Artykuły na temat «Zawartość strony internetowej»

Как продвигаться ссылками и не загнать сайт под санкции поисковиков?

Już w 2010 roku pozycjonowanie oparte na linkach działało prosto - kto miał więcej linków, ten był na szczycie wyników wyszukiwania. Jednak gdy wyszukiwarki wprowadziły algorytmy śledzenia, takie jak "Pingwin" w Google i "Minusinsk" w Yandexie, ilość przestała być decydującym czynnikiem. Dziś budowanie masy linkowej...

Czytaj więcej
Алгоритм для выбора сайта-донора

Linkbuilding, czyli umieszczanie linków na stronach-dawcach, pozostaje nachodzącą strategią promowania sklepu internetowego, strony korporacyjnej lub bloga. Opowiemy o tym, na jakich wskaźnikach opierać wybór dawców linków. Lista wskaźników będzie aktualna dla Google. Kryteria wyboru Pierwszym krokiem jest sprawdzenie potencjalnych dawców pod kątem ogólnych wskaźników. Drugim...

Czytaj więcej
Внедрение SEO-экспериментов в стратегию продвижения

Eksperyment to nie jest konieczna metoda w pozycjonowaniu SEO i nie jest panaceum. Jednak w niektórych przypadkach konieczne jest przeprowadzenie eksperymentów SEO, gdy: Wszystkie dostępne rozwiązania są bezsilne w rozwiązaniu pojawiającego się problemu. Główne prace na stronie są już wykonane, a dodatkowe działania przyniosą pewien...

Czytaj więcej
Лучшее время для публикации постов в социальных сетях

W erze nowych algorytmicznych przepływów, gdzie wpisy są wyświetlane nie według chronologii, ale z uwzględnieniem zainteresowania użytkowników, czy ma znaczenie czas publikacji wpisów? W pewnym sensie tak. Wszystkie platformy społecznościowe lubią świeżą treść, więc nowe publikacje mają większe szanse na pojawienie się wyżej w strumieniu...

Czytaj więcej
Влияние низкокачественных страниц на ранжирование сайта в Google

Na ostatnim wirtualnym spotkaniu z przedstawicielem Google, Johnem Muellerem, specjaliści ds. internetowych dowiedzieli się, jak obecność niskiej jakości treści na stronie może wpłynąć na pozycjonowanie witryny. Logika Google Czy słabsza jakość treści w jednym z działów strony może ciągnąć całą witrynę w dół i jakie...

Czytaj więcej
Почему SEO выигрывает в кризис?

Praca nad kampanią reklamową w warunkach kryzysu jest trudnym zadaniem. Trudna sytuacja ekonomiczna zmusza do oszczędzania środków i rezygnacji z ryzykownych działań. Jeśli kilka miesięcy temu większość rodzimych firm skupiała się na drogich formach reklamy (telewizja i inne środki masowego przekazu), to teraz wiele z...

Czytaj więcej
×