojego sklepu internetowego!

Korzyści i narzędzia w pracy nad promocją

Czego nie robić?

  • Sztywne zwiększanie wskaźników zachowań.
  • Praca tylko nad stroną internetową.
  • Analizowanie jedynie wskaźników SEO.
  • Nie śledzenie indeksowania i wyników wdrożeń.
  • Brak analizy zachowań użytkowników na stronie.

Co robimy:

  • Pracujemy kompleksowo nad stroną (optymalizacja techniczna i użyteczności).
  • Pracujemy z uwzględnieniem lejka sprzedażowego.
  • Analizujemy zachowania użytkowników na stronie.
  • Wprowadzamy zmiany i analizujemy wyniki.

Budżet promocji

  • Rozwijamy dla klienta indywidualną strategię promocji.
  • Dobieramy warianty reklamy internetowej dla ograniczonych i rozbudowanych budżetów.
  • Przekształcamy stronę w rzeczywiste narzędzie generujące zyski.
  • Pomagamy wyróżnić się na tle konkurencji i zdobyć mocną pozycję w branży lub stać się liderem rynku.
  • Stosujemy kompleksowe strategie i narzędzia marketingu internetowego, zapewniając przepływ docelowej publiczności, wzrost konwersji, zysków i lojalności klientów.

Firma Seologic wprowadzi Twój sklep internetowy na czołowe pozycje. Pomożemy przyciągnąć nowych klientów i utrzymać lojalność stałych!

Strony dla jednej marki
Projekty o ograniczonej tematyce produktów i usług
Strony z produktami o ograniczonym zapotrzebowaniu, rzadkimi, ekskluzywnymi lub drogimi towarami
Projekty z ograniczonym budżetem, kierujące się planowym rozwojem w odpowiedzi na zapytania o niskiej i średniej konkurencyjności

Pytanie-odpowiedź

Czy można szybko znaleźć się w TOP? Co jest do tego potrzebne?

Можно ли попасть в ТОП ускоренными темпами Что для этого нужноPromocja witryny w sieci to kompleks działań mających na celu zwiększenie jej istotności. Kolosalne doświadczenie naszych pracowników, sprawdzone procesy na każdym etapie, własna analiza i potężne usługi o wąskim zakresie pozwalają nam wpływać na tempo promocji witryny.

Chcesz osiągnąć wysokie wyniki w możliwie krótkim czasie? Zadzwoń do naszych menedżerów. Pomogą Ci wybrać pakiet usług odpowiedni dla Ciebie.

Dlaczego kontynuować pracę nad witryną, jeśli już jest w TOP?

Зачем продолжать работы над сайтом, если он уже в ТОПе?Zadaniem specjalistów zajmujących się promocją witryny w sieci nie jest tylko osiągnięcie czołowych pozycji w wynikach wyszukiwania. Pracujemy nad użytecznością Twojej witryny, zwiększeniem konwersji i jej atrakcyjnością komercyjną dla użytkowników, kontrolujemy funkcjonowanie witryny oraz zmiany w algorytmach wyszukiwarek, od których zależy wynik promocji. Śledzimy punkty wzrostu Twojej witryny i udzielamy zaleceń dotyczących poprawy biznesu.

Osiągając wysokie pozycje, ważne jest, aby utrzymać osiągnięty wynik, zwłaszcza w branżach, gdzie konkurenci również aktywnie się promują i z czasem mogą Cię wyprzedzić. Dlatego nie zalecamy przerywania prac.

Czy możecie zagwarantować umieszczenie mojego projektu na pierwszej stronie wyników wyszukiwania?

Можете ли вы дать гарантию, что выведете мой проект на первую страницу в поисковикахOficjalne stanowisko wyszukiwarek Google i Yandex jest takie, że nikt nie może zagwarantować umieszczenia witryny na pierwszej stronie i niezmienność jej pozycji.

 

Kiedy będę mógł ocenić wyniki optymalizacji mojej witryny?

Когда я смогу оценить результат оптимизации моего сайта?Już po zakończeniu pierwszego miesiąca prac będziesz w stanie dostrzec zmiany prowadzące do poprawy pozycji witryny. Tempo awansu do TOP zależy od konkurencji w branżowej niszy, regionu promocji i jakości samej witryny w momencie rozpoczęcia promocji.

Czy konieczne jest wprowadzanie poprawek na stronę?

Обязательно вносить правки на сайт?Każdy wyszukiwarka ma pewne wymagania co do witryny pretendującej do czołowych pozycji w wynikach wyszukiwania. Dlatego wprowadzanie poprawek w strukturę witryny, jej funkcjonalność w celu dostosowania do odpowiedniego wyglądu jest konieczne, aby osiągnąć najlepszy wynik.
Ważne! Wszystkie poprawki są wcześniej uzgadniane z klientem!

Czy współpracujesz z wąskimi, konkretnymi witrynami?

Работаете ли вы с узкопрофильными, специфическими сайтами?За lata pracy zdobyliśmy ogromne doświadczenie w współpracy z właścicielami stron internetowych i biznesów w dziedzinach takich jak medycyna, budownictwo, przemysł, motoryzacja, a także w przypadku zarówno dużych, jak i małych sklepów internetowych, portali informacyjnych, serwisów oferujących usługi codzienne itp. Ponad 2000 udanych projektów pozwala nam z pewnością twierdzić, że poradzimy sobie z postawionymi zadaniami i pomożemy wam zdobyć swoje miejsce w TOPie.

Wciąż się wahasz? Dzwońcie na podane numery telefonów – przekonamy was o naszej niezawodności i kompetencji!

KTO BĘDZIE PRACOWAĆ NA TWOJEJ STRONIE?

EKSPERT DS. MARKETINGU INTERNETOWEGO

KIEROWNIK DZIAŁU SEO

  • Specjalista ds. SEO
  • Copywriter
  • Projektant
  • Redaktor
  • DTP
  • Programista

MENEDŻER PROJEKTU

KIEROWNIK DZIAŁU ANALITYKI

  • Analityk SEO
  • Specjalista ds. użyteczności

Blog

×