Jak napisać do obsługi technicznej Instagram?
Metoda 1: Składanie reklamacji za pomocą specjalnych formularzy
- Możesz zgłosić naruszenie praw autorskich lub nielegalne wykorzystywanie znaku towarowego za pomocą tego linku: https://help.instagram.com/contact/372592039493026.
- Jeśli natkniesz się na obraźliwe treści lub spam pod postem, możesz złożyć reklamację w kilka sekund. Wystarczy kliknąć na trzy kropki w prawym górnym rogu posta lub na dole posta w przypadku Reels lub filmu i wybrać opcję „Zgłoś”.
- Jeśli natkniesz się na niechcianą obraźliwą treść lub znęcanie się, istnieje formularz reklamacyjny w Centrum Pomocy: https://help.instagram.com/contact/188391886430254.
- Jeśli ktoś podszywa się pod twoje konto, możesz skorzystać z tego formularza: https://help.instagram.com/contact/636276399721841. Ważne jest, aby pamiętać, że Instagram może poprosić o potwierdzenie tożsamości za pomocą skanu dokumentu.
Metoda 2: Kontakt z obsługą techniczną z urządzenia mobilnego (Android lub iPhone)
- Otwórz aplikację i kliknij trzy paski w górnej części ekranu.
- Następnie wybierz „Ustawienia” i „Pomoc”. Zobaczysz zakładkę „Zgłoś problem”.
Metoda 3: Kontakt z obsługą techniczną z komputera
- Zaloguj się na swoje konto i kliknij symbol trybika, który znajduje się obok przycisku „Edytuj profil”.
- Następnie wybierz zakładkę „Zgłoś problem”.
Metoda 4: Inne sposoby kontaktu z obsługą techniczną
Jeśli twoje konto zostało zhakowane, zablokowane lub zapomniałeś hasła, nadal możesz złożyć reklamację.Tutaj znajdziesz opcje podobne do twojej sytuacji. Wybierz swój problem i postępuj zgodnie z instrukcjami w Centrum Pomocy.
Kiedy i gdzie dostaniesz odpowiedź?
Odpowiedź może być wysłana w ciągu tygodnia. Niestety, może się zdarzyć, że nie otrzymasz żadnej wiadomości, jeśli obsługa techniczna uzna, że twoje zapytanie nie zawiera wystarczających informacji lub jeśli zadałeś pytanie, na które odpowiedź znajduje się już w Centrum Pomocy.
Dlatego dobrym rozwiązaniem może być także skontaktowanie się z obsługą techniczną Facebooka. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszym artykule jak napisać do obsługi technicznej Facebooka.
Odpowiedź od Instagramu możesz znaleźć w skrzynce pocztowej, którą podałeś podczas rejestracji lub w skrzynce, którą podałeś w formularzu kontaktowym. Dla użytkowników dostępna jest także opcja w samej platformie społecznościowej. Wejdź w „Ustawienia” -> „Bezpieczeństwo” i zobacz sekcję „E-maile od Instagramu”. Tutaj znajdziesz wszystkie wiadomości wysłane do ciebie w ciągu ostatnich 14 dni.