SMM

5 способов продвижения сайта

Aby uczynić zasób interesującym dla użytkowników, stosuje się różne metody pozycjonowania. Obejmują one zarówno pracę nad optymalizacją dla wyszukiwarek, jak i bezpośrednią reklamę, a także ulepszanie samej strony, tworzenie wygodnej architektury dla użytkowników i wypełnianie wartościową treścią. Przyjrzyjmy się głównym sposobom promocji...

Czytaj więcej
UGC и как мотивировать пользователей создавать контент

UGC (treści generowane przez użytkowników) - to treści tworzone przez publiczność marki. Na przykład, zdjęcia, recenzje, recenzje wideo itp. Kluczową cechą treści generowanych przez użytkowników jest ich autentyczność. Udowodniono, że konsumenci bardziej ufają treściom generowanym przez użytkowników niż markowym....

Czytaj więcej
Продвижение в Instagram самостоятельно в 2023

Od roku 2020 na Instagramie zaszło wiele zmian. Po pierwsze, użytkownicy platformy otrzymali nowe możliwości pozycjonowania swoich profili. Po drugie, zmieniła się sama grupa docelowa. Tam, gdzie wcześniej główną część użytkowników stanowiły kobiety poniżej 35 roku życia, obecnie użytkownicy 'dorosli'. Promowanie konta stało się teraz...

Czytaj więcej
Шапка профиля в Instagram: как правильно оформить

Header profilu to pierwsza rzecz, którą widzi odwiedzający stronę na Instagramie. Zawiera ona awatar, nazwę, kategorię, opis konta i link. To właśnie te elementy tworzą wrażenie o profilu. Sukces pozycjonowania strony zależy od tego, jak informacyjna i interesująca jest zawartość headera profilu....

Czytaj więcej
Чат-боты в Instagram: зачем они нужны?

Z każdym rokiem Instagram oferuje coraz więcej możliwości dla biznesu. W sierpniu 2021 roku Instagram udostępnił dostęp do API (interfejsu programistycznego aplikacji). Dzięki temu wszystkie konta biznesowe mogą korzystać z chatbotów do zarządzania prywatnymi wiadomościami w komunikacji bezpośredniej. Czym są chatboty? To narzędzie do prowadzenia...

Czytaj więcej
×