Celem klienta było zwiększenie widoczności strony internetowej w wyszukiwarkach. Wzrost liczby zamówień ze strony internetowej oraz naprawa wszystkich błędów technicznych.
Narzędzie – Pozycjonowanie strony internetowej.
Strona internetowa początkowo nie była zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych, występowały błędy techniczne, a niestandardowy system zarządzania treścią nie pozwalał na szybkie rozwiązywanie problemów. Skupiliśmy się na rozszerzeniu jądra semantycznego i struktury strony w celu przyciągnięcia dodatkowego ruchu docelowego na stronę. Jednocześnie naprawialiśmy błędy techniczne i pracowaliśmy nad optymalizacją zarówno zewnętrzną, jak i wewnętrzną strony internetowej.
Przeprowadzono kompleksową audyt strony w celu sprawdzenia wskaźników SEO, treści, błędów technicznych oraz poziomu obecnej optymalizacji zewnętrznej.
Mąc wybrane semantyki jest kluczem do sukcesu w promocji strony internetowej. Ważne jest, aby zebrać docelowe zapytania i odpowiednio je rozłożyć na strony internetowej. Przy doborze jądra semantycznego kierowaliśmy się: informacjami od klienta (uwzględniliśmy preferencje dotyczące kierunków, produkty o wysokim marżowym), popytem użytkowników (przeanalizowaliśmy katalog, tytuły, strukturę stron konkurentów), sugestiami z wyszukiwarek. W wyniku doboru semantyki pozostały tylko zapytania docelowe i częstotliwościowe.
Wąskie regiony promocji, nietypowy system administrowania, błędy techniczne i brak adaptacji pod urządzenia mobilne
HTTPS to ochrona informacji, które przekazują odwiedzający stronę internetową za pośrednictwem formularzy kontaktowych. Obecność tego protokołu ma bezpośredni wpływ na zaufanie użytkowników do witryny.
Tworzenie optymalnej struktury strony z naciskiem na dodawanie nowych stron pod docelowe zapytania użytkowników (niskie i średnie konkurencyjność). Strony zostały dodane do struktury i wypełnione odpowiednią treścią, która została napisana z uwzględnieniem procesów biznesowych firmy, wybranego zestawienia słów kluczowych i wymagań zaktualizowanych algorytmów wyszukiwarek dotyczących jakości treści.
Analiza istniejącej masy linków w celu sprawdzenia obecności spamowych zewnętrznych źródeł, badanie listy anchorów, sprawdzanie masy linków z witryn o podobnej tematyce pozwoliły na ustalenie właściwej strategii linkowania w celu osiągnięcia efektów.
Wykonano prace nad optymalizacją stron internetowych w celu zwiększenia ich trafności dla promowanych fraz (praca z tekstem, nagłówkami, meta tagami, linkowaniem). Ponadto na stronie zostały naprawione błędy techniczne, skonfigurowano prawidłową indeksację zasobów, główne lustrze, przetestowano wszystkie formularze kontaktowe i inne funkcje.