Zadaniem, które postawił przed nami klient, było zwiększenie ruchu z wyszukiwarek i poprawa pozycji w Google.
Narzędziem był Pozycjonowanie stron internetowych.
Promocja rozpoczęła się od pracy nad wszystkimi kategoriami bielizny, odzieży domowej i kostiumów kąpielowych dostępnych na stronie internetowej, badania zapotrzebowania na wyszukiwania oraz poszukiwania nowych kierunków, które pomogą przyciągnąć ruch. W wyniku tego ustalono, że struktura strony internetowej wymaga dostosowania: tworzone były nowe strony kategorii i podkategorii.
Na początkowym etapie strona internetowa posiadała wiele błędów technicznych: nieprawidłowy plik robots.txt, który zabraniał indeksowania skryptów, stylów i niektórych obrazów, obecność duplikatów produktów, błędy w układzie strony internetowej i inne.
Naprawa błędów była utrudniona ze względu na niestandardową platformę CMS.
Po naprawie błędów skupiono się na pracy nad strukturą: rozdzielenie stron ogólnych na konkretne kategorie i podkategorie, tworzenie nowych stron.
Dodatkowo rozwijano sekcję informacyjną (zarówno treść, jak i optymalizację) oraz wprowadzano informacje dotyczące doboru bielizny i wyboru odpowiedniego rozmiaru dla użytkowników.
Występował problem z usuwaniem kart produktów, które czasowo nie były dostępne: klient usuwał te karty ze strony, a statusy stron ciągle się zmieniały, co komplikowało proces ich indeksacji.
Funkcja filtrowania nie miała wszystkich niezbędnych parametrów do szybkiego i wygodnego wyboru produktów.
Ścisły proces uzgadniania poprawek z klientem.
Umieszczanie linków na tematycznych platformach (linki zakotwiczone i bez zakotwiczenia):