Klient
Czego firma potrzebowała
  • Tworzenie godnych reprezentacji w mediach społecznościowych dla marki z bogatą historią.
  • Informowanie potencjalnych i obecnych klientów o nowościach w firmie.
  • Wsparcie reputacji i zwiększenie rozpoznawalności marki.
Rozwiązanie
Co zrobiliśmy

Wizualizacja – jedna z kluczowych części promocji profilu z żywnością. Przeprowadziliśmy szereg sesji zdjęciowych, kładąc nacisk na wysokiej jakości, smakowite zdjęcia, które zachęcają do odwiedzenia sklepu i spróbowania produktów. Dodaliśmy formaty wideo, aby lepiej oddać atmosferę i teksturę jedzenia. Wprowadziliśmy aktywacje i gry, a nowych subskrybentów przyciągaliśmy poprzez konkursy i współpracę z popularnymi platformami i blogerami.

Zachwyceni rezultatem? Nasz menedżer dobierze optymalną ofertę dla Twojego biznesu.
Image
1
Krok pierwszy
TWORZENIE STRATEGII SMM

Stworzona została strategia SMM, która obejmowała: analizę obecnej społeczności, analizę konkurencji, opracowanie koncepcji profilu, kategorie dla planu treści, itp.

Image
2
Krok drugi
SESJE FOTOGRAFICZNE

Przeprowadzono szereg sesji tematycznych produktów, ukazując ich naturalność i autentyczność. Wykorzystywano ludzi jako modele, a także koty).

Image
3
Krok trzeci
ZMIANA WYGLĄDU PROFILU

Zmieniono „opakowanie profilu”: zaktualizowano zapisane historie, dodano nowe kategorie, zmieniono opis i dodano Taplink z ważnymi linkami dla użytkowników.

Image
4
Krok czwarty
TWORZENIE I PUBLIKACJA PLANU TREŚCI

Tworzymy posty uwzględniające zainteresowania użytkowników, opowiadamy o przepisach, które można przygotować z produktami marki. Plan treści opracowujemy na 2 tygodnie do przodu, co pozwala na bieżąco monitorować wskaźniki i dostosowywać się do zainteresowań użytkowników.

Image
5
Krok piąty
TARGETOWANA REKLAMA I KONKURSY

Praca została podzielona na 2 kierunki: praca z obecnymi subskrybentami (użytkownicy byli już dość lojalni wobec marki) oraz przyciąganie nowych, którzy już słyszeli o firmie, ale nie byli zapisani.

W reklamie targetowanej skupialiśmy się na już tak lubianej przez markę produkcie.

Image
6
Krok szósty
OBSŁUGA KOMENTARZY

Bardzo duża liczba wiadomości dotyczyła ustalania, gdzie można zakupić produkty. Opracowaliśmy szablony szybkich odpowiedzi oraz osobno stworzone historie i posty do rozwiązania tych pytań. Bardziej skomplikowane pytania są obsługiwane przy wsparciu klienta.

Wyniki promocji profilu producenta produktów mlecznych

+ 11000
Wzrost subskrybentów w ciągu 12 miesięcy pracy
×3
Wzrost zaangażowania (ER) profilu
€ 0,1
Koszt kliknięcia
0,14 €
Koszt jednego subskrybenta
×