Zwiększenie widoczności witryny w wyszukiwarkach internetowych. Wzrost liczby zamówień z witryny.
Witryna miała kilka błędów technicznych po redesignie, więc na początkowym etapie zadaniem SEO było skonfigurowanie prawidłowej indeksacji witryny i dostosowanie struktury do dalszej optymalizacji w celu zwiększenia widoczności witryny w wyszukiwarkach internetowych dla priorytetowych obszarów. Jednocześnie opracowaliśmy strategię optymalizacji zewnętrznej, która przyspieszyła osiągnięcie wyników.
Przeprowadzono audyt w celu wykrycia błędów technicznych i błędów w indeksowaniu. Przeprowadzono audyt treści i użyteczności strony, a także analizę optymalizacji zewnętrznej strony w celu opracowania strategii promocji.
Dla poprawienia odpowiedniej struktury przeprowadzono szczegółową analizę zapotrzebowania użytkowników oraz strukturę stron z TOP. Następnie dostosowano strukturę katalogu i zoptymalizowano adresy URL strony pod zebrane słowa kluczowe.
„Wszelkie wprowadzenia do treści lub funkcjonalności strony były wcześniej uzgadniane z przedstawicielem klienta, co znacząco wpłynęło na tempo osiągania wyników.”
Po uzgodnieniu jądra semantycznego z klientem, stworzono brakujące strony i napisano ekspercką treść. Następnie zoptymalizowano meta tagi i nagłówki.
Aby poprawić wskaźniki zachowań na stronie, strona internetowego sklepu nie powinna mieć problemów z szybkością wczytywania. Przeprowadziliśmy prace mające na celu usunięcie czynników spowalniających wczytywanie. Warto również zaznaczyć, że opóźnienia w odpowiedzi serwera negatywnie wpłyną na indeksację strony przez wyszukiwarki, co w przyszłości może wpłynąć negatywnie na pozycje strony.
Ważnym czynnikiem jest obecność na stronie elementów komercyjnych: informacji o cenach, warunkach dostawy, szerokości asortymentu. Wprowadzenie formularza zwrotnego pozwoliło zwiększyć liczbę zamówień dzięki szybkiemu uzyskiwaniu interesujących informacji podczas dokonywania zakupu, a także zmniejszyć liczbę rezygnacji (użytkownicy, którzy mają wątpliwości, nie opuszczają strony, ale korzystają z formy zwrotnej, aby uzyskać poradę na temat produktów lub usług).
Należy nie tylko oceniać pozycje strony i ruch w kontekście źródeł, ale także śledzić zachowanie użytkowników. Aby efektywnie rozwijać zasoby, skonfigurowaliśmy cele i analizowaliśmy dane uzyskane za pomocą narzędzi takich jak Google Analytics.