Klient
Czego potrzebowała marka

Celem firmy było zwiększenie sprzedaży ze strony internetowej, podniesienie średniego koszyka zakupowego klientów, zwiększenie ruchu organicznego oraz przyciągnięcie nowych klientów.

Rozwiązanie
Co zrobiliśmy

Narzędzie – pozycjonowanie strony.

Strona internetowa nie miała struktury, która by była wygodna i zrozumiała dla użytkowników, dlatego na początkowym etapie zadaniem SEO było zorganizowanie struktury katalogu tak, aby naprawić ten błąd z uwzględnieniem wymogów dalszej optymalizacji i wysokiego pozycjonowania. Pracowaliśmy również nad prędkością ładowania strony, responsywnością, naprawą błędów technicznych wykrytych podczas audytu oraz poprawą wskaźników użyteczności.

Podoba Ci się rezultat? Nasz menedżer znajdzie optymalną ofertę dla Twojego biznesu.

Aby osiągnąć te wyniki, wybraliśmy następującą strategię:

Image
1
Krok pierwszy
STRUKTURA STRONY INTERNETOWEJ

Strona internetowa powinna w pełni odpowiadać na potrzeby użytkowników, tylko wtedy będzie zajmować czołowe pozycje w wynikach wyszukiwania i przyciągać zamówienia.

W celu stworzenia właściwej struktury wykorzystuje się szczegółową analizę zapotrzebowania użytkowników, struktury witryn z TOP, porównanie wskaźników widoczności witryn. Następnie zbierane jest szerokie spektrum słów kluczowych, grupowane są zapytania i budowana jest struktura strony internetowej.

Image
2
Krok drugi
Szybkość ładowania stron

Nawet jeśli obecnie nie odczuwasz problemów z szybkością ładowania swojej strony internetowej, optymalizacja wprowadzona w celu poprawy pozycji w wynikach wyszukiwania może przyciągnąć większą liczbę odwiedzających. Gdy na twojej stronie jest jednocześnie 200-300 użytkowników, mogą wystąpić niespodziewane trudności. Nic nie może być bardziej niekorzystne niż „spadająca” strona w trakcie okresu obniżek i promocji.

Nie zapominajmy również, że opóźnione odpowiedzi serwera to zły znak dla indeksacji twojej strony przez wyszukiwarki internetowe, co może stanowić przeszkodę dla poprawy pozycji.

Cechy pracy nad projektem

Niewłaściwa struktura, błędy użyteczności.

Image
3
Krok trzeci
Śledzenie konwersji

Ważne jest nie tylko ocenianie pozycji strony i ruchu w kontekście źródeł, ale także monitorowanie zachowań użytkowników, porzucone koszyki, wypełnienie formularzy. Aby być na bieżąco, konieczne jest ustawienie celów i testowanie funkcjonalności, co staje się nieodłączną częścią pracy analityka.

Image
4
Krok czwarty
Responsywność strony

Ruch z urządzeń mobilnych ciągle rośnie, dlatego nie można zapominać o responsywności strony pod różnymi rozmiarami ekranów. Dodatkowo, Google obecnie indeksuje zawartość strony właśnie z wersji mobilnej.

Użytkownik z urządzenia mobilnego powinien mieć możliwość wykonania wszystkich czynności na stronie w minimalnej liczbie kliknięć: znalezienie produktu, złożenie zamówienia, przejście do kategorii.

Image
5
Krok piąty
Standardowy CMS

Pozycjonowanie strony internetowej polega na dostosowaniu struktury, funkcjonalności i treści. Standardowe systemy zarządzania treścią pozwalają wprowadzać niezbędne zmiany na stronie z mniejszym nakładem czasu, co przekłada się na szybsze wyniki.

Image
6
Krok szósty
Konfiguracja bezpieczeństwa (protokół HTTPS).

Ochrona danych użytkowników powinna być priorytetem każdego właściciela strony internetowej, dlatego nie warto zwlekać z przeniesieniem witryny na bezpieczny protokół.

Wyniki promocji sklepu internetowego sprzętu gospodarstwa domowego i komputerowego

Zwiększenie ruchu z wyników wyszukiwania o 3,5-krotnie.
Pozycjonowanie strony internetowej w TOP dla kluczowych zapytań.
Usunięcie krytycznych błędów technicznych.
Poprawa wskaźników użyteczności.
Wzrost wizyt docelowych o 10-krotność.
×