Klient
Czego potrzebowała firma

Celem firmy było zajmowanie czołowych pozycji w wynikach wyszukiwania na platformach. Przyciągnięcie ruchu docelowego na stronę internetową oraz zwiększenie konwersji z organicznych wyników wyszukiwania.

Rozwiązanie
Co zrobiliśmy

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Czy jesteś pod wrażeniem wyników? Nasz menedżer dobierze najlepszą ofertę dla Twojego biznesu.

Aby osiągnąć te wyniki, wybraliśmy następującą strategię:

Image
1
Krok pierwszy
PEŁNA AUDYT STRONY

Przeprowadzono kompleksowy audyt strony w celu sprawdzenia wskaźników SEO, treści, błędów technicznych oraz poziomu obecnej optymalizacji zewnętrznej.

Image
2
Krok drugi
JĄDRO SEMANTYCZNE

W ciągu pierwszego miesiąca prac dobierano jądro semantyczne, które zawierało ponad 700 zapytań, w tym komercyjne i informacyjne.

Cechy pracy nad projektem

Brak stron docelowych pod zapytaniami użytkowników, występowanie błędów technicznych. Brak cen na stronach przez długi okres promocji.

Image
3
Krok trzeci
STRUKTURA STRONY

Pracowano nad strukturą istniejącej strony, skupiając się na dodawaniu nowych stron pod zapytania użytkowników (NCH, CCH). Strony zostały dodane do struktury i wypełnione odpowiednią treścią, która została napisana z uwzględnieniem procesów biznesowych firmy, wyselekcjonowanej listy słów kluczowych i wymagań zaktualizowanych algorytmów wyszukiwarek dotyczących jakości treści.

Image
4
Krok czwarty
OPTYMALIZACJA ZEWNĘTRZNA

Nowe strony wymagały wsparcia w postaci linków z zewnątrz — wyselekcjonowano wysokiej jakości platformy tematyczne, aby zdobyć linki prowadzące do strony. Opracowano ogólną strategię stopniowego zwiększania masy linków prowadzących do stron na stronie.

Podsumowanie:

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Image
5
Krok piąty
CZYNNIKI KOMERCYJNE I UŻYTECZNOŚĆ

Na stronach brakowało szczegółowych opisów usług, a także formularzy kontaktowych i informacji o kosztach. Te kwestie zostały uwzględnione zgodnie z wymaganiami algorytmów wyszukiwarek, co miało pozytywny wpływ na zachowanie użytkowników na stronie.

Image
6
Krok szósty
KOREKTA STRATEGII PROMOCJI

Każda strategia wymaga dostosowania. Po wdrożeniu wewnętrznych stron, ich optymalizacji i uzyskaniu pierwszych wyników, zespół rozpoczął pracę nad rozwojem funkcjonalności w celu poprawy wygody użytkowania, tworzeniem treści eksperckich do sekcji informacyjnej oraz kontrolą stanu technicznego strony internetowej.

Wyniki promocji strony internetowej studia projektowania krajobrazu“

Zwiększenie ruchu z wyszukiwarek o 3,3-krotnie.
Umieszczenie strony w czołówce wyników dla kluczowych zapytań.
Rozbudowa struktury strony.
Usunięcie krytycznych błędów technicznych.
Poprawa wskaźników użyteczności.
×