Celem firmy było zwiększenie ruchu na stronie, zwiększenie konwersji z organicznych wyników wyszukiwania oraz zwiększenie rozpoznawalności marki w Internecie.
Narzędziem była Pozycjonowanie strony.
Skupiliśmy się na zwiększeniu rozpoznawalności marki w Internecie, budowaniu linków do strony oraz rozwijaniu sekcji informacyjnej i wypełnianiu strony wartościowym treścią. Dodatkowo pracowaliśmy nad strukturą strony i jej rozbudową oraz wykonywaliśmy prace związane z optymalizacją wewnętrzną stron internetowych.
Struktura strony zawierała tylko podstawowe strony usług. Wypełnienie briefu pozwoliło rozszerzyć obszary do dopasowania rdzenia semantycznego z usługami oferowanymi przez firmę.
Tworzenie optymalnej struktury strony z naciskiem na dodawanie nowych stron pod zapytania docelowe użytkowników (DLA, ŚRODKOWE) stanowi istotną część pozycjonowania strony. Strony zostały dodane do struktury i wypełnione odpowiednimi treściami, które były pisane z uwzględnieniem procesów biznesowych firmy, wybranych słów kluczowych i wymagań aktualizowanych algorytmów wyszukiwarek dotyczących jakości treści.
Brak stron docelowych do odpowiedzi na zapytania użytkowników. Koordynacja wszystkich zmian na stronie z osobą kontaktową klienta.
Przeprowadzony został kompleksowy audyt strony w celu sprawdzenia wskaźników SEO, treści, błędów technicznych oraz poziomu aktualnej optymalizacji zewnętrznej.
Na stronie brakowało działu informacyjnego, który byłby odpowiedni dla danej tematyki. Oprócz dobrania zapytań komercyjnych, opracowano zapytania często zadawane przez potencjalnych klientów. Dla nich napisano artykuły i zoptymalizowano je pod zapytania o niskiej i średniej częstotliwości, uwzględniając frazy LSI.
Analiza istniejącej masy linkowej w celu wykrycia spamowych zewnętrznych źródeł, badanie listy kotwic, sprawdzanie masy linkowej witryn o podobnej tematyce pozwoliły opracować właściwą strategię linkowania w celu osiągnięcia wyników.
Przeprowadzono prace nad optymalizacją stron witryny w celu zwiększenia ich relewantności dla promowanych zapytań (praca nad treściami, nagłówkami, meta-tagami, linkowaniem wewnętrznym). Dodatkowo, na stronie zostały naprawione błędy techniczne, skonfigurowana właściwa indeksacja zasobu, główne lustrzane odbicie, przetestowane wszystkie formularze kontaktowe oraz inne funkcje.