Promocja witryny w wyszukiwarce Google niewiele różni się od promocji w Yandex. Aby zajmować czołowe pozycje w tych wyszukiwarkach, konieczne jest regularne monitorowanie zmian w algorytmach, obserwacja trendów na rynku oraz praca nad witryną — to pozwoli nie odstawać od konkurencyjnych stron o podobnej tematyce.
Optymalizując witrynę pod wyszukiwarkę Google bierzemy pod uwagę szereg następujących cech:
Ważne jest posiadanie zoptymalizowanej treści, zgodnej z wymaganiami wyszukiwarki. Treść powinna spełniać takie wskaźniki jak wiedza fachowa, autorytet i wiarygodność.
W ogólności, promocja strony internetowej w Google nie różni się istotnie od promocji w Yandexie, co potwierdza konieczność jednoczesnego przeprowadzenia optymalizacji w obu systemach, aby osiągnąć najlepsze wyniki.
Nasze przypadki mówią o rezultatach naszych prac:
Zawsze zaczynamy od kompleksowej analizy strony pod kątem błędów i przeszkód, które mogą wpłynąć na jej udane promowanie. To pozwala nam opracować strategię, która najlepiej pasuje do Twojej strony.
Analiza popytu, konkurencyjności i intencji słów kluczowych pozwala wyłonić i włączyć do promocji tylko te klucze, które przyciągną potencjalnych klientów na Twoją stronę.
Po wyborze kluczowych słów przystępujemy do wewnętrznej optymalizacji stron na Twojej stronie: piszemy treści, poprawiamy meta tagi na podstawie zasad optymalizacji i opracowanej strategii, tworzymy schemat wewnętrznych linków między stronami.
W procesie promocji istotny jest jedynie naturalny profil linków, dlatego też skupiamy się na rejestracji strony w katalogach i na tematycznych platformach oraz umieszczaniu linków na autorytarnych witrynach.
Dla Google stan techniczny Twojej strony ma ogromne znaczenie – czy używa certyfikatu SSL, czy poprawnie działa wersja mobilna dla użytkowników różnych urządzeń, jak szybko wczytują się strony. To i wiele innych wskaźników, na które zwracamy uwagę podczas pracy nad Twoim zasobem.
Analiza wyników jest równie ważna jak realizacja strategii. To ona pozwala określić poprawność kierunku działań i dokonywać niezbędnych zmian na czas.
Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego
Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy
Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji
Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność
Turystyka
Restauracje i kawiarnie
Salony piękności
Medycyna
Banki
Auto
Edukacja
Towary dla dzieci
Zdjęcie
Naprawa
Czyszczenie
Ubezpieczenie
Zdatność
Wypoczynek
Odzież i obuwie
Wynajem
Żywność
Dekoracje
Produkty gospodarstwa domowego
Technika
Przemysł
Nieruchomość
Dom i ogród
+ Twój biznes
W 2021 roku przedstawiciele Google ogłosili nowy algorytm – Page Experience. Uwzględnia on zachowanie odwiedzających na stronach witryny przy ich klasyfikacji. W przypadku tego algorytmu ważne są nie tylko wskaźniki klikalności (CTR) i wskaźnik odrzuceń, ale także wskaźniki stabilności i prędkości działania witryny (grupa czynników klasyfikacji – Core Web Vitals).
Aby uzyskać maksymalne korzyści z Page Experience, ważne jest, aby dbać o wygodę użytkowników na swojej stronie internetowej.
Czy można szybko znaleźć się w TOP? Co jest do tego potrzebne?
Promocja witryny w sieci to kompleks działań mających na celu zwiększenie jej istotności. Kolosalne doświadczenie naszych pracowników, sprawdzone procesy na każdym etapie, własna analiza i potężne usługi o wąskim zakresie pozwalają nam wpływać na tempo promocji witryny.
Chcesz osiągnąć wysokie wyniki w możliwie krótkim czasie? Zadzwoń do naszych menedżerów. Pomogą Ci wybrać pakiet usług odpowiedni dla Ciebie.
Dlaczego kontynuować pracę nad witryną, jeśli już jest w TOP?
Zadaniem specjalistów zajmujących się promocją witryny w sieci nie jest tylko osiągnięcie czołowych pozycji w wynikach wyszukiwania. Pracujemy nad użytecznością Twojej witryny, zwiększeniem konwersji i jej atrakcyjnością komercyjną dla użytkowników, kontrolujemy funkcjonowanie witryny oraz zmiany w algorytmach wyszukiwarek, od których zależy wynik promocji. Śledzimy punkty wzrostu Twojej witryny i udzielamy zaleceń dotyczących poprawy biznesu.
Osiągając wysokie pozycje, ważne jest, aby utrzymać osiągnięty wynik, zwłaszcza w branżach, gdzie konkurenci również aktywnie się promują i z czasem mogą Cię wyprzedzić. Dlatego nie zalecamy przerywania prac.
Czy możecie zagwarantować umieszczenie mojego projektu na pierwszej stronie wyników wyszukiwania?
Oficjalne stanowisko wyszukiwarek Google i Yandex jest takie, że nikt nie może zagwarantować umieszczenia witryny na pierwszej stronie i niezmienność jej pozycji.
Kiedy będę mógł ocenić wyniki optymalizacji mojej witryny?
Już po zakończeniu pierwszego miesiąca prac będziesz w stanie dostrzec zmiany prowadzące do poprawy pozycji witryny. Tempo awansu do TOP zależy od konkurencji w branżowej niszy, regionu promocji i jakości samej witryny w momencie rozpoczęcia promocji.
Czy konieczne jest wprowadzanie poprawek na stronę?
Każdy wyszukiwarka ma pewne wymagania co do witryny pretendującej do czołowych pozycji w wynikach wyszukiwania. Dlatego wprowadzanie poprawek w strukturę witryny, jej funkcjonalność w celu dostosowania do odpowiedniego wyglądu jest konieczne, aby osiągnąć najlepszy wynik.
Ważne! Wszystkie poprawki są wcześniej uzgadniane z klientem!
Czy współpracujesz z wąskimi, konkretnymi witrynami?
За lata pracy zdobyliśmy ogromne doświadczenie w współpracy z właścicielami stron internetowych i biznesów w dziedzinach takich jak medycyna, budownictwo, przemysł, motoryzacja, a także w przypadku zarówno dużych, jak i małych sklepów internetowych, portali informacyjnych, serwisów oferujących usługi codzienne itp. Ponad 2000 udanych projektów pozwala nam z pewnością twierdzić, że poradzimy sobie z postawionymi zadaniami i pomożemy wam zdobyć swoje miejsce w TOPie.
Wciąż się wahasz? Dzwońcie na podane numery telefonów – przekonamy was o naszej niezawodności i kompetencji!
Możesz być w TOP-10 w wynikach wyszukiwania, ale stracić docelowy ruch, jeśli twoja strona nie wyróżnia się niczym spośród innych wyników. W przeciwieństwie do Yandex, wyszukiwarka Google ma więcej możliwości wyróżnienia twojej strony spośród innych, a jednocześnie nie jest przesycona innymi blokami informacyjnymi.
Aby wyróżnić swoją witrynę w wynikach wyszukiwania, można używać specjalnych znaczników na stronie, na przykład:
Obecnie społeczność specjalistów SEO przetestowała już wiele sposobów wykorzystania sztucznej inteligencji do rozwiązywania zadań o różnym stopniu trudności. Dla uproszczenia można wyróżnić 6 głównych kierunków....
W dzisiejszych czasach społeczność specjalistów ds. pozycjonowania już przetestowała wiele sposobów wykorzystania sztucznej inteligencji do rozwiązywania zadań o różnym stopniu trudności. Dla uproszczenia można wyr...
Aby uczynić zasób interesującym dla użytkowników, stosuje się różne metody pozycjonowania. Obejmują one zarówno pracę nad optymalizacją dla wyszukiwarek, jak i bezpośrednią reklamę, a także ulepszanie samej strony,...