Celem biura podróży było przyciągnięcie potencjalnych klientów na swoją stronę internetową, zwiększenie ruchu organicznego, poprawa liczby konwersji z wyników organicznych oraz realizacja zadań technicznych.
Praca nad witryną o tematyce turystycznej to proces czasochłonny i długotrwały.
Aby osiągnąć pozytywne rezultaty w ramach pozycjonowania SEO, wybraliśmy jasne i zrozumiałe podejście, które gwarantowało klientowi oczekiwane wyniki poprzez zwiększenie:
Jako szczególne cechy pracy nad projektem należy wymienić regularnie aktualizowane priorytetowe obszary działań w zakresie promocji oraz nietypowy system zarządzania treścią, który uniemożliwiał szybkie realizowanie zaplanowanych działań.
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Niestandardowy system zarządzania. Regularnie aktualizowane priorytetowe kierunki promocji.
Dzięki wcześniejszym działaniom w zakresie zarządzania stronami zawierającymi tymczasowo niedostępne wycieczki, udało nam się uniknąć złych wskaźników zachowań użytkowników. Co więcej, osiągnięte pozycje w TOPie nie zostały utracone w momencie pojawienia się aktualnych wycieczek.
Częstym problemem w pracy z witrynami, które dynamicznie ładowają treści na strony za pomocą specjalnych modułów, jest to, że wyszukiwarki nie widzą tej dynamicznie generowanej treści i uważają strony za niskiej jakości. Strony turystyczne nie są wyjątkiem, dlatego ważne jest dostarczanie treści użytkowej na stronach oprócz informacji o konkretnych wycieczkach.
Na początkowym etapie działalności strony pojawiły się problemy z prędkością ładowania stron. Dla każdego użytkownika ważne jest, aby strony otwierały się natychmiast i dostarczały interesującej treści. Dlatego rozwiązanie tego problemu technicznego stało się naszym priorytetem numer jeden.
HTTPS – zabezpieczenie informacji przekazywanych przez odwiedzających Twoją stronę za pomocą formularzy kontaktowych. Obecność tego protokołu ma bezpośredni wpływ na zaufanie użytkowników do witryny.