Artykuły na temat «Kształtowanie wizerunku firmy»

Как получить галочку в социальных сетях: верификация аккаунта

Niebieska (lub turkusowa) odznaka w mediach społecznościowych potwierdza, że przed użytkownikiem jest rzeczywiste reprezentowanie marki, osobowości lub firmy. Taki znak może stać się dodatkowym bodźcem do skutecznego pozycjonowania w mediach społecznościowych. Wiele osób obecnie zadaje sobie pytanie, jak zdobyć pożądaną odznakę weryfikacji w mediach społecznościowych...

Czytaj więcej
Отзывы о работе компании

W arsenale firmy SeoLogic znajduje się zespół wysoko wykwalifikowanych specjalistów, tylko skuteczne narzędzia oraz sprawdzone procesy. To wszystko pozwala nam świadczyć usługi najwyższej jakości. Przez ponad 12+ lat udanej działalności zdobyliśmy zaufanie ponad 4800 klientów. Otrzymaliśmy setki oficjalnych listów z pozytywnymi opiniami...

Czytaj więcej
УТП – что это такое и как его создать?

A jakie jest Twoje USP? Prawdopodobnie wiele razy słyszałeś to pytanie dotyczące swojego biznesu, ale nie mogłeś na nie właściwie odpowiedzieć lub nawet nie zrozumiałeś, czego od Ciebie oczekują. Pomozemy Ci zrozumieć tę niejasną i nieco przerażającą skróconą nazwę. W mieście o tysiącu możliwości...

Czytaj więcej
Способы снижения эффекта негативных отзывов в Интернете

Tylko jedna negatywna opinia o twojej firmie zamieszczona na popularnym zasobie internetowym może zepsuć efekty wielu miesięcy budowania wizerunku. Dlatego też renomowane firmy przykładają tak dużo uwagi nie tylko pozycjonowaniu stron internetowych, ale także technologiom SERM - za ich pomocą można chronić reputację samej firmy...

Czytaj więcej
×