Title Image

Reklama ukierunkowana

Przyszedł czas, aby opowiedzieć o swoim produkcie ponad 80% ludności świata, ponieważ to właśnie tyle osób korzysta z mediów społecznościowych.

Systemy reklamy ukierunkowanej w mediach społecznościowych

Reklama ukierunkowana – to niewielkie ogłoszenia składające się z graficznego i tekstowego bloku, które są wyświetlane tylko dla docelowej grupy odbiorców w mediach społecznościowych.

Dla każdej platformy społecznościowej określane są ich własne cechy i zalety podczas konfigurowania tego rodzaju reklamy. Na podstawie celów i charakterystyki działalności specjaliści z agencji Seologic mogą zarekomendować platformę społecznościową do uruchomienia kampanii reklamowej w celu przyciągnięcia użytkowników.

Podczas konfiguracji każdej platformy uwzględniane są takie cechy jak: format tworzenia, ustawienia grupy docelowej, podłączanie dodatkowych narzędzi itp..

Więcej informacji na temat reklamy w poszczególnych platformach społecznościowych można znaleźć na ich odpowiednich stronach:

Reklama na Instagramie
Reklama na Instagramie
Reklama na Facebooku
Reklama na Facebooku
Reklama na YouTube
Reklama na YouTube
Reklama na TikToku
Reklama na TikToku

Jakie cele osiąga reklama ukierunkowana?

Reklama w mediach społecznościowych ma szeroki zakres opcji konfiguracyjnych, pozwalających na ukierunkowanie Twojej oferty na wybraną grupę docelową, uwzględniając takie czynniki jak płeć, lokalizacja geograficzna, zainteresowania, poziom dochodów i wiele innych.

Poprzez dokładne określenie docelowej grupy odbiorców, przydzielanie budżetu i tworzenie kreatywnych treści, uzyskujemy maksymalnie efektywne narzędzie do działania w mediach społecznościowych.

Reklama ukierunkowana pozwala na osiągnięcie różnych celów, takich jak:

Zwiększenie rozpoznawalności marki0
Wprowadzenie nowego produktu lub firmy na rynek0
Promocja istniejących usług i produktów0
Zwiększenie liczby zamówień i zapytań do firmy0
Dowiedz się teraz, ile kosztuje konfiguracja reklamy ukierunkowanej!

Co zawiera usługa konfiguracji i prowadzenia reklamy ukierunkowanej?

1
Krok pierwszy
Rozwinięcie strategii reklamowej

Na początkowym etapie przeprowadzamy wywiad, aby zrozumieć potrzeby Twojego biznesu, główne cele i zadania. Następnie analizujemy grupę docelową, określając, czy jej zainteresowania i wartości są zgodne z produktem/usługą firmy/brandu, tworzymy strategię przyciągania uwagi użytkowników do produktu/usługi.

2
Krok drugi
Konfiguracja kampanii reklamowej w systemie

Na podstawie danych o produktach i grupie docelowej zespół specjalistów tworzy kreatywne treści i teksty reklam, wczytuje je do systemu i konfiguruje parametry ukierunkowywania/retargetingu, aby osiągnąć maksymalną efektywność.

3
Krok trzeci
Zarządzanie reklamą i raportowanie

Konfiguracja to tylko początek. Ważne jest umiejętne odczytywanie, analizowanie i porównywanie wyników, wykorzystywanie zdobytej wiedzy do poprawy wskaźników. Dlatego codziennie monitorujemy wyniki, wprowadzamy poprawki w celu zwiększenia efektywności, przygotowujemy comiesięczne raporty, dzięki którym można ocenić wyniki.

KTO BĘDZIE PRACOWAĆ NAD TWOIMI KAMPANIAMI REKLAMOWYMI?

  • Planowanie i zarządzanie kampaniami reklamowymi.
  • Określanie celów i strategii promocji.
  • Wybór platform i kanałów reklamowych.
  • Ustalanie i kontrolowanie budżetów.
  • Monitorowanie i optymalizacja wyników kampanii.
  • Zbieranie i analizowanie danych dotyczących kampanii reklamowych.
  • Badanie grupy docelowej.
  • Ocenianie skuteczności reklamy i optymalizacja strategii.
  • Świadczenie zaleceń w celu poprawy wyników.
  • Tworzenie unikalnych i atrakcyjnych treści tekstowych do reklam.
  • Optymalizacja treści pod platformy i grupy docelowe.
  • Wprowadzanie słów kluczowych i celów kampanii.
  • Tworzenie elementów wizualnych do reklam.
  • Tworzenie atrakcyjnych banerów, obrazów i filmów.
  • Dostosowywanie do stylu marki i wymagań platform.
  • Tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi w celu ponownego przyciągnięcia użytkowników.
  • Zwiększanie konwersji i liczby powracających klientów.
  • Koordynacja pracy zespołu specjalistów.
  • Dotrzymywanie terminów i jakości pracy.
  • Zapewnienie skutecznego współdziałania wewnątrz zespołu i z klientem.
  • Ciągła komunikacja z klientem w formie ustnej i pisemnej przez cały projekt w celu uzgodnienia zaleceń, treści i wykonanych prac, a także omówienia wyników pośrednich.
  • Prowadzenie niezbędnej dokumentacji, w tym umowy, dodatkowe umowy, raporty, faktury i dokumenty końcowe.
  • Świadczenie konsultacji w zakresie dodatkowych usług oferowanych przez firmę.
50+
Ekspertów

Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego

1
Miejsca w rankingach

Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy

28
Kraje świata

Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji

4800+
Projekty

Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność

O dziedzinach naszych klientów

Dla jakiego biznesu nadaje się reklama ukierunkowana?

Turystyka

Restauracje i kawiarnie

Salony urody

Medycyna

Banki

Samochody

Edukacja

Produkty dla dzieci

Zdjęcia

Naprawa

Sprzątanie

Ubezpieczenia

Fitness

Rozrywka

Odzież i obuwie

Wynajem

Jedzenie

Bizuteria

Produkty dla domu

Technika

Przemysł

Nieruchomości

Dom i ogród

+ Twój biznes

Dowiedz się teraz, ile kosztuje konfiguracja reklamy ukierunkowanej!

Ile kosztuje reklama ukierunkowana w mediach społecznościowych?

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Pamiętaj: Przy zamówieniu promocji SMM konfiguracja reklamy ukierunkowanej jest DARMOWA!

Zalety reklamy ukierunkowanej

Precyzyjne trafienie do docelowej grupy odbiorców
Zadbamy o to, aby twoja reklama trafiła do użytkowników, którzy są zainteresowani twoim produktem lub usługą.
Możliwość reklamowania się bez strony internetowej
Młode firmy często nie mogą pozwolić sobie na budowę strony internetowej na etapie startu. Jednak to nie jest przeszkodą i pozwala szybko pozyskać pierwsze zamówienia.
Niska cena kliknięcia w porównaniu z innymi kanałami
Prawidłowa konfiguracja i regularne dostosowania pozwolą na pozyskiwanie potencjalnych klientów przy niskim koszcie kliknięcia.
Możliwość wyboru modelu płatności
Reklama ukierunkowana pozwala elastycznie dostosowywać modele płatności, umożliwiając wybór najbardziej optymalnego dla twojej firmy i budżetu. Możesz płacić za kliknięcia, wyświetlenia lub konkretne akcje.

Jak uczynić markę rozpoznawalną? Jak przyciągnąć nowych klientów? Jak efektywnie rozdysponować budżet na reklamę?

Odpowiedź: Agencja digitalowa „SeoLogic” — kompleksowe działania mające na celu promowanie Twojego biznesu w mediach społecznościowych!

Tworzymy i wdrażamy strategię promocji w mediach społecznościowych. Działamy tak, aby potencjalni klienci dowiedzieli się o Twojej firmie, budujemy zaufanie do marki i pomagamy podejmować decyzję „o zakupie”.

Jak przebiega opracowywanie strategii?

Przeprowadzamy analizę konkurencji, identyfikujemy mocne i słabe strony biznesu, badamy grupę docelową. Zaliczają się do niej:

  • zainteresowania i pasje;
  • dane demograficzne (płeć, wiek, stan cywilny, wydarzenia);
  • poziom i źródło dochodu;
  • działania (np. płatności online, podróże);
  • szkoła, wydział, szkoła;
  • historia zapytań.

Wybierając i ładować listę zapytań tych użytkowników do mediów społecznościowych, jesteśmy w stanie precyzyjnie identyfikować potencjalnych klientów.

W rezultacie:

Wydatkując niewiele pieniędzy na reklamę, ale z maksymalną efektywnością, unikniesz wydatków na pokazy dla tych, którzy już są Twoimi klientami lub odzyskasz zainteresowanie starych klientów.

Na co kładziemy nacisk?

Aby być gotowym do nowego projektu, poświęcamy ogromną ilość czasu na rozwijanie każdego naszego specjalisty. Podtrzymujemy ich poziom ekspertyzy, zdobywamy certyfikaty w systemach reklamowych. To wszystko pozwala:

  • skutecznie dostosować reklamę do swoich klientów;
  • systematycznie analizować dane otrzymane z kampanii;
  • operacyjnie wprowadzać zmiany;
  • testować nowości w narzędziach reklamowych, o których inni mogą tylko podejrzewać.

Kształtujemy wizerunek firmy, opowiadamy o usługach. Wszystko to ma na celu uczynienie potencjalnego klienta rzeczywistym.

Pytania i odpowiedzi

Czy prowadzenie kampanii reklamowej jest kosztowne?

Czy prowadzenie kampanii reklamowej jest kosztownePo analizie budżetu, celów, grupy docelowej i jej zainteresowań, copywriter tworzy unikalny tekst reklamowy, projektant — stronę wizualną, a specjalista od targetowania uruchamia kampanię reklamową.

Następnie przeprowadzana jest analiza przeprowadzonej kampanii reklamowej, zbierane są opinie od działu sprzedaży klienta. Następnie dokonywane są korekty, testowane są nowe mechanizmy, zwiększane są pokazy dla najbardziej aktywnej grupy odbiorców, obniżana jest cena za leada i klienta płacącego.

W rezultacie reklama ukierunkowana daje możliwość osiągnięcia zysków: otrzymujesz tańsze leady, nowych subskrybentów i klientów, a także dodatkowy dochód.

Dlaczego warto wypełnić brief? Czy można rozpocząć pracę bez briefów?

Dlaczego warto wypełnić brief? Czy można rozpocząć pracę bez briefówJak możemy zrozumieć, kim jesteście i czego chcecie?

Nie jesteśmy częścią waszego zespołu. Nie znamy wszystkich niuansów waszego biznesu. Dla efektywnej pracy musimy zrozumieć wasz produkt, jego cechy, poznać waszą listę zakazów i priorytetów.

Specjalista opiera się na informacjach o waszym biznesie w trakcie pracy. Bez nich nie da się stworzyć i zrealizować silnych materiałów.

Brief oszczędza czas. Dlaczego miałoby się rozpraszać rozmowami i e-mailami? Przecież na wszystkie podstawowe pytania dotyczące waszego biznesu już odpowiedzieliście, więc nie ma potrzeby rozpraszać się komunikacją. Nawet jeśli później pojawią się pytania, specjalista wprowadzi odpowiedzi do odpowiednich niewypełnionych pól, więc nic nie zostanie zapomniane ani utracone.

Dlaczego otrzymujemy leady z innych regionów? Czy powinniśmy kierować się tylko na jeden miasto?

Dlaczego otrzymujemy leady z innych regionów? Czy powinniśmy kierować się tylko na jeden miasto?Leadami nazywamy potencjalnych klientów lub informacje, które osoba zostawiła o sobie (kontakty w ankiecie, zgoda na otrzymywanie newslettera, itp.). Taki użytkownik jest waszą grupą docelową. Jest zainteresowany waszymi usługami, więc można go przekształcić w rzeczywistego klienta.

Jednak ludzie podróżują, przemieszczają się z miejsca na miejsce, odwiedzają krewnych. Niestety, niemożliwe jest 100% dokładne śledzenie położenia osoby, zawsze będzie pewna niedokładność.

Dlaczego targetowanie jest lepsze niż reklama kontekstowa? Czy istnieją różnice?

Dlaczego targetowanie jest lepsze niż reklama kontekstowa? Czy istnieją różnice?Reklama kontekstowa jest umieszczana w bloku reklamowym w wynikach wyszukiwania Google. Przed jej uruchomieniem zbierane są popularne zapytania dotyczące waszego produktu i usługi. Taka reklama jest w pewien sposób ograniczona, ponieważ zaspokaja istniejące już zapytania.

Reklama ukierunkowana jest zaprojektowana do przyciągania nowych, „zimnych” klientów w celu zwiększenia sprzedaży. Dzięki ukierunkowaniu poszukuje się nieoczywistych zapytań, branż i zainteresowań wśród audiencji.

Dla osiągnięcia lepszych wyników zaleca się łączenie ukierunkowania i reklamy kontekstowej.

Gdzie lepiej kierować ruch: do społeczności lub na stronę internetową?

Gdzie lepiej kierować ruch: do społeczności lub na stronę internetową? Mamy sektor B2B, nasza grupa docelowa w internecie to około 10-20 tysięcy. Co powinniśmy zrobić?Aby zrozumieć, jaką platformę wybrać do reklamy, ważne jest określenie celu kampanii reklamowej.

Jeśli celem jest budowanie reputacji i poprawa relacji z audiencją, ruch należy kierować do społeczności. Jeśli chcesz uzyskać zapytania (leady) lub sprzedaż, reklamę prowadzi się na stronie internetowej.

W społeczności znajdują się osoby o podobnych zainteresowaniach. Jeśli treść jest interesująca, subskrybent się angażuje, podgrzewa, bierze udział w dyskusji, dzieli się z przyjaciółmi, zostawia opinie – wszystko to zwiększa zaufanie do ciebie. Ponadto, gdy uruchamiasz reklamę, jest ona widoczna dla wszystkich członków społeczności.

Ale! Niezależnie od tego, jak fantastyczny jest twój produkt, treść musi być interesująca. Ważne jest, aby odpowiadać na pytania i komentarze, komunikować się z subskrybentami. To wymaga czasu i, być może, kosztów na asystenta do tego zadania.

Strona internetowa jest wygodna do bezpośrednich sprzedaży tanich produktów. Na stronie zbierane są dane klienta do newslettera: numer telefonu, e-mail. Nie trzeba tworzyć nowej treści.

Ale! Stronę internetową trzeba jeszcze stworzyć lub dostosować, co oznacza, że trzeba zaangażować projektantów, programistów i analityków.

Jesteście pewni, że nasza grupa docelowa jest obecna na mediach społecznościowych?

Jesteście pewni, że nasza grupa docelowa jest obecna na mediach społecznościowych? Kto teraz tam jestWedług danych Mediascope, około 15 mln osób korzysta z Instagrama, a około 9 mln z Facebooka.

Media społecznościowe to łatwy sposób na rozpoczęcie działalności gospodarczej i zwiększenie sprzedaży. Najważniejsze to mieć plan: poznać swoją grupę docelową, jej wiek, lokalizację, zainteresowania, zidentyfikować „ból” potencjalnego klienta i dostarczyć rozwiązanie. Następnie, na podstawie zebranych informacji, dostosować reklamę!

Nasza praca polega na opracowaniu planu, znalezieniu odpowiedniej platformy społecznościowej z waszą grupą docelową i stopniowym kierowaniu klientów do was.

JAK ROZPOCZĄĆ Z NAMI WSPÓŁPRACĘ

  • 1
    SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

    Zadzwoń lub zostaw zgłoszenie na stronie.

  • 2
    DOPIERO DOKŁADNIE SPRECYZUJEMY

    Wszystkie cele i zadania projektu. Przeprowadzimy analizę rynku.

  • 3
    PRZYGOTUJEMY

    Indywidualna oferta handlowa.

  • 4
    UZGADNIAMY WSZYSTKIE WARUNKI

    I podpisujemy umowę. Rozpoczynamy pracę.

KTÓRĄ PLATFORMĘ SPOŁECZNOŚCIOWĄ WYBRAĆ DO REKLAMY?

Reklama na Instagramie
Reklama na Instagramie

W społeczności Instagram dostępna jest reklama w przewijanej sekcji wiadomości, Stories, IGTV i sekcji „Interesujące”. Pomaga to firmom zwiększyć rozpoznawalność i rozszerzyć bazę klientów za pomocą obrazów i filmów.

Reklama na Facebooku
Reklama na Facebooku

Targetowana reklama na Facebooku i Instagramie jest konfigurowana za pomocą panelu reklamowego Facebooka, co sprawia, że opcje segmentacji audiencji i typy reklam są identyczne dla obu mediów społecznościowych.

Reklama na YouTube
Reklama na YouTube

Targetowana reklama na YouTube pozwala na dostosowanie wyświetlania reklam wideo odpowiedniej grupie odbiorców o określonej porze na YouTube i w sieci mediów kontekstowych.

Reklama na TikToku
Reklama na TikToku

Reklama na TikToku na rynku Białorusi i Rosji to stosunkowo nowe zjawisko. Oznacza to, że konkurencja zarówno dla małych, jak i dużych firm będzie niska.

Blog
  • 5 способов продвижения сайта
    8 sposobów na promocję strony

    Aby uczynić zasób interesującym dla użytkowników, stosuje się różne metody pozycjonowania. Obejmują one zarówno pracę nad optymalizacją dla wyszukiwarek, jak i bezpośrednią reklamę, a także ulepszanie samej strony,...

  • UGC и как мотивировать пользователей создавать контент
    UGC i jak motywować użytkowników do tworzenia treści

    UGC (treści generowane przez użytkowników) - to treści tworzone przez publiczność marki. Na przykład, zdjęcia, recenzje, recenzje wideo itp. Kluczową cechą treści generowanych przez użytkowników jest ich autentyczn...

  • Продвижение в Instagram самостоятельно в 2023
    Pozycjonowanie na Instagramie na własną rękę w 2023 roku

    Od roku 2020 na Instagramie zaszło wiele zmian. Po pierwsze, użytkownicy platformy otrzymali nowe możliwości pozycjonowania swoich profili. Po drugie, zmieniła się sama grupa docelowa. Tam, gdzie wcześniej główną c...

×