Artykuły na temat «Pozycjonowanie w mediach społecznościowych»

UGC и как мотивировать пользователей создавать контент

UGC (treści generowane przez użytkowników) - to treści tworzone przez publiczność marki. Na przykład, zdjęcia, recenzje, recenzje wideo itp. Kluczową cechą treści generowanych przez użytkowników jest ich autentyczność. Udowodniono, że konsumenci bardziej ufają treściom generowanym przez użytkowników niż markowym....

Czytaj więcej
Продвижение в Instagram самостоятельно в 2023

Od roku 2020 na Instagramie zaszło wiele zmian. Po pierwsze, użytkownicy platformy otrzymali nowe możliwości pozycjonowania swoich profili. Po drugie, zmieniła się sama grupa docelowa. Tam, gdzie wcześniej główną część użytkowników stanowiły kobiety poniżej 35 roku życia, obecnie użytkownicy 'dorosli'. Promowanie konta stało się teraz...

Czytaj więcej
Чат-боты в Instagram: зачем они нужны?

Z każdym rokiem Instagram oferuje coraz więcej możliwości dla biznesu. W sierpniu 2021 roku Instagram udostępnił dostęp do API (interfejsu programistycznego aplikacji). Dzięki temu wszystkie konta biznesowe mogą korzystać z chatbotów do zarządzania prywatnymi wiadomościami w komunikacji bezpośredniej. Czym są chatboty? To narzędzie do prowadzenia...

Czytaj więcej
Reels в Instagram: что это такое, преимущества. Как включить в Беларуси?

Reels - to specjalny dział na Instagramie (odpowiednik TikToka). Dzięki niemu użytkownicy mogą nagrywać filmy o długości do 60 sekund i dodawać do nich muzykę oraz efekty wizualne. Krótkie filmy to główny trend mediów społecznościowych w ostatnim czasie, który zdefiniował popularność TikToka. Twórcy Instagrama postanowili...

Czytaj więcej
Как обновление iOS 14.5 повлияет на рекламу в Facebook и Instagram?

Firma Apple wydała aktualizację iOS 14.5, która wpłynie na procesy zbierania i przetwarzania danych przez Facebook. Teraz konieczne jest uzyskanie zgody użytkowników na śledzenie danych do celów reklamowych poprzez okno dialogowe z prośbą o zgodę. Jeśli użytkownik odmówi udostępnienia swoich danych osobowych, to unikalny identyfikator...

Czytaj więcej
Как получить галочку в социальных сетях: верификация аккаунта

Niebieska (lub turkusowa) odznaka w mediach społecznościowych potwierdza, że przed użytkownikiem jest rzeczywiste reprezentowanie marki, osobowości lub firmy. Taki znak może stać się dodatkowym bodźcem do skutecznego pozycjonowania w mediach społecznościowych. Wiele osób obecnie zadaje sobie pytanie, jak zdobyć pożądaną odznakę weryfikacji w mediach społecznościowych...

Czytaj więcej
Конкурсы в социальных сетях

Konkursy zdobyły sobie uznanie jako szybki i prosty sposób na przyciągnięcie ruchu na strony internetowe. Proponujemy zrozumieć, jak działają i czy przynoszą korzyści firmom. Zalety to: wzrost liczby subskrybentów społeczności, zwiększenie zasięgu i odwiedzalności konta, lojalność wobec firmy i produktów, zaangażowanie: często...

Czytaj więcej
×