Ponieważ na Tik-Toku jest duży udział docelowej grupy odbiorców, podjęliśmy decyzję wraz z klientem, że będziemy osiągać cele, w tym za pomocą reklamy na Tik-Toku. Jako najbardziej zaangażujące narzędzie do osiągnięcia tego celu wykorzystaliśmy konkurs. Opracowaliśmy warunki udziału w konkursie, które realizowały przed nami postawione cele.
Przed podjęciem decyzji o uruchomieniu na tej platformie przeprowadziliśmy analizę branży i działalności konkurentów. Następnie zdefiniowaliśmy segmenty docelowe.
Podczas tworzenia filmu wideo braliśmy pod uwagę styl firmowy klienta i jego styl komunikacji w mediach społecznościowych z docelową grupą odbiorców.
Wybraliśmy odpowiednie kryteria docelowego odbiorcy, uwzględniając osiągnięcie pożądanego wyniku. Uruchomiliśmy reklamę.
Podczas prowadzenia kampanii reklamowych codziennie analizowaliśmy główne wskaźniki efektywności. Po zakończeniu określonego okresu reklamy przeprowadziliśmy szczegółową analizę grupy docelowej, jej zainteresowań, zachowań itp., aby móc wykorzystać te informacje w dalszej pracy z klientem.