Klient
Czego potrzebowała firma

Klient zgłosił się z prośbą o SEO-promocję w celu poprawy pozycji strony internetowej w wynikach wyszukiwania w przeglądarkach takich jak Google, zwiększenia ruchu docelowego oraz liczby konwersji.

Rozwiązanie
Co zrobiliśmy

Wcześniej strona internetowa nie była optymalizowana, więc konieczne było sprawdzenie, czy spełnia ona wymagania przeglądarek internetowych, skonfigurowanie właściwego indeksowania i regionalizacji, a także prace nad strukturą strony internetowej i stronami docelowymi. Równocześnie prowadziliśmy działania mające na celu poprawę optymalizacji wewnętrznej i zewnętrznej strony internetowej. Jednym z aspektów projektu było uzgodnienie wszystkich zmian na stronie z przedstawicielem klienta.

Pod wrażeniem wyników? Nasz menedżer znajdzie optymalną ofertę dla Twojego biznesu.

W celu osiągnięcia rezultatów przyjęta została następująca strategia:

Image
1
Pierwszy krok
PEŁNA AUDYT STRONY

Strategia marketingowa musi uwzględniać wszelkie niuanse, począwszy od technicznych aspektów strony internetowej, po optymalizację zewnętrzną i historię domeny. Przeprowadzenie pełnej analizy strony internetowej z uwzględnieniem wskaźników SEO, aspektów technicznych, treści i użyteczności pozwoliło przygotować zalecenia dotyczące wzmocnienia optymalizacji pod kątem wyszukiwarek oraz komercyjnego aspektu strony dla użytkowników.

Image
2
Drugi krok
JĄDRO SEMANTYCZNE

Mącą wybrane jądro semantyczne to klucz do sukcesu w promocji strony internetowej. Ważne jest, aby dobrze dobrać celowe zapytania i odpowiednio je rozłożyć na stronach internetowych. Podczas tworzenia jądra semantycznego kierowaliśmy się informacjami od klienta (uwzględniliśmy jego preferencje w zakresie kierunków i produktów o wysokiej marży), zapotrzebowaniem użytkowników (analizowaliśmy katalog, nagłówki, struktury konkurencyjnych stron internetowych) oraz sugestiami od Google. W wyniku tego procesu w jądrze semantycznym pozostały tylko celowe i często wyszukiwane zapytania.

Cechy pracy nad projektem

Brak stron docelowych dla zapytań użytkowników. Ustalanie wszelkich korekt na stronie internetowej w porozumieniu z osobą kontaktową klienta.

Image
3
Trzeci krok
OPTYMALIZACJA WEWNĘTRZNA

Proces optymalizacji rozpoczął się od dostosowania struktury strony internetowej do zapytań użytkowników. Następnie pracowano nad treściami, nagłówkami, meta tagami i wewnętrznym linkowaniem. Oprócz tego na stronie internetowej naprawiono błędy techniczne, ustalono prawidłowe indeksowanie zasobu, ustalono główne lustrzane odbicie, przetestowano wszystkie formularze kontaktowe i inne funkcje.

Image
4
Czwarty krok
ZEWNETRZNA OPTYMALIZACJA

Analiza obecnej masy linków pod kątem spamu na zewnętrznych zasobach, badanie listy anchorów, sprawdzanie masy linków z witryn o podobnej tematyce pozwoliły na skonstruowanie właściwej strategii linkowania w celu osiągnięcia wyników.

Image
5
Krok piąty
PROTOKÓŁ BEZPIECZEŃSTWA

HTTPS jest już nieodłącznym elementem jakościowej strony internetowej. Przejście witryny na bezpieczny protokół zostało zrealizowane bez spadku pozycji i ruchu.

Image
6
Krok szósty
KOREKTA STRATEGII MARKETINGOWEJ

Po wdrożeniu istotnych modyfikacji technicznych, strategii optymalizacji wewnętrznej i zewnętrznej, wysiłki zespołu zostały skierowane na optymalizację dodatkowych czynników rankingowych: wdrożenie szablonów, usunięcie stron o niskiej zawartości, wypełnienie sekcji informacyjnej oraz przygotowanie dalszej strategii rozwoju zasobu.

Wyniki promocji sklepu internetowego odzieży roboczej

Zwiększenie ruchu z wyników wyszukiwania o 4 razy.
Pozycjonowanie strony na TOP dla kluczowych fraz.
Usunięcie krytycznych błędów technicznych.
×