Jak otrzymać znacznik w mediach społecznościowych: weryfikacja konta
Niebieska (lub niebieska) ikona w mediach społecznościowych potwierdza: przed użytkownikiem prawdziwa reprezentacja marki, osobowości, firmy. Taki znak może stać się dodatkowym bodźcem do szybkiego pozycjonowania w mediach społecznościowych.
Wielu ludzi teraz zastanawia się, jak zdobyć upragniony znak weryfikacji w mediach społecznościowych i potwierdzić autentyczność strony? Proponujemy dokładniej przyjrzeć się wymaganiom dla każdej platformy.
Weryfikacja na Instagramie
Niebieski znak na Instagramie często można zobaczyć w kontach międzynarodowych marek, znanych blogerów, celebrytów. Wniosek o weryfikację można złożyć za pośrednictwem aplikacji.
- Wymagania dotyczące profilu:
- obecność awatara, opisu strony, co najmniej jednego posta (minimum);
- konto reprezentuje oficjalnie zarejestrowany biznes, rzeczywistą osobę;
- link na profilu nie nawołuje do subskrypcji w innych mediach społecznościowych;
- strona jest jedynym reprezentantem biznesu na Instagramie;
- potwierdzenie popularności przez niezależne źródła (treści reklamowe nie są brane pod uwagę).
Weryfikacja na Facebooku
Możesz złożyć wniosek o weryfikację na Facebooku, wypełniając specjalny formularz.
Pierwszorzędne wymagania:
- Obecność okładki strony i zdjęcia profilowego;
- Brak wspólnych słów, błędów, sloganów w nazwie;
- Obecność publikacji na stronie oraz przycisku „Obserwuj” (dla profili).
Podsumowanie
Platformy społecznościowe ułatwiły składanie wniosków o weryfikację społeczności. Niebieski znak będzie potwierdzać oficjalny status strony. Jednak spełnienie wszystkich wymagań nie gwarantuje weryfikacji konta na żadnej platformie społecznościowej. Wszystkie omówione platformy pozwalają na ponowne składanie wniosków co 30 dni.