Reklama kontekstowa w Google Ads pozwala użytkownikom dowiedzieć się o Twojej firmie w momencie, gdy poszukują produktów/usług, które oferujesz.
Reklama jest wyświetlana, gdy pasuje do tematu zapytania użytkownika.
Każdy projekt jest dla nas unikalny. Potrafimy słuchać klienta, identyfikować jego potrzeby i rozwiązywać stawiane zadania. Nasz zespół działa jak jeden organizm razem z Twoim biznesem.
Liczba udanych projektów pozwala nam twierdzić, że nasi specjaliści są ekspertami w swojej dziedzinie.
To przygotowanie do pracy nad projektem. Ważne jest, abyśmy zrozumieli cele klienta i określili zadania kampanii reklamowej. W zależności od podjętych decyzji, wspólnie z klientem określamy budżet i wybieramy odpowiedni format pracy.
Aby uruchomić efektywną reklamę, musimy zrozumieć zainteresowania potencjalnych klientów. Przeprowadzamy analizę grupy docelowej i na podstawie wyników tworzymy strategię. Wybieramy słowa kluczowe i tworzymy rdzeń semantyczny kampanii, przewidujemy efektywność. Po uzgodnieniu listy słów kluczowych z klientem, grupujemy je i tworzymy strukturę kampanii.
Tworzenie kont reklamowych i wczytywanie kampanii. Dostarczamy również dostępy do nich klientowi. Konfigurujemy narzędzie do analizy – Google Analytics – i synchronizujemy konta z nim. Monitorujemy wyniki i udoskonalamy ustawienia kampanii.
Ponownie sprawdzamy wszystkie materiały i ustawienia, a następnie uruchamiamy kampanię i wysyłamy reklamy do moderacji.
Dla uzyskania efektów z kampanii reklamowej na każdym etapie potrzebna jest kontrola wyników. Dlatego śledzimy dane statystyczne, optymalizujemy wykorzystanie budżetu i analizujemy skuteczność słów kluczowych. Sprawdzamy listy witryn, na których pojawiają się reklamy, i usuwamy te, które nie przynoszą konwersji. Jeśli jest to konieczne, dostosowujemy strategię.
Przez całą kampanię regularnie informujemy klienta o wykonywanych pracach i wynikach, szczegółach itp. Przygotowujemy i przesyłamy niezbędną dokumentację i odpowiadamy na pytania.
Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego
Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy
Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji
Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność
Turystyka
Restauracje i kawiarnie
Salony piękności
Medycyna
Banki
Auto
Edukacja
Towary dla dzieci
Zdjęcie
Naprawa
Czyszczenie
Ubezpieczenie
Zdatność
Wypoczynek
Odzież i obuwie
Wynajem
Żywność
Dekoracje
Produkty gospodarstwa domowego
Technika
Przemysł
Nieruchomość
Dom i ogród
+ Twój biznes
Reklama w Google Ads oferuje wiele formatów reklamowych oraz sposobów ich umieszczania: reklama w wynikach wyszukiwania, reklama w mediach, reklama wideo, reklama w aplikacjach mobilnych.
Ten rodzaj reklamy pozwala wyświetlać Twoje ogłoszenie obok wyników wyszukiwania, gdy użytkownik szuka Twoich usług lub produktów bezpośrednio na stronie wyników wyszukiwania.
Typ płatności: za kliknięcia w ogłoszenia.
Ogłoszenie jest wyświetlane w formie tekstu.
Reklama w Google w mediach to tekstowe ogłoszenia lub banery wyświetlane na ponad 2 milionach platform (w tym w skrzynce odbiorczej Gmail). Dzięki odpowiedniej konfiguracji targetingu reklamy są wyświetlane tylko dla publiczności zainteresowanej Twoimi produktami lub usługami.
Typ płatności: za kliknięcia w ogłoszenia.
Przykład wyświetlania reklamy w mediach.
Ten format reklamy pozwala promować Twoje filmy na platformie YouTube, która jest najpopularniejszą platformą wideo na świecie. Aby uruchomić reklamę tutaj, musisz stworzyć film i opublikować go na YouTube. Następnie kampanię reklamową można dostosować do docelowej grupy odbiorców Twojego biznesu.
Typ płatności: za wyświetlenia (opłaca się tylko za docelowe wyświetlenia trwające co najmniej 30 sekund lub wyświetlenia, podczas których użytkownicy klikają w wideo).
Przykład reklamy wideo na YouTube.
Za pomocą Google Ads możesz reklamować aplikacje mobilne zarówno na Androida, jak i iOS. Aby prowadzić tego rodzaju kampanie reklamowe, aplikacja mobilna musi być dostępna w App Store lub Google Play.
Typ płatności: za instalację aplikacji mobilnej.
Przykład wyświetlania reklamy aplikacji mobilnej na stronie wyników wyszukiwania Google:
W czym różni się reklama kontekstowa od pozycjonowania SEO?
Skonfigurowanie kampanii zajmuje około tygodnia. W tym czasie analizujemy kampanie konkurentów, tworzymy strategię uwzględniającą jądro semantyczne i słowa kluczowe, dobieramy miejsca do umieszczenia reklam i tworzymy ogłoszenia.
Jak długo będziesz konfigurować reklamę kontekstową?
Reklamę kontekstową uruchamia się, aby zwiększyć ruch na stronie i przyciągnąć więcej klientów w krótkim czasie. Kampania przynosi efekty od razu, już dzień po jej uruchomieniu. Pozycjonowanie SEO obejmuje szereg działań mających na celu poprawę strony i przynosi zauważalne efekty około pół roku później.
Kiedy kampania reklamowa może być uważana za skuteczną?
Oceniamy skuteczność kampanii na podstawie analizy wskaźników w procesie konwersji, śledząc mikrokonwersje i makrokonwersje, takie jak koszt połączenia telefonicznego, czatu czy zapytania.
Czy mogę być pewien, że mój budżet na reklamę kontekstową nie zostanie zużyty na kliknięcia oszustów?
Reklamowe systemy same się przed tym bronią. Analizują one cechy każdego użytkownika, który klika w Twoje ogłoszenie, zarówno podczas kliknięcia, jak i później. Jeśli zostaną zauważone podejrzane kliknięcia, to środki za kliknięcie nie zostaną pobrane lub zostaną zwrócone na konto. W naszym zespole pracuje dyrektor ds. reklamy, który kontroluje, aby klikali tylko zainteresowani użytkownicy.
Po co mi reklama kontekstowa, jeśli moja strona już jest w TOP wyników wyszukiwania?
Blok reklam w wynikach wyszukiwania jest umieszczony wyżej niż wyniki organiczne. Określona liczba użytkowników może nie dotrzeć do linku do Twojej strony, tylko od razu przejdzie do reklamowych banerów.
Jakie narzędzia do promocji najczęściej stosujecie?
Zawsze uwzględniamy specyfikę działalności, konkurencję w danej dziedzinie, cele kampanii i na tej podstawie wybieramy narzędzia. Testujemy każde narzędzie i, jeśli jest to konieczne, wyłączamy je i dodajemy nowe.
Czy mogę uruchomić identyczną reklamę w Yandexie i Google?
W systemach istnieje wiele niuansów w ustawieniach i różnic w formatach ogłoszeń, na przykład, długość nagłówka w Yandexie wynosi 33 znaki, a w Google – 30. Biorąc pod uwagę wszystkie te cechy, kampanie można uczynić podobnymi, ale nie w pełni identycznymi.
Jak często będziecie monitorować moją kampanię reklamową?
Codziennie śledzimy stan kampanii. Okresowo, gdy zgromadzimy wystarczająco dużo danych do analizy, wprowadzamy odpowiednie poprawki.
Czy mogę uczestniczyć w prowadzeniu kampanii reklamowej?
Aby uczynić zasób interesującym dla użytkowników, stosuje się różne metody pozycjonowania. Obejmują one zarówno pracę nad optymalizacją dla wyszukiwarek, jak i bezpośrednią reklamę, a także ulepszanie samej strony,...
UGC (treści generowane przez użytkowników) - to treści tworzone przez publiczność marki. Na przykład, zdjęcia, recenzje, recenzje wideo itp. Kluczową cechą treści generowanych przez użytkowników jest ich autentyczn...
Od roku 2020 na Instagramie zaszło wiele zmian. Po pierwsze, użytkownicy platformy otrzymali nowe możliwości pozycjonowania swoich profili. Po drugie, zmieniła się sama grupa docelowa. Tam, gdzie wcześniej główną c...