Celem klienta było zwiększenie liczby konwersji z wyników organicznych, realizacja zadań technicznych, monitorowanie widoczności strony w wyszukiwarkach oraz jej poprawa.
Dla zoptymalizowania zasobów strony zastosowaliśmy kompleksowe podejście. Przeprowadziliśmy audyt techniczny, analizę wskaźników SEO i komercyjnych oraz przeprowadziliśmy testy użyteczności. Wdrożyliśmy opracowane zalecenia.
Przeprowadzenie kompleksowej kontroli strony internetowej. Na początkowym etapie szczególną uwagę zwrócono na aspekt techniczny strony, ponieważ były widoczne błędy, które utrudniały indeksację strony. Następnie przeprowadzono ocenę istniejących wskaźników SEO, zawartości stron, struktury strony, aktualnej optymalizacji wewnętrznej i zewnętrznej.
Praca nad semantyką w kierunkach strategicznych strony. Identyfikacja obszarów konkurencyjnych, które nie są objęte na promowanej stronie. Zbieranie jądra semantycznego konkurentów.
Tworzenie optymalnej struktury strony na podstawie analizy konkurencji. Tworzenie struktury strony z uwzględnieniem nowych stron, opracowywanie URL-ów, metadanych i wewnętrznych linków do nich.
Optymalizacja istniejących stron na stronie: treści, meta tagi, wewnętrzne linki. Tworzenie nowych stron w ramach opracowanej struktury w celu odpowiedzi na zapytania użytkowników, równoczesna optymalizacja tych stron.
Linki zwrotne były głównie bez kotwic. W trakcie prac przeanalizowano profil linków konkurentów, zidentyfikowano platformy optymalne do umieszczania linków na stronie. Przy analizie źródeł linków brane są pod uwagę: zaufanie, spam, liczba linków zewnętrznych, liczba stron w wynikach wyszukiwania w obu silnikach wyszukiwania i inne.
Kompleksowy audyt i podejście do optymalizacji pozwoliły na objęcie jak największej liczby docelowych zapytań, poprawę istniejących wskaźników widoczności strony oraz przyciągnięcie docelowego ruchu, który następnie, dzięki optymalizacji konwersji, pozwolił osiągnąć oczekiwany poziom. Prace nad stroną nie zostały zakończone, ale rozwijają się w kierunkach: użyteczności strony, ruchu informacyjnego, elementów handlowych.