Artykuły na temat «Audyt SEO»

Как анализ конкурентов помогает повысить трафик на сайт?

Porównywanie się z konkurentami jest korzystne - pomaga znaleźć nowe pomysły i ulepszyć strategię treści, a także ocenić, czym twoja firma może się wyróżniać. Po pierwsze, warto oceniać bezpośrednich konkurentów - te strony, które oferują podobne produkty i usługi. Następnie możesz zwrócić uwagę także na...

Czytaj więcej
Безопасный редизайн сайта без потери показателей SEO

Redesign jest przeprowadzany, gdy firma przeprowadza rebranding, zmienia swój styl korporacyjny, gdy konieczne jest poprawienie użyteczności strony internetowej i zwiększenie konwersji. Jednak takie zmiany niosą ze sobą ogromne ryzyko dla pozycjonowania. Nieprawidłowy krok webmastera może prowadzić do utraty wieloletniej pracy. W artykule opowiemy, jak uniknąć...

Czytaj więcej
Самостоятельный аудит сайта

Niezmiennie ważnym elementem pozycjonowania strony internetowej jest audyt techniczny i SEO. Ten etap jest niezbędny do identyfikacji słabych punktów projektu oraz opracowania planu działania na przyszłość. Kiedy jest potrzebny audyt? Audytorska ocena jest istotna na każdym etapie rozwoju projektu. Nawet najmniejsze niedociągnięcia mogą negatywnie wpłynąć...

Czytaj więcej
Что делать с карточками «нет в наличии»?

Pandemia dotknęła działalność offline i wpłynęła na pracę sklepów internetowych. Użytkownicy i właściciele sklepów online borykają się z problemem braku dostępnych produktów na stronie. Przyczyną tego jest duże zapotrzebowanie i nierówna podaż. Na przykład środki antyseptyczne, maseczki medyczne i rękawiczki były szybko wyprzedawane, a dostawy...

Czytaj więcej
Для чего нужен seo-аудит сайта?

Dlaczego audyt SEO strony jest tak ważny dla właścicieli stron internetowych? Dzięki niemu można określić, czy strona nadaje się do promocji. Identyfikowane i usuwane są czynniki, które przeszkadzają w osiągnięciu wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Problemy mogą być różne, w tym niewidoczne dla osób niespecjalizowanych,...

Czytaj więcej
×