Klient
Czego firma potrzebowała

Klient, zajmujący się sprzedażą oświetlenia i pokrewnych produktów, miał kilka stron internetowych o podobnej strukturze. Głównym celem było poprawienie widoczności strony w wynikach wyszukiwania w przeglądarkach internetowych oraz zwiększenie liczby konwersji z wyników wyszukiwania za pośrednictwem promowanej strony. Wartość zachowanych pozycji innych zasobów klienta musiała również zostać zachowana.

Rozwiązanie
Co zrobiliśmy

Narzędzie – Pozycjonowanie stron.

Zbadaliśmy techniczne aspekty promowanej witryny, zidentyfikowaliśmy błędy w optymalizacji i indeksowaniu, określiliśmy punkty wejścia do wzrostu ruchu i przystąpiliśmy do ich wdrożenia.

 

Czy jesteś pod wrażeniem wyników? Nasz menedżer dobierze optymalną ofertę dla Twojego biznesu.
Image
1
Krok pierwszy
WYBIERANIE JĄDRA SEMANTYCZNEGO

Celem pozycjonowania było maksymalne objęcie katalogu produktów dostępnych na . Klient określił priorytetowe obszary: „żyrandole”, „lampy”. W trakcie opracowywania jądra semantycznego oraz identyfikacji dodatkowych punktów wzrostu, tym obszarom przywiązywano szczególną uwagę.

Image
2
Krok drugi
PEŁNA AUDYT STRONY

Podczas sprawdzania stanu technicznego strona został wykryty problem z indeksacją stron filtrowania. Na stronie został skonfigurowany inteligentny filtr SEO, jednak większość stron generowanych przez ten filtr nie była widoczna w wynikach wyszukiwania. W trakcie audytu przygotowano specyfikację techniczną i naprawiono błąd z indeksacją, a także opracowano plan optymalizacji technicznej na kilka miesięcy.

Cechy pracy nad projektem

Afiljacja zasobów klienta między sobą z powodu nieunikalnych danych kontaktowych. To wymagało dodatkowych zasobów czasowych, aby osiągnąć oczekiwane rezultaty.

Image
3
Krok trzeci
STRUKTURA STRONY

Duża ilość cech produktów pozwoliła na szybkie tworzenie i optymalizację stron filtrowania pod kątem potrzeb użytkowników. SEO-filtr umożliwia dostosowywanie zoptymalizowanych adresów URL, unikalnych metadanych i treści, co pozytywnie wpływa na pozycje w wynikach wyszukiwania podczas celowych zapytań.

Image
4
Krok czwarty
OPTYMALIZACJA Wewnętrzna

Ważne jest nie tylko tworzenie i optymalizacja treści na stronach, ale także praca nad wewnętrznymi kotwicami, nawigacją oraz wyglądem prezentowanych informacji. Te wskaźniki wpływają na pozycjonowanie strony w wynikach wyszukiwania pod kątem kluczowych zapytań, a co za tym idzie na poziom ruchu organicznego.

Image
5
Krok piąty
PRACA NAD UŻYTECZNOŚCIĄ

Wygodna nawigacja na stronie jest jednym z kluczowych czynników pozycjonowania, ponieważ algorytmy wyszukiwarek uwzględniają wskaźniki zachowań użytkowników nie mniej niż optymalizację treści. Strona powinna być projektowana dla ludzi, a nie dla robotów wyszukiwarek. Dlatego pracowaliśmy nad nawigacją, filtrami i funkcjonalnością zgodnie z wymaganiami użyteczności oraz na podstawie danych z WebVizor.

Image
6
Krok szósty
LINKI ZEWNĘTRZNE

Profil linkowy strony zawierał odnośniki z niskiej jakości źródeł. Takie linki nie tylko nie przynoszą korzyści, ale mogą także zaszkodzić stronie, do której prowadzą, a także ogólnie stronie. Dlatego oceniliśmy źródła, z których pochodzą zewnętrzne linki – odrzuciliśmy linki z niezwiązanych, niskiej jakości i spamowych źródeł.

Wyniki promocji sklepu internetowego oświetleniowego

Zwiększenie odwiedzin z wyszukiwarek.
Wzrost widoczności strony w wynikach wyszukiwarek.
Udane zindeksowanie stron witryny w obu wyszukiwarkach.
Wprowadzenie strony na TOP wyników dla docelowych zapytań.
Poprawa wyników handlowych i wskaźników użyteczności.

 

×