Artykuły na temat «Audyt techniczny»

Как анализ конкурентов помогает повысить трафик на сайт?

Porównywanie się z konkurentami jest korzystne - pomaga znaleźć nowe pomysły i ulepszyć strategię treści, a także ocenić, czym twoja firma może się wyróżniać. Po pierwsze, warto oceniać bezpośrednich konkurentów - te strony, które oferują podobne produkty i usługi. Następnie możesz zwrócić uwagę także na...

Czytaj więcej
Как получить доступ к FTP серверу?

Czym jest dostęp do strony poprzez FTP? FTP to protokół służący do przesyłania plików z jednego urządzenia do drugiego w sieci. Za jego pomocą można wykonywać różne czynności - od prostego przeglądania do przesyłania plików z jednego komputera na inny. Po co udostępniać dostęp?...

Czytaj więcej
Как получить доступ к CMS сайта?

Czym jest CMS? CMS to system zarządzania treścią strony internetowej. Często specjaliści techniczni nazywają go "silnikiem strony". Przeczytaj, jaką CMS wybrać w naszym artykule, aby dowiedzieć się, jaki silnik wybrać dla swojej strony. Panel administracyjny strony (nazywany także panelem w systemie CMS) pozwala specjalistom edytować...

Czytaj więcej
Как получить доступы к ХОСТИНГУ?

Dlaczego udostępniać dostęp? Te dane dostępowe są niezbędne dla specjalistów firmy, aby skontaktować się z pomocą techniczną w sprawach związanych z działaniem witryny oraz skonfigurować bezpieczne połączenie HTTPS podczas pozycjonowania strony. Gdzie znaleźć dostępy do panelu hostingu? Dostępy można znaleźć w skrzynce pocztowej, którą podaliście...

Czytaj więcej
Самостоятельный аудит сайта

Niezmiennie ważnym elementem pozycjonowania strony internetowej jest audyt techniczny i SEO. Ten etap jest niezbędny do identyfikacji słabych punktów projektu oraz opracowania planu działania na przyszłość. Kiedy jest potrzebny audyt? Audytorska ocena jest istotna na każdym etapie rozwoju projektu. Nawet najmniejsze niedociągnięcia mogą negatywnie wpłynąć...

Czytaj więcej
Для чего нужен seo-аудит сайта?

Dlaczego audyt SEO strony jest tak ważny dla właścicieli stron internetowych? Dzięki niemu można określić, czy strona nadaje się do promocji. Identyfikowane i usuwane są czynniki, które przeszkadzają w osiągnięciu wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Problemy mogą być różne, w tym niewidoczne dla osób niespecjalizowanych,...

Czytaj więcej
×