Artykuły na temat «Kampanie reklamowe»

Способы оптимизации рекламы Google

Reklama w Google powinna być ciągle optymalizowana. Dotyczy to nie tylko trybu testowego, ale również całego okresu prowadzenia kampanii. Optymalizacja pomaga zidentyfikować błędy i obszary, które mają negatywny wpływ na przebieg kampanii i przynoszą straty....

Czytaj więcej
Заблокировали Google рекламу что делать

Wielu użytkowników przynajmniej raz spotkało się z blokadą reklam w Google Ads, gdy rejestrują się, publikują reklamy i otrzymują zakaz. W artykule omówimy, jak dochodzi do takiej blokady, jej przyczyny i co zrobić w takiej sytuacji....

Czytaj więcej
Миф о пересекающихся ключах

Istnieje mit, że nakładające się słowa kluczowe zwiększają koszt kliknięcia. Oznacza to, że reklamodawca rywalizuje sam ze sobą, co prowadzi do wzrostu ceny. Jednak to jest błąd, który można łatwo obalić. Mit a rzeczywistość. Reklamujesz określoną domenę i dodajesz słowa kluczowe: zamów odkurzacz; zamów odkurzacz...

Czytaj więcej
Как правильно продвигать медицинские услуги

Często specjaliści PPC stają w obliczu zadania uruchomienia wielu kampanii reklamowych z niewielkim budżetem i ściśle określonym CPL. Szczególnie trudne jest to zadanie w przypadku promowania usług wąsko specjalizowanych ośrodków medycznych. W artykule omówimy główne zadania i trudności, które pojawiają się podczas tworzenia kampanii reklamowej...

Czytaj więcej
Реклама в Stories в Instagram

Dziś Instagram to jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych na Białorusi. Regularnie wprowadzając nowe narzędzia, platforma staje się coraz bardziej atrakcyjna dla biznesu z każdym rokiem. W 2016 roku na Instagramie pojawiły się Stories - nowy obszar dla treści. Obecnie Historie cieszą się ogromną popularnością: użytkownicy...

Czytaj więcej
Почему SEO выигрывает в кризис?

Praca nad kampanią reklamową w warunkach kryzysu jest trudnym zadaniem. Trudna sytuacja ekonomiczna zmusza do oszczędzania środków i rezygnacji z ryzykownych działań. Jeśli kilka miesięcy temu większość rodzimych firm skupiała się na drogich formach reklamy (telewizja i inne środki masowego przekazu), to teraz wiele z...

Czytaj więcej
×