Produkt jest jednym z najważniejszych elementów sklepu internetowego. Niemniej jednak właściciele sklepów internetowych nie zawsze przykładają odpowiednią uwagę do stron produktów....
Produkt jest jednym z najważniejszych elementów sklepu internetowego. Niemniej jednak właściciele sklepów internetowych nie zawsze przykładają odpowiednią uwagę do stron produktów....
Już w 2010 roku pozycjonowanie oparte na linkach działało prosto - kto miał więcej linków, ten był na szczycie wyników wyszukiwania. Jednak gdy wyszukiwarki wprowadziły algorytmy śledzenia, takie jak "Pingwin" w Google i "Minusinsk" w Yandexie, ilość przestała być decydującym czynnikiem. Dziś budowanie masy linkowej...
Linkbuilding, czyli umieszczanie linków na stronach-dawcach, pozostaje nachodzącą strategią promowania sklepu internetowego, strony korporacyjnej lub bloga. Opowiemy o tym, na jakich wskaźnikach opierać wybór dawców linków. Lista wskaźników będzie aktualna dla Google. Kryteria wyboru Pierwszym krokiem jest sprawdzenie potencjalnych dawców pod kątem ogólnych wskaźników. Drugim...
Eksperyment to nie jest konieczna metoda w pozycjonowaniu SEO i nie jest panaceum. Jednak w niektórych przypadkach konieczne jest przeprowadzenie eksperymentów SEO, gdy: Wszystkie dostępne rozwiązania są bezsilne w rozwiązaniu pojawiającego się problemu. Główne prace na stronie są już wykonane, a dodatkowe działania przyniosą pewien...
W erze nowych algorytmicznych przepływów, gdzie wpisy są wyświetlane nie według chronologii, ale z uwzględnieniem zainteresowania użytkowników, czy ma znaczenie czas publikacji wpisów? W pewnym sensie tak. Wszystkie platformy społecznościowe lubią świeżą treść, więc nowe publikacje mają większe szanse na pojawienie się wyżej w strumieniu...
Na ostatnim wirtualnym spotkaniu z przedstawicielem Google, Johnem Muellerem, specjaliści ds. internetowych dowiedzieli się, jak obecność niskiej jakości treści na stronie może wpłynąć na pozycjonowanie witryny. Logika Google Czy słabsza jakość treści w jednym z działów strony może ciągnąć całą witrynę w dół i jakie...
Praca nad kampanią reklamową w warunkach kryzysu jest trudnym zadaniem. Trudna sytuacja ekonomiczna zmusza do oszczędzania środków i rezygnacji z ryzykownych działań. Jeśli kilka miesięcy temu większość rodzimych firm skupiała się na drogich formach reklamy (telewizja i inne środki masowego przekazu), to teraz wiele z...