Wizualizacja – jedna z kluczowych części promocji profilu z żywnością. Przeprowadziliśmy szereg sesji zdjęciowych, kładąc nacisk na wysokiej jakości, smakowite zdjęcia, które zachęcają do odwiedzenia sklepu i spróbowania produktów. Dodaliśmy formaty wideo, aby lepiej oddać atmosferę i teksturę jedzenia. Wprowadziliśmy aktywacje i gry, a nowych subskrybentów przyciągaliśmy poprzez konkursy i współpracę z popularnymi platformami i blogerami.
Stworzona została strategia SMM, która obejmowała: analizę obecnej społeczności, analizę konkurencji, opracowanie koncepcji profilu, kategorie dla planu treści, itp.
Przeprowadzono szereg sesji tematycznych produktów, ukazując ich naturalność i autentyczność. Wykorzystywano ludzi jako modele, a także koty).
Zmieniono „opakowanie profilu”: zaktualizowano zapisane historie, dodano nowe kategorie, zmieniono opis i dodano Taplink z ważnymi linkami dla użytkowników.
Tworzymy posty uwzględniające zainteresowania użytkowników, opowiadamy o przepisach, które można przygotować z produktami marki. Plan treści opracowujemy na 2 tygodnie do przodu, co pozwala na bieżąco monitorować wskaźniki i dostosowywać się do zainteresowań użytkowników.
Praca została podzielona na 2 kierunki: praca z obecnymi subskrybentami (użytkownicy byli już dość lojalni wobec marki) oraz przyciąganie nowych, którzy już słyszeli o firmie, ale nie byli zapisani.
W reklamie targetowanej skupialiśmy się na już tak lubianej przez markę produkcie.
Bardzo duża liczba wiadomości dotyczyła ustalania, gdzie można zakupić produkty. Opracowaliśmy szablony szybkich odpowiedzi oraz osobno stworzone historie i posty do rozwiązania tych pytań. Bardziej skomplikowane pytania są obsługiwane przy wsparciu klienta.