Artykuły na temat «Marketing internetowy»

Чат-боты в Instagram: зачем они нужны?

Z każdym rokiem Instagram oferuje coraz więcej możliwości dla biznesu. W sierpniu 2021 roku Instagram udostępnił dostęp do API (interfejsu programistycznego aplikacji). Dzięki temu wszystkie konta biznesowe mogą korzystać z chatbotów do zarządzania prywatnymi wiadomościami w komunikacji bezpośredniej. Czym są chatboty? To narzędzie do prowadzenia...

Czytaj więcej
Как сфотографировать товар, чтобы он продавал сам себя: главные правила иллюстраций в интернет-магазинах и маркеплейсах

Zawartość wizualna przyciąga najwięcej uwagi w internecie, zwłaszcza w sklepach internetowych. Nawet jeśli produkt jest wysokiej jakości i efektywny, kupujący przewinie go, nie otwierając, jeśli nie zobaczy pięknego obrazu. Projektując ilustracje do produktu w sklepie internetowym, używaj: Prawdziwych zdjęć. W żadnym wypadku nie...

Czytaj więcej
Как анализ конкурентов помогает повысить трафик на сайт?

Porównywanie się z konkurentami jest korzystne - pomaga znaleźć nowe pomysły i ulepszyć strategię treści, a także ocenić, czym twoja firma może się wyróżniać. Po pierwsze, warto oceniać bezpośrednich konkurentów - te strony, które oferują podobne produkty i usługi. Następnie możesz zwrócić uwagę także na...

Czytaj więcej
Миф о пересекающихся ключах

Istnieje mit, że nakładające się słowa kluczowe zwiększają koszt kliknięcia. Oznacza to, że reklamodawca rywalizuje sam ze sobą, co prowadzi do wzrostu ceny. Jednak to jest błąd, który można łatwo obalić. Mit a rzeczywistość. Reklamujesz określoną domenę i dodajesz słowa kluczowe: zamów odkurzacz; zamów odkurzacz...

Czytaj więcej
Как правильно продвигать медицинские услуги

Często specjaliści PPC stają w obliczu zadania uruchomienia wielu kampanii reklamowych z niewielkim budżetem i ściśle określonym CPL. Szczególnie trudne jest to zadanie w przypadku promowania usług wąsko specjalizowanych ośrodków medycznych. W artykule omówimy główne zadania i trudności, które pojawiają się podczas tworzenia kampanii reklamowej...

Czytaj więcej
Как создать хорошую главную страницу для интернет-магазина?

Strona startowa to wizytówka strony internetowej. Tutaj umieszcza się linki do wszystkich ważnych sekcji, planuje nawigację umożliwiającą szybkie wyszukiwanie produktów i usług. W artykule opowiemy, jak powinna wyglądać dobra strona główna. Zwracamy uwagę Na to, aby Twoja platforma handlowa nie zginęła w wynikach wyszukiwania w...

Czytaj więcej
Симбиоз сквозной и веб-аналитики

Licznik analizy internetowej to system pozwalający śledzić odwiedzających Twoją stronę internetową. Dzięki niemu można dowiedzieć się, które strony cieszą się popularnością i ile czasu ludzie spędzają na każdej z nich. Popularnymi narzędziami analizy są Google Analytics. Za pomocą systemu analitycznego można...

Czytaj więcej
Конкурсы в социальных сетях

Konkursy zdobyły sobie uznanie jako szybki i prosty sposób na przyciągnięcie ruchu na strony internetowe. Proponujemy zrozumieć, jak działają i czy przynoszą korzyści firmom. Zalety to: wzrost liczby subskrybentów społeczności, zwiększenie zasięgu i odwiedzalności konta, lojalność wobec firmy i produktów, zaangażowanie: często...

Czytaj więcej
×