Klient
Czego marka potrzebowała

Celem klienta było zwiększenie liczby konwersji z wyników organicznych, realizacja zadań technicznych, monitorowanie widoczności strony w wyszukiwarkach oraz jej poprawa.

Rozwiązanie
Co zrobiliśmy

Dla zoptymalizowania zasobów strony zastosowaliśmy kompleksowe podejście. Przeprowadziliśmy audyt techniczny, analizę wskaźników SEO i komercyjnych oraz przeprowadziliśmy testy użyteczności. Wdrożyliśmy opracowane zalecenia.

 

Pod wrażeniem wyników? Nasz menedżer dobierze najlepszą ofertę dla Twojego biznesu.
Image
1
Krok pierwszy

PEŁNA AUDYT STRONY INTERNETOWEJ

Przeprowadzenie kompleksowej kontroli strony internetowej. Na początkowym etapie szczególną uwagę zwrócono na aspekt techniczny strony, ponieważ były widoczne błędy, które utrudniały indeksację strony. Następnie przeprowadzono ocenę istniejących wskaźników SEO, zawartości stron, struktury strony, aktualnej optymalizacji wewnętrznej i zewnętrznej.

Image
2
Krok drugi

WYBÓR SŁÓW KLUCZOWYCH

Praca nad semantyką w kierunkach strategicznych strony. Identyfikacja obszarów konkurencyjnych, które nie są objęte na promowanej stronie. Zbieranie jądra semantycznego konkurentów.

Image
3
Krok trzeci

PRACOWITA STRUKTURA

Tworzenie optymalnej struktury strony na podstawie analizy konkurencji. Tworzenie struktury strony z uwzględnieniem nowych stron, opracowywanie URL-ów, metadanych i wewnętrznych linków do nich.

Image
4
Krok czwarty

OPTYMALIZACJA WEWNĘTRZNA STRONY

Optymalizacja istniejących stron na stronie: treści, meta tagi, wewnętrzne linki. Tworzenie nowych stron w ramach opracowanej struktury w celu odpowiedzi na zapytania użytkowników, równoczesna optymalizacja tych stron.

Image
5
Krok piąty

ZEWNĘTRZNA OPTYMALIZACJA STRONY

Linki zwrotne były głównie bez kotwic. W trakcie prac przeanalizowano profil linków konkurentów, zidentyfikowano platformy optymalne do umieszczania linków na stronie. Przy analizie źródeł linków brane są pod uwagę: zaufanie, spam, liczba linków zewnętrznych, liczba stron w wynikach wyszukiwania w obu silnikach wyszukiwania i inne.

Wyniki promocji strony budowlanej

Kompleksowy audyt i podejście do optymalizacji pozwoliły na objęcie jak największej liczby docelowych zapytań, poprawę istniejących wskaźników widoczności strony oraz przyciągnięcie docelowego ruchu, który następnie, dzięki optymalizacji konwersji, pozwolił osiągnąć oczekiwany poziom. Prace nad stroną nie zostały zakończone, ale rozwijają się w kierunkach: użyteczności strony, ruchu informacyjnego, elementów handlowych.

+30%
Wzrost ruchu o 30% w ciągu 4 miesięcy pracy w porównaniu z poprzednim rokiem
86%
Kluczowych słów kluczowych w TOP-10
Regularna dynamika w kluczowych obszarach tematycznych w TOP.
Wzrost widoczności strony w wyszukiwarkach.
×