Klient
Czego marka potrzebowała
  • Utworzenie nowego profilu w mediach społecznościowych Instagram (dostęp do starego profilu został utracony).
  • Przyciągnięcie obserwujących do nowego profilu.
  • Zwiększenie liczby zgłoszeń na usługi (wynajem domków, wycieczki itp.).
Rozwiązanie
Co zrobiliśmy

Ponieważ agroturystyka miała już wcześniej profil na Instagramie, głównym celem było przyciągnięcie starych klientów do profilu. Jednocześnie pracowaliśmy nad zwiększeniem ogólnej rozpoznawalności, przyciąganiem nowych obserwujących i otrzymywaniem zgłoszeń na wynajem domków.

Zachwyceni rezultatem? Nasz menedżer dobierze optymalną ofertę dla Twojego biznesu.
Image
1
Krok pierwszy
Rozwinięcie strategii SMM

Rozwinięto strategię promocji, która obejmowała: analizę istniejącego profilu, analizę grup docelowych, analizę konkurencji, opracowanie kategorii do planu treści, itp.

Image
2
Krok drugi
Utworzenie i dekoracja nowego profilu

Utworzono i skonfigurowano nowy profil, utworzono awatar i opracowano opis. Opracowano strukturę zachowanych historii, projektowanie ikon i ich wypełnienie. Wdrożono auto-wiadomości, przewodniki, Taplink, często zadawane pytania.

Image
3
Krok trzeci
Opracowanie i publikacja planu treści

Opracowywane były treści, które uwzględniały zainteresowania i potrzeby obserwujących. Informowano o dostępnych domekach, cenach, udostępniano aktualności dotyczące agroturystyki, przedstawiano lokalnych mieszkańców, umieszczano zdjęcia odwiedzających.

Image
4
Krok czwarty
Organizacja konkursów

Aby zwiększyć liczbę obserwujących i zaangażowanie, postanowiono regularnie organizować konkursy.

🚀 Przyciągniemy darmowy ruch, skonfigurujemy reklamy w Google Ads, opracujemy strategię, dostosujemy profil i uruchomimy reklamy w mediach społecznościowych.
Image
5
Krok piąty
Konfiguracja reklam docelowych

Aby dotrzeć do zainteresowanych użytkowników, uruchomiona została reklama docelowa. Zostały również opracowane i uruchomione reklamowe projekty, które miały na celu zwiększenie liczby wynajmów domeków.

Image
6
Krok szósty
Obsługa komentarzy

Zostały opracowane standardowe odpowiedzi do szybkiej komunikacji z subskrybentami. Przy wsparciu klienta obsługiwano bardziej złożone komentarze subskrybentów.

Wyniki promocji profilu usadby

+ 8000
Wzrost subskrybentów w ciągu 10 miesięcy pracy
4,1%
Średnie zaangażowanie użytkowników (ER)
$0,03
Koszt za kliknięcie
×