Artykuły na temat «Pozycjonowanie w Instagram»

UGC и как мотивировать пользователей создавать контент

UGC (treści generowane przez użytkowników) - to treści tworzone przez publiczność marki. Na przykład, zdjęcia, recenzje, recenzje wideo itp. Kluczową cechą treści generowanych przez użytkowników jest ich autentyczność. Udowodniono, że konsumenci bardziej ufają treściom generowanym przez użytkowników niż markowym....

Czytaj więcej
Продвижение в Instagram самостоятельно в 2023

Od roku 2020 na Instagramie zaszło wiele zmian. Po pierwsze, użytkownicy platformy otrzymali nowe możliwości pozycjonowania swoich profili. Po drugie, zmieniła się sama grupa docelowa. Tam, gdzie wcześniej główną część użytkowników stanowiły kobiety poniżej 35 roku życia, obecnie użytkownicy 'dorosli'. Promowanie konta stało się teraz...

Czytaj więcej
Шапка профиля в Instagram: как правильно оформить

Header profilu to pierwsza rzecz, którą widzi odwiedzający stronę na Instagramie. Zawiera ona awatar, nazwę, kategorię, opis konta i link. To właśnie te elementy tworzą wrażenie o profilu. Sukces pozycjonowania strony zależy od tego, jak informacyjna i interesująca jest zawartość headera profilu....

Czytaj więcej
Чат-боты в Instagram: зачем они нужны?

Z każdym rokiem Instagram oferuje coraz więcej możliwości dla biznesu. W sierpniu 2021 roku Instagram udostępnił dostęp do API (interfejsu programistycznego aplikacji). Dzięki temu wszystkie konta biznesowe mogą korzystać z chatbotów do zarządzania prywatnymi wiadomościami w komunikacji bezpośredniej. Czym są chatboty? To narzędzie do prowadzenia...

Czytaj więcej
Reels в Instagram: что это такое, преимущества. Как включить в Беларуси?

Reels - to specjalny dział na Instagramie (odpowiednik TikToka). Dzięki niemu użytkownicy mogą nagrywać filmy o długości do 60 sekund i dodawać do nich muzykę oraz efekty wizualne. Krótkie filmy to główny trend mediów społecznościowych w ostatnim czasie, który zdefiniował popularność TikToka. Twórcy Instagrama postanowili...

Czytaj więcej
Как обновление iOS 14.5 повлияет на рекламу в Facebook и Instagram?

Firma Apple wydała aktualizację iOS 14.5, która wpłynie na procesy zbierania i przetwarzania danych przez Facebook. Teraz konieczne jest uzyskanie zgody użytkowników na śledzenie danych do celów reklamowych poprzez okno dialogowe z prośbą o zgodę. Jeśli użytkownik odmówi udostępnienia swoich danych osobowych, to unikalny identyfikator...

Czytaj więcej
Оформление сохраненных историй в Instagram

Archiwa historii (Stories Highlights) pojawiły się na Instagramie dość dawno. Jednak w białoruskich kontach zorganizowane sekcje "Wyrożnione" nie występują tak często. Dlaczego przedsiębiorstwa nie chcą używać dodatkowego narzędzia do promocji swojej działalności w mediach społecznościowych, aby opowiedzieć publiczności o sobie? Proponujemy bliższe przyjrzenie się funkcjom....

Czytaj więcej
Реклама в Stories в Instagram

Dziś Instagram to jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych na Białorusi. Regularnie wprowadzając nowe narzędzia, platforma staje się coraz bardziej atrakcyjna dla biznesu z każdym rokiem. W 2016 roku na Instagramie pojawiły się Stories - nowy obszar dla treści. Obecnie Historie cieszą się ogromną popularnością: użytkownicy...

Czytaj więcej
×