Klient
Czego marka potrzebowała

Klient zgłosił się z prośbą o pozycjonowanie witryny w celu zwiększenia liczby konwersji z wyników organicznych, realizacji zadań technicznych i podniesienia widoczności witryny w wynikach wyszukiwania.

 

 

Rozwiązanie
Co zrobiliśmy

Na początkowym etapie strona internetowa miała wiele błędów technicznych, takich jak nieprawidłowe przetwarzanie nieistniejących stron, brak stron docelowych pod usługi firmy i błędy w konfiguracji protokołu HTTPS. Po naprawieniu błędów postanowiliśmy pracować nad tworzeniem stron docelowych i ich wypełnieniem wysokiej jakości treścią. Dodatkowo skupiliśmy się na obszarze informacyjnym i czynnikach handlowych.

 

 

Pod wrażeniem rezultatów? Nasz menedżer dobierze optymalną ofertę dla Twojego biznesu.

Aby osiągnąć te wyniki, wybraliśmy następującą strategię:

Image
1
Krok pierwszy
REGION PROMOCJI

Ponieważ firma była niewielka, postawiliśmy na wąski obszar promocji projektu – wybraliśmy Mińsk.

To rozwiązanie pozwoliło nie rozpraszać zasobów na zdobywanie uwagi użytkowników z innych regionów, a skoncentrować się na pozycjonowaniu strony w regionie o najwyższej konwersji.

Image
2
Krok drugi
JĄDRO SEMANTYCZNE

Struktura strony internetowej zawierała tylko podstawowe strony usług, podczas gdy informacje o etapach ich świadczenia i podusługach w ogóle nie istniały na stronie. Wypełnienie briefu pozwoliło nam określić kwalifikacje pracowników i rozszerzyć obszary doboru JĄDRA SEMANTYCZNEGO o usługi, które są w kompetencji firmy.

Cechy pracy nad projektem

Brak stron docelowych pod zapytaniami użytkowników, obecność błędów technicznych. Klienta interesowało przyciągnięcie klientów nie tylko osób fizycznych, ale także firm.

Image
3
Krok trzeci
TWORZENIE STRON DOCELOWYCH, PRACA NAD TREŚCIĄ

Po zatwierdzeniu przez klienta jądra semantycznego, stworzyliśmy optymalną strukturę witryny. Dla każdego obszaru wydzielono oddzielną stronę docelową, na której umieszczono treści eksperckie. W celu podniesienia poziomu wiedzy treści, skorzystaliśmy z pomocy specjalisty ze strony klienta.

Image
4
Krok czwarty
PRACA NAD SEKCJĄ INFORMACYJNĄ

Istniejąca sekcja informacyjna była wypełniona zaledwie kilkoma artykułami. To było niewystarczające dla strony o tej tematyce. Oprócz wyboru słów kluczowych komercyjnych, przeanalizowaliśmy również zapytania, które często zadawali potencjalni klienci. Na ich podstawie stworzyliśmy artykuły zoptymalizowane pod kątem słów kluczowych o niskiej i średniej częstotliwości oraz uwzględniliśmy frazy LSI.

Image
5
Krok piąty
STUDIA PRZYPADKÓW RZECZYWISTYCH

Rzeczywiste przykłady pracy i analizy sytuacji pozwalają potencjalnym klientom zdobyć informacje o kompetencjach firmy, zwiększając ich zaufanie na etapie badania informacji. Ten format również sprzyja zwiększeniu zaangażowania na stronie i ma pozytywny wpływ na zachowania użytkowników.

Image
6
Krok szósty
CZYNNIKI KOMERCYJNE

Niezwykle ważne jest obecność elementów handlowych na stronie, takich jak informacje o kosztach, formularze kontaktowe i warunki współpracy.

Wdrożenie czatu online pozwoliło zwiększyć czas spędzany przez użytkowników na stronie, co również miało pozytywny wpływ na konwersje witryny.

Wyniki promocji strony o tematyce prawnej

Zwiększenie ruchu ze stron wyszukiwania o 5,2 raza.
Pozycjonowanie strony w TOP według celowych zapytań.
Rozwinięcie struktury strony.
Usunięcie krytycznych błędów technicznych.
Rozwinięcie sekcji informacyjnej.
×