Klient
Czego marka potrzebowała

Przed rozpoczęciem działań promocyjnych przeprowadzony został redesign strony internetowej. Dla klienta ważne było wprowadzenie nowej strony bez błędów, minimalną stratą w pozycjach oraz dalszym wzrostem ruchu i zapytań.

Rozwiązanie
Co zrobiliśmy

Narzędzie – Optymalizacja witryny.

Przygotowanie redesignu obejmowało sprawdzenie witryny i przetestowanie jej funkcjonalności. Dlatego na początek przeprowadziliśmy pełną audyt witryny, naprawiliśmy krytyczne błędy, stworzyliśmy mapę witryny i wprowadziliśmy poprawki. Następnie, w konkurencyjnym otoczeniu branżowym, zdecydowaliśmy się na pełne zdefiniowanie semantyki witryny i rozpoczęcie optymalizacji pod względem słów kluczowych o średniej i niskiej częstotliwości.

Zadziwiony wynikami? Nasz menedżer dobierze najlepszą ofertę dla Twojego biznesu.
Image
1
Krok pierwszy
Audyt strony i testowanie funkcjonalności

W celu zminimalizowania spadku wyników po przeprojektowaniu strony ważne jest, aby nowa strona nie była gorsza pod względem struktury, treści i funkcjonalności od starej. Dlatego przeprowadziliśmy pełny audyt strony oraz testowanie funkcjonalności, aby wykryć błędy popełnione podczas tworzenia nowej strony.

Image
2
Krok drugi
Naprawa krytycznych błędów na stronie

W wyniku audytu wykryliśmy szereg krytycznych błędów, które należało naprawić przed uruchomieniem nowej strony: „uszkodzone” strony na stronie, nieuzupełnione meta-tagi dla stron kategorii, dublowanie stron kart produktów.

Cechy pracy nad projektem

Przeprojektowanie strony zostało wykonane przez zewnętrznego wykonawcę, dlatego konieczne było nawiązanie kontaktu z twórcami nowej strony w celu naprawy istotnych błędów związanych z SEO i ukończenia projektu przeprojektowania strony.

Image
3
Krok trzeci
Uruchomienie nowej strony

 

Po uruchomieniu nowej strony zostaly ustawione przekierowania na poszczególne strony, co pomogło zminimalizować spadek pozycji i ruchu organicznego. Po uruchomieniu strony dostosowano również plik robots.txt, zaktualizowano plik sitemap.xml, przeniesiono kody śledzenia, sprawdzono przeniesienie treści na stronę i poprawność działania przekierowań, a także przeprowadzono ważne strony na ponowne indeksowanie.

 

Image
4
Krok czwarty
Jądro semantyczne

Klient zlecił promocję całego asortymentu swojej strony internetowej, skupiając się na kilku priorytetowych kierunkach, które miały na celu osiągnięcie pozycji w TOP-3. Dlatego zostało opracowane jądro semantyczne zawierające około 800 zapytań. Większość zapytań stanowiły zapytania o średniej i niskiej częstotliwości, ponieważ branża pokryć podłogowych jest dość konkurencyjna, a osiągnięcie TOP-3 wymaga długoterminowej strategii promocji, podczas gdy klient oczekiwał wzrostu ruchu w ciągu pierwszych 3-4 miesięcy.

Image
5
Krok piąty
Struktura strony

Nowa strona internetowa miała początkowo rozbudowane opcje filtrowania produktów. Dlatego przed rozpoczęciem promocji pod niskoczęstotliwościowe zapytania wybrano strony filtrowania, uprzednio sprawdzając możliwość umieszczenia na nich unikalnych nagłówków, meta-opisów i treści. Dla poprawy nawigacji po tych stronach wprowadzono tagi przed katalogiem.

Image
6
Krok szósty
Optymalizacja wewnętrzna

 

Z powodu dużej liczby promowanych stron meta-tagi strony zostały wypełnione według szablonu, a następnie dostosowane na osobnych stronach na podstawie wyników indeksacji. Ponadto przeprowadzono optymalizację tekstu, linkowania wewnętrznego i obrazów.

Wyniki promocji sklepu internetowego pokryć podłogowych

Minimalna utrata ruchu i pozycji podczas wprowadzania nowej strony internetowej.
Wzrost ruchu organicznego na stronie o 2 razy w ciągu 3 miesięcy pracy.
Wprowadzenie strony na pierwszą dziesiątkę wyników wyszukiwania dla średnio- i nisko-częstotliwościowych zapytań.
Stały wzrost wyników dla zapytań o wysokiej częstotliwości.
×