Klient
Czego marka potrzebowała

Głównym celem firmy było zwiększenie liczby zapytań ze strony internetowej poprzez przyciągnięcie użytkowników z ruchu organicznego. Interesowało ich poprawienie użyteczności i wskaźników zachowań na stronie.

Rozwiązanie
Co zrobiliśmy

Pracując nad projektem, współpracowaliśmy z zespołem technicznym klienta. Z naszej strony Seolodzy przeprowadzili audyt strony, zoptymalizowaliśmy ją wewnętrznie i przygotowaliśmy zalecenia dotyczące poprawy błędów technicznych i wprowadzenia zmian. Przez całą współpracę analizowaliśmy i optymalizowaliśmy wskaźniki, które interesowały klienta.

Pod wrażeniem rezultatów? Nasz menedżer dobierze optymalną ofertę dla Twojego biznesu.
Image
1
Krok pierwszy
WYBIERANIE I KLASYFIKOWANIE KLUCZOWYCH ZAPYTAŃ

Zostały wybrane słowa kluczowe zawierające zapytania celowe i częstotliwość ich występowania, a następnie zostało przypisane zapytania do stron docelowych. Wybór rdzenia semantycznego i klasyfikacja zapytań była oparta na zapotrzebowaniu użytkowników (zanalizowano katalog, nagłówki, struktury konkurencyjnych stron internetowych), podpowiedziach pochodzących z wyszukiwarek oraz życzeniach klienta. Poszerzenie rdzenia semantycznego, pokrycie nowych kategorii oraz tworzenie nowych sekcji było kontynuowane przez cały okres promocji.

Image
2
Krok drugi
PEŁNA ANALIZA STRONY INTERNETOWEJ

Wskaźniki techniczne, aktualna optymalizacja wewnętrzna, liczba linków z jakościowych źródeł – analiza tych wskaźników na wstępnym etapie umożliwiła opracowanie efektywnej strategii promocji. W dalszej części badanie wskaźników behawioralnych pomogło zidentyfikować słabe punkty strony internetowej i je wyeliminować.

Cechy pracy nad projektem

Branża o wysokiej konkurencyjności, wysoki próg wejścia do rynku, spersonalizowany system zarządzania, trudności w wdrożeniu zmian technicznych.

Image
3
Krok trzeci
OPTYMALIZACJA WEWNĘTRZNA

Pracowano nad treścią strony internetowej: optymalizowano i tworzono teksty, nagłówki i meta opisy, a także wprowadzano wewnętrzne linki. Przeprowadzono prace nad optymalizacją i tworzeniem stron docelowych, poprawiając ich jakość. Ponadto, na stronie internetowej naprawiono błędy techniczne i skonfigurowano właściwą indeksację strony.

Image
4
Krok czwarty
RESPONSYWNOŚĆ STRONY INTERNETOWEJ

Często udział ruchu z urządzeń mobilnych przewyższa udział ruchu z komputerów stacjonarnych. Dlatego ważne jest uwzględnienie responsywności strony internetowej dla urządzeń o różnych rozmiarach ekranów. Użytkownik z urządzenia mobilnego powinien mieć możliwość dokonania wszystkich czynności na stronie internetowej w minimalnej liczbie kliknięć: znalezienie produktu, złożenie zamówienia, przejście do kategorii. Przeprowadziliśmy analizę responsywnej wersji i opracowaliśmy zalecenia dotyczące usunięcia znalezionych błędów.

Image
5
Krok piąty
OPTYMALIZACJA ZEWNĘTRZNA

Przeprowadziliśmy analizę aktualnej masy linkowej promowanej strony internetowej oraz stron o podobnej tematyce pod kątem liczby źródeł zewnętrznych i linków, linków dofollow/nofollow, zakotwiczonych/niezakotwiczonych linków. Opracowaliśmy ogólną strategię stopniowego zwiększania masy linkowej strony internetowej.

Image
6
Krok szósty
KOREKTA STRATEGII POZYSKIWANIA KLIENTÓW

Po przeprowadzeniu podstawowych prac mających na celu usunięcie krytycznych błędów technicznych oraz strategii optymalizacji zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej, wysiłki zespołu zostały skierowane na optymalizację dodatkowych czynników rankingowych i zwiększenie użyteczności strony internetowej: wprowadzenie dodatkowych bloków na stronach docelowych, wzbogacenie sekcji informacyjnej, kontrolę stanu technicznego oraz przygotowanie dalszej strategii rozwoju strony internetowej.

Wyniki promocji sklepu internetowego drzwi

Zwiększenie liczby odwiedzin z wyszukiwarek.
Wzrost widoczności strony internetowej w wyszukiwarkach.
Wzrost pozycji kluczowych fraz w TOP-10 wyników wyszukiwarek.
Pozytywna dynamika dla niepromowanych słów kluczowych.
×