Celem klienta było zwiększenie liczby konwersji z wyników organicznych, poprawa wskaźników użyteczności strony internetowej oraz naprawa błędów technicznych na stronie.
Aby osiągnąć postawione cele, główny nacisk położono na analizę semantyki, ponieważ strona internetowa była jednobranżowa, dlatego ważne było uwzględnienie tego i analiza wyników każdego zapytania pod kątem możliwości zajęcia czołowej pozycji. Następnie przeprowadzono optymalizację wewnętrzną, skorygowano bieżący profil linków i wprowadzono zmiany w strukturze witryny.
Przeprowadzenie kompleksowej oceny witryny pod kątem wskaźników SEO, aspektów technicznych, treści, struktury, optymalizacji wewnętrznej i zewnętrznej.
Rozwinięcie semantyki projektu w celu przyciągnięcia zarówno klientów biznesowych, jak i indywidualnych na stronę. Analiza zapytań komercyjnych i informacyjnych w celu zrozumienia potrzeb użytkowników.
Ponieważ witryna jest jednobranżowa, ważne jest uwzględnienie tego na etapie początkowym i odpowiednie dobranie fraz do promocji, przeprowadzenie szczegółowej analizy popularnych fraz o dużej częstotliwości występowania. Ponieważ jeśli zostaną one uwzględnione bez analizy, istnieje ryzyko poniesienia dużego nakładu pracy, ale nie osiągnięcia oczekiwanych wyników ze względu na dużą konkurencję w danej branży.
Prace nad optymalizacją stron witryny w celu zwiększenia ich adekwatności do promowanych fraz. Wypełnienie kart samochodowych użytecznymi blokami na podstawie analizy wyników wyszukiwania.
Tworzenie optymalnej struktury witryny na podstawie analizy popytu, opracowanie struktury sekcji dla osób fizycznych i prawnych.
Analiza obecnej masy linków, badanie masy linków konkurentów. Wybór i opracowanie platform do umieszczania odnośników zwrotnych na promowanych stronach witryny.
Wyniki promocji nie pozostawiły się długo czekać, ponieważ strategia została opracowana z uwzględnieniem analizy konkurentów i kompleksowej oceny witryny, co jest skutecznym podejściem do optymalizacji. Praca nad strukturą i poprawą czynników behawioralnych również pozytywnie wpłynęła na wysoki poziom rankingu witryny. Na początkowym etapie ważne było zastosowanie jak największej liczby narzędzi w celu zwiększenia liczby zapytań/sprzedaży.