Klient
Czego marka potrzebowała

Celem klienta było zwiększenie liczby konwersji z wyników organicznych, poprawa wskaźników użyteczności strony internetowej oraz naprawa błędów technicznych na stronie.

Rozwiązanie
Co zrobiliśmy

Aby osiągnąć postawione cele, główny nacisk położono na analizę semantyki, ponieważ strona internetowa była jednobranżowa, dlatego ważne było uwzględnienie tego i analiza wyników każdego zapytania pod kątem możliwości zajęcia czołowej pozycji. Następnie przeprowadzono optymalizację wewnętrzną, skorygowano bieżący profil linków i wprowadzono zmiany w strukturze witryny.

Pod wrażeniem rezultatów? Nasz menedżer dobierze najlepszą ofertę dla Twojego biznesu.
Image
1
Krok pierwszy

PRZEPROWADZENIE PEŁNEJ AUDYTU WITRYNY

Przeprowadzenie kompleksowej oceny witryny pod kątem wskaźników SEO, aspektów technicznych, treści, struktury, optymalizacji wewnętrznej i zewnętrznej.

Image
2
Krok drugi

ROZWÓJ JĄDRA SEMANTYCZNEGO

Rozwinięcie semantyki projektu w celu przyciągnięcia zarówno klientów biznesowych, jak i indywidualnych na stronę. Analiza zapytań komercyjnych i informacyjnych w celu zrozumienia potrzeb użytkowników.

Cechy projektu

Ponieważ witryna jest jednobranżowa, ważne jest uwzględnienie tego na etapie początkowym i odpowiednie dobranie fraz do promocji, przeprowadzenie szczegółowej analizy popularnych fraz o dużej częstotliwości występowania. Ponieważ jeśli zostaną one uwzględnione bez analizy, istnieje ryzyko poniesienia dużego nakładu pracy, ale nie osiągnięcia oczekiwanych wyników ze względu na dużą konkurencję w danej branży.

Image
3
Krok trzeci

OPTYMALIZACJA WEWNĘTRZNA WITRYNY

Prace nad optymalizacją stron witryny w celu zwiększenia ich adekwatności do promowanych fraz. Wypełnienie kart samochodowych użytecznymi blokami na podstawie analizy wyników wyszukiwania.

Image
4
Krok czwarty

ROZWÓJ STRUKTURY WITRYNY

Tworzenie optymalnej struktury witryny na podstawie analizy popytu, opracowanie struktury sekcji dla osób fizycznych i prawnych.

Image
5
Krok piąty

OPTYMALIZACJA ZEWNĘTRZNA WITRYNY

Analiza obecnej masy linków, badanie masy linków konkurentów. Wybór i opracowanie platform do umieszczania odnośników zwrotnych na promowanych stronach witryny.

Wyniki promocji strony samochodów

Wyniki promocji nie pozostawiły się długo czekać, ponieważ strategia została opracowana z uwzględnieniem analizy konkurentów i kompleksowej oceny witryny, co jest skutecznym podejściem do optymalizacji. Praca nad strukturą i poprawą czynników behawioralnych również pozytywnie wpłynęła na wysoki poziom rankingu witryny. Na początkowym etapie ważne było zastosowanie jak największej liczby narzędzi w celu zwiększenia liczby zapytań/sprzedaży.

+120%
wzrost ruchu ze strony wyszukiwania
+212%
wzrost konwersji za pomocą formularzy
Osiągnięcie TOP-10 wyników wyszukiwania na kluczowe zapytania.
Wzrost widoczności witryny w wyszukiwarkach.
×