Klient
Czego firma potrzebowała

Celem biura podróży było przyciągnięcie potencjalnych klientów na swoją stronę internetową, zwiększenie ruchu organicznego, poprawa liczby konwersji z wyników organicznych oraz realizacja zadań technicznych.

Rozwiązanie
Co zrobiliśmy

Praca nad witryną o tematyce turystycznej to proces czasochłonny i długotrwały.

Aby osiągnąć pozytywne rezultaty w ramach pozycjonowania SEO, wybraliśmy jasne i zrozumiałe podejście, które gwarantowało klientowi oczekiwane wyniki poprzez zwiększenie:

  • liczby odwiedzających ze stron organicznych;
  • wysokich pozycji w wynikach wyszukiwarek;
  • widoczności witryny w porównaniu z konkurentami.

Jako szczególne cechy pracy nad projektem należy wymienić regularnie aktualizowane priorytetowe obszary działań w zakresie promocji oraz nietypowy system zarządzania treścią, który uniemożliwiał szybkie realizowanie zaplanowanych działań.

Jesteś zadowolony z wyników? Nasz menedżer dobierze optymalną ofertę dla Twojego biznesu.

Aby osiągnąć te wyniki, zastosowano następującą strategię:

Image
1
Krok pierwszy
PEŁNA ANALIZA STRONY

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Image
2
Krok drugi
ANALIZA SEZONALNOŚCI CELÓW

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Cechy pracy nad projektem

Niestandardowy system zarządzania. Regularnie aktualizowane priorytetowe kierunki promocji.

Image
3
Krok trzeci
KONTROLA AKTUALNOŚCI WYCIECZEK

Dzięki wcześniejszym działaniom w zakresie zarządzania stronami zawierającymi tymczasowo niedostępne wycieczki, udało nam się uniknąć złych wskaźników zachowań użytkowników. Co więcej, osiągnięte pozycje w TOPie nie zostały utracone w momencie pojawienia się aktualnych wycieczek.

Image
4
Krok czwarty
PRACA Z DYNAMICZNĄ TREŚCIĄ NA STRONIE

Częstym problemem w pracy z witrynami, które dynamicznie ładowają treści na strony za pomocą specjalnych modułów, jest to, że wyszukiwarki nie widzą tej dynamicznie generowanej treści i uważają strony za niskiej jakości. Strony turystyczne nie są wyjątkiem, dlatego ważne jest dostarczanie treści użytkowej na stronach oprócz informacji o konkretnych wycieczkach.

Image
5
Krok piąty
OPTYMALIZACJA TECHNICZNA

Na początkowym etapie działalności strony pojawiły się problemy z prędkością ładowania stron. Dla każdego użytkownika ważne jest, aby strony otwierały się natychmiast i dostarczały interesującej treści. Dlatego rozwiązanie tego problemu technicznego stało się naszym priorytetem numer jeden.

Image
6
Krok szósty
PROTOKÓŁ BEZPIECZEŃSTWA.

HTTPS – zabezpieczenie informacji przekazywanych przez odwiedzających Twoją stronę za pomocą formularzy kontaktowych. Obecność tego protokołu ma bezpośredni wpływ na zaufanie użytkowników do witryny.

Wyniki promocji witryny usług turystycznych

Zwiększenie ruchu z wyników wyszukiwania praktycznie o 2 razy.
Wzrost liczby wizyt docelowych o 1,6 razy.
Zwiększenie szybkości ładowania stron.
Poprawa wskaźników użyteczności.
Pozycje w TOP-10 dla docelowych zapytań.
×