Wyświetlenia
1 571 140
Subskrypcje profilu 498
Lubią to 1501
Komentarze 804
CPM (Średnia cena za 1000 wyświetleń) 0,13 USD
Klient
Cel klienta
  • Zwiększenie liczby interakcji z profilem na Tik-Toku
  • Zwiększenie liczby instalacji aplikacji mobilnej klienta
  • Zwiększenie rozpoznawalności marki
Rozwiązanie
Co zrobiliśmy

Ponieważ na Tik-Toku jest duży udział docelowej grupy odbiorców, podjęliśmy decyzję wraz z klientem, że będziemy osiągać cele, w tym za pomocą reklamy na Tik-Toku. Jako najbardziej zaangażujące narzędzie do osiągnięcia tego celu wykorzystaliśmy konkurs. Opracowaliśmy warunki udziału w konkursie, które realizowały przed nami postawione cele.

Image
1
Krok pierwszy
Analiza docelowej grupy odbiorców Tik-Toka

Przed podjęciem decyzji o uruchomieniu na tej platformie przeprowadziliśmy analizę branży i działalności konkurentów. Następnie zdefiniowaliśmy segmenty docelowe.

Image
2
Krok drugi
Tworzenie kreatywów reklamowych

Podczas tworzenia filmu wideo braliśmy pod uwagę styl firmowy klienta i jego styl komunikacji w mediach społecznościowych z docelową grupą odbiorców.

Image
3
Krok trzeci
Uruchomienie reklamy

Wybraliśmy odpowiednie kryteria docelowego odbiorcy, uwzględniając osiągnięcie pożądanego wyniku. Uruchomiliśmy reklamę.

Image
4
Krok czwarty
Analiza efektywności i optymalizacja

Podczas prowadzenia kampanii reklamowych codziennie analizowaliśmy główne wskaźniki efektywności. Po zakończeniu określonego okresu reklamy przeprowadziliśmy szczegółową analizę grupy docelowej, jej zainteresowań, zachowań itp., aby móc wykorzystać te informacje w dalszej pracy z klientem.

Wyniki

Odsłony
1 571 140
Zapisy na profil 498
Polubienia 1501
Komentarze 804
CPM (Koszt na 1000 odsłon) 0,13 USD
Pod wrażeniem wyników? Nasz menedżer dobierze najlepszą ofertę dla Twojej firmy.
×