Title Image

Reklama kontekstowa Google Ads

Cel - zwiększenie sprzedaży i ruchu za pośrednictwem reklamy w Google
O reklamie w Google

Czym jest reklama kontekstowa w Google Ads

Reklama kontekstowa w Google Ads pozwala użytkownikom dowiedzieć się o Twojej firmie w momencie, gdy poszukują produktów/usług, które oferujesz.

O nas
Certyfikowane agencje Google!

Ile kosztuje reklama w Google Ads

Konfiguracja jednej kampanii (jednorazowo w pierwszym miesiącu) – od 700 PLN
Zarządzanie, optymalizacja i analiza miesięcznie za jedną wyszukiwarkę (Google Ads) – od 500 PLN

 

Budżet na kliknięcia* ustala klient
* Miesięczna opłata za kliknięcia z uwzględnieniem prowizji. Ta kwota jest przekazywana do systemu reklamowego, a pieniądze są przeznaczane wyłącznie na opłacenie kliknięć na Twoją stronę.
Zalecany minimalny budżet na jedną kampanię wynosi 400 PLN miesięcznie.

Zalety reklamy kontekstowej w Google

Precyzyjne trafienie w docelową grupę odbiorców

Reklama jest wyświetlana, gdy pasuje do tematu zapytania użytkownika.

Szybkie rezultaty
Wzrost sprzedaży już pierwszego dnia uruchomienia.
Opłata tylko za kliknięcie
Nie płacisz za wyświetlenia reklam. Płacisz tylko za kliknięcia prowadzące na Twoją stronę.
Elastyczny budżet
Możesz sam ustawić dzienne i miesięczne limity budżetu.
Certyfikowani specjaliści
W naszej kadrze znajdują się specjaliści z dużym doświadczeniem oraz Yandex.
Certyfikowana agencja
Wieloletnie doświadczenie i udane przypadki to gwarancja skuteczności naszej pracy i zaufania klientów.
Dlaczego warto z nami współpracować?

Każdy projekt jest dla nas unikalny. Potrafimy słuchać klienta, identyfikować jego potrzeby i rozwiązywać stawiane zadania. Nasz zespół działa jak jeden organizm razem z Twoim biznesem.

Liczba udanych projektów pozwala nam twierdzić, że nasi specjaliści są ekspertami w swojej dziedzinie.

ponad 4800 klientów0
certyfikowani specjaliści Google0
indywidualne podejście0
cotygodniowy raport0
Dowiedz się teraz, ile kosztuje reklama kontekstowa w Google!

Co obejmuje nasza usługa?

1
Pierwszy etap

To przygotowanie do pracy nad projektem. Ważne jest, abyśmy zrozumieli cele klienta i określili zadania kampanii reklamowej. W zależności od podjętych decyzji, wspólnie z klientem określamy budżet i wybieramy odpowiedni format pracy.

2
Drugi etap

Aby uruchomić efektywną reklamę, musimy zrozumieć zainteresowania potencjalnych klientów. Przeprowadzamy analizę grupy docelowej i na podstawie wyników tworzymy strategię. Wybieramy słowa kluczowe i tworzymy rdzeń semantyczny kampanii, przewidujemy efektywność. Po uzgodnieniu listy słów kluczowych z klientem, grupujemy je i tworzymy strukturę kampanii.

3
Trzeci etap
Po technicznym przygotowaniu do uruchomienia, przygotowujemy materiały reklamowe – teksty reklam, banery. Zawsze uzgadniamy je z klientem i wprowadzamy zmiany, jeśli jest to konieczne.
4
Czwarty etap

Tworzenie kont reklamowych i wczytywanie kampanii. Dostarczamy również dostępy do nich klientowi. Konfigurujemy narzędzie do analizy – Google Analytics – i synchronizujemy konta z nim. Monitorujemy wyniki i udoskonalamy ustawienia kampanii.

5
Piąty etap

Ponownie sprawdzamy wszystkie materiały i ustawienia, a następnie uruchamiamy kampanię i wysyłamy reklamy do moderacji.

6
Szósty etap

Dla uzyskania efektów z kampanii reklamowej na każdym etapie potrzebna jest kontrola wyników. Dlatego śledzimy dane statystyczne, optymalizujemy wykorzystanie budżetu i analizujemy skuteczność słów kluczowych. Sprawdzamy listy witryn, na których pojawiają się reklamy, i usuwamy te, które nie przynoszą konwersji. Jeśli jest to konieczne, dostosowujemy strategię.

Przez całą kampanię regularnie informujemy klienta o wykonywanych pracach i wynikach, szczegółach itp. Przygotowujemy i przesyłamy niezbędną dokumentację i odpowiadamy na pytania.

50+
Ekspertów

Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego

1
Miejsca w rankingach

Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy

28
Kraje świata

Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji

4800+
Projekty

Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność

O obszarach naszych klientów

Dla jakiego rodzaju biznesu nadaje się reklama kontekstowa w Google?

Turystyka

Restauracje i kawiarnie

Salony piękności

Medycyna

Banki

Auto

Edukacja

Towary dla dzieci

Zdjęcie

Naprawa

Czyszczenie

Ubezpieczenie

Zdatność

Wypoczynek

Odzież i obuwie

Wynajem

Żywność

Dekoracje

Produkty gospodarstwa domowego

Technika

Przemysł

Nieruchomość

Dom i ogród

+ Twój biznes

Inne opcje reklamy kontekstowej
Dowiedz się teraz, ile kosztuje reklama kontekstowa w Google!

Gdzie są umieszczane reklamy kontekstowe Google Ads?

Reklama w Google Ads oferuje wiele formatów reklamowych oraz sposobów ich umieszczania: reklama w wynikach wyszukiwania, reklama w mediach, reklama wideo, reklama w aplikacjach mobilnych.

Reklama w wyszukiwarkach

Ten rodzaj reklamy pozwala wyświetlać Twoje ogłoszenie obok wyników wyszukiwania, gdy użytkownik szuka Twoich usług lub produktów bezpośrednio na stronie wyników wyszukiwania.

Typ płatności: za kliknięcia w ogłoszenia.

Ogłoszenie jest wyświetlane w formie tekstu.

Reklama w mediach

Reklama w Google w mediach to tekstowe ogłoszenia lub banery wyświetlane na ponad 2 milionach platform (w tym w skrzynce odbiorczej Gmail). Dzięki odpowiedniej konfiguracji targetingu reklamy są wyświetlane tylko dla publiczności zainteresowanej Twoimi produktami lub usługami.

Typ płatności: za kliknięcia w ogłoszenia.

Przykład wyświetlania reklamy w mediach.

Reklama wideo

Ten format reklamy pozwala promować Twoje filmy na platformie YouTube, która jest najpopularniejszą platformą wideo na świecie. Aby uruchomić reklamę tutaj, musisz stworzyć film i opublikować go na YouTube. Następnie kampanię reklamową można dostosować do docelowej grupy odbiorców Twojego biznesu.

Typ płatności: za wyświetlenia (opłaca się tylko za docelowe wyświetlenia trwające co najmniej 30 sekund lub wyświetlenia, podczas których użytkownicy klikają w wideo).

Przykład reklamy wideo na YouTube.

Reklama aplikacji mobilnych

Za pomocą Google Ads możesz reklamować aplikacje mobilne zarówno na Androida, jak i iOS. Aby prowadzić tego rodzaju kampanie reklamowe, aplikacja mobilna musi być dostępna w App Store lub Google Play.

Typ płatności: za instalację aplikacji mobilnej.

Przykład wyświetlania reklamy aplikacji mobilnej na stronie wyników wyszukiwania Google:

Pytanie-odpowiedź

W czym różni się reklama kontekstowa od pozycjonowania SEO?

Skonfigurowanie kampanii zajmuje około tygodnia. W tym czasie analizujemy kampanie konkurentów, tworzymy strategię uwzględniającą jądro semantyczne i słowa kluczowe, dobieramy miejsca do umieszczenia reklam i tworzymy ogłoszenia.

 

Jak długo będziesz konfigurować reklamę kontekstową?

Reklamę kontekstową uruchamia się, aby zwiększyć ruch na stronie i przyciągnąć więcej klientów w krótkim czasie. Kampania przynosi efekty od razu, już dzień po jej uruchomieniu. Pozycjonowanie SEO obejmuje szereg działań mających na celu poprawę strony i przynosi zauważalne efekty około pół roku później.

Kiedy kampania reklamowa może być uważana za skuteczną?

Oceniamy skuteczność kampanii na podstawie analizy wskaźników w procesie konwersji, śledząc mikrokonwersje i makrokonwersje, takie jak koszt połączenia telefonicznego, czatu czy zapytania.

 

Czy mogę być pewien, że mój budżet na reklamę kontekstową nie zostanie zużyty na kliknięcia oszustów?

Reklamowe systemy same się przed tym bronią. Analizują one cechy każdego użytkownika, który klika w Twoje ogłoszenie, zarówno podczas kliknięcia, jak i później. Jeśli zostaną zauważone podejrzane kliknięcia, to środki za kliknięcie nie zostaną pobrane lub zostaną zwrócone na konto. W naszym zespole pracuje dyrektor ds. reklamy, który kontroluje, aby klikali tylko zainteresowani użytkownicy.

Po co mi reklama kontekstowa, jeśli moja strona już jest w TOP wyników wyszukiwania?

Blok reklam w wynikach wyszukiwania jest umieszczony wyżej niż wyniki organiczne. Określona liczba użytkowników może nie dotrzeć do linku do Twojej strony, tylko od razu przejdzie do reklamowych banerów.

Jakie narzędzia do promocji najczęściej stosujecie?

Zawsze uwzględniamy specyfikę działalności, konkurencję w danej dziedzinie, cele kampanii i na tej podstawie wybieramy narzędzia. Testujemy każde narzędzie i, jeśli jest to konieczne, wyłączamy je i dodajemy nowe.

 

Czy mogę uruchomić identyczną reklamę w Yandexie i Google?

W systemach istnieje wiele niuansów w ustawieniach i różnic w formatach ogłoszeń, na przykład, długość nagłówka w Yandexie wynosi 33 znaki, a w Google – 30. Biorąc pod uwagę wszystkie te cechy, kampanie można uczynić podobnymi, ale nie w pełni identycznymi.

Jak często będziecie monitorować moją kampanię reklamową?

Codziennie śledzimy stan kampanii. Okresowo, gdy zgromadzimy wystarczająco dużo danych do analizy, wprowadzamy odpowiednie poprawki.

Czy mogę uczestniczyć w prowadzeniu kampanii reklamowej?

Mamy dwa tryby pracy. W pierwszym przypadku kampanią w pełni zarządza nasz specjalista, a klientowi udostępniamy dostęp gościa do konta w celu monitorowania, a regularnie wysyłane są raporty. W drugim przypadku zakładamy konto i przygotowujemy kampanię do uruchomienia, a klient samodzielnie kontroluje i wprowadza korekty w jej przebiegu.
 
Blog
  • 5 способов продвижения сайта
    8 sposobów na promocję strony

    Aby uczynić zasób interesującym dla użytkowników, stosuje się różne metody pozycjonowania. Obejmują one zarówno pracę nad optymalizacją dla wyszukiwarek, jak i bezpośrednią reklamę, a także ulepszanie samej strony,...

  • UGC и как мотивировать пользователей создавать контент
    UGC i jak motywować użytkowników do tworzenia treści

    UGC (treści generowane przez użytkowników) - to treści tworzone przez publiczność marki. Na przykład, zdjęcia, recenzje, recenzje wideo itp. Kluczową cechą treści generowanych przez użytkowników jest ich autentyczn...

  • Продвижение в Instagram самостоятельно в 2023
    Pozycjonowanie na Instagramie na własną rękę w 2023 roku

    Od roku 2020 na Instagramie zaszło wiele zmian. Po pierwsze, użytkownicy platformy otrzymali nowe możliwości pozycjonowania swoich profili. Po drugie, zmieniła się sama grupa docelowa. Tam, gdzie wcześniej główną c...

×