Ponieważ agroturystyka miała już wcześniej profil na Instagramie, głównym celem było przyciągnięcie starych klientów do profilu. Jednocześnie pracowaliśmy nad zwiększeniem ogólnej rozpoznawalności, przyciąganiem nowych obserwujących i otrzymywaniem zgłoszeń na wynajem domków.
Rozwinięto strategię promocji, która obejmowała: analizę istniejącego profilu, analizę grup docelowych, analizę konkurencji, opracowanie kategorii do planu treści, itp.
Utworzono i skonfigurowano nowy profil, utworzono awatar i opracowano opis. Opracowano strukturę zachowanych historii, projektowanie ikon i ich wypełnienie. Wdrożono auto-wiadomości, przewodniki, Taplink, często zadawane pytania.
Opracowywane były treści, które uwzględniały zainteresowania i potrzeby obserwujących. Informowano o dostępnych domekach, cenach, udostępniano aktualności dotyczące agroturystyki, przedstawiano lokalnych mieszkańców, umieszczano zdjęcia odwiedzających.
Aby zwiększyć liczbę obserwujących i zaangażowanie, postanowiono regularnie organizować konkursy.
Aby dotrzeć do zainteresowanych użytkowników, uruchomiona została reklama docelowa. Zostały również opracowane i uruchomione reklamowe projekty, które miały na celu zwiększenie liczby wynajmów domeków.
Zostały opracowane standardowe odpowiedzi do szybkiej komunikacji z subskrybentami. Przy wsparciu klienta obsługiwano bardziej złożone komentarze subskrybentów.