Как создать хорошую главную страницу для интернет-магазина?

Jak stworzyć dobrą stronę główną dla sklepu internetowego?

Strona startowa – wizytówka strony. Tutaj umieszczane są linki do wszystkich ważnych sekcji, planowana jest nawigacja ułatwiająca szybkie wyszukiwanie produktów i usług. W artykule opowiemy, jak powinna wyglądać dobra strona główna. Przyciągamy uwagę Aby Twoja platforma handlowa nie zagubiła się w wynikach wyszukiwania w systemach pozycjonowania, nie zapomnij o snippetach:

  • Opisuj swoje produkty informacyjnie, aby potencjalny klient zrozumiał, że strona odpowiada na jego zapytanie.
  • Wykorzystuj znaki jakości, dodawaj szybkie linki, ikony.
  • Sprawdzaj poprawność słów kluczowych w tytule i opisie.

Planujemy strukturę Połowa sukcesu strony głównej to jak najbardziej przemyślana nawigacja. Użytkownik nie powinien tracić czasu na szukanie odpowiednich sekcji. Dlatego dobra strona startowa powinna:

  • Mieć wygodną nawigację i klarowną strukturę.
  • Informować o produktach i usługach: rzetelnie, interesująco i bez zbędnych informacji.
  • Przyciągać nowoczesnym designem. Stronę trzeba dostosować do różnych urządzeń.
  • Budzić zaufanie. Nie zapominaj o certyfikatach SSL, informacjach o gwarancjach, warunkach dostawy i zwrotu, obsłudze technicznej.

Jakie elementy zawiera strona startowa:

  • Nagłówek strony lub header

Tutaj umieszcza się elementy handlowe (informacje kontaktowe, formularz kontaktowy), logo, wejście do panelu użytkownika, koszyk, warunki zakupów itp. Nagłówek pozwala odwiedzającemu stronę zrozumieć, do jakiej sekcji trafił, a menu nawigacyjne pomaga dotrzeć do wszystkich popularnych stron.

  • Tytuł H1

Tytuły i podtytuły ułatwiają interakcję z stroną podczas przewijania. Pomagają klientowi i wyszukiwarce zrozumieć zawartość strony dzięki słowom kluczowym.

  • Główny baner

Ten element służy jako promocja. Baner informuje o promocjach, nowych produktach, zachęca do działania.

  • Oferty specjalne

W ofertach specjalnych znajdują się informacje o zniżkach i wyprzedażach. Obecność tego bloku przyczynia się do szybkiej indeksacji strony, co zwiększa jej wagę w pozycjonowaniu.

  • Unikalna oferta produktów

Użytkownik powinien dowiedzieć się o głównych różnicach Twojej firmy.

  • Ostatnio przeglądane produkty

Blok ułatwia nawigację po stronie. Użytkownik może w każdej chwili wrócić do przeglądanych kategorii.

  • Popularne marki

Linki do stron popularnych marek ułatwiają wyszukiwanie produktów i zwiększają wartość linków.

  • Stopka

W stopce użytkownik zawsze znajdzie przydatne informacje o firmie i warunkach zamówienia. Przemyślana strona pozwoli użytkownikowi szybko się zorientować i dokonać zakupu, co zwiększy lojalność wobec Twojej firmy. Przygotowane przez specjalistów z działu pozycjonowania i analiz firmy Seologic.

Kierownik działu marketingu internetowego
Kierownik działu marketingu internetowego O autorze

Specjalista z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu internetowego.



×