Klient
Czego potrzebowała marka

Wypromowanie strony na TOP-10 dla docelowych słów kluczowych, zwiększenie liczby zapytań ze strony. Poza tym klienta interesowało poprawienie użyteczności strony i wprowadzenie zmian w jej projekt graficzny.

Rozwiązanie
Co zrobiliśmy

Narzędzie – Pozycjonowanie strony.

W ramach realizacji tego zadania, przeprowadziliśmy analizę struktury strony, stworzyliśmy nowe podstrony, zoptymalizowaliśmy treści na strony promowane, naprawiliśmy błędy techniczne na stronie. Równocześnie klient zmieniał projekt graficzny strony, uwzględniając nasze zalecenia dotyczące użyteczności.

Imprezionowany rezultatem? Nasz menedżer dobierze optymalną ofertę dla Twojej firmy.
Image
1
Krok pierwszy
Wybór jądra semantycznego

Pierwszym krokiem w pozycjonowaniu strony jest wybór obiecujących słów kluczowych. Strona nie jest sklepem internetowym i skierowana jest do klientów B2B, dlatego priorytetem przy doborze semantyki było wybranie słów kluczowych skoncentrowanych na sprzedaży hurtowej.

Image
2
Krok drugi
Pełna audyt strony

Przeprowadziliśmy pełny, kompleksowy audyt strony, wykryliśmy wszystkie problemy i błędy, które utrudniały jej indeksowanie i pozycjonowanie. Zredagowaliśmy listę zadań dla specjalistów ds. technicznych w celu usunięcia błędów, które stopniowo usuwano w trakcie procesu pozycjonowania.

Cechy pracy nad projektem

Promocja w segmencie B2B, brak stron docelowych pod zapytania użytkowników.

Image
3
Krok trzeci
STRUKTURA STRONY

Stworzona została kompletna struktura na podstawie wybranych i pogrupowanych fraz kluczowych. Następnie utworzono i zoptymalizowano strony promocyjne.

Image
4
Krok czwarty
OPTYMALIZACJA WEWNĘTRZNA

Po utworzeniu stron docelowych przystąpiono do ich optymalizacji: napisano i umieszczono zoptymalizowane treści, zoptymalizowano meta tagi (w tym także na stronach, które nie były promowane, za pomocą rozwiązań szablonowych), usunięto zdublowane nagłówki, wprowadzono wewnętrzne linkowanie.

Image
5
Krok piąty
PRACA NAD UŻYTECZNOŚCIĄ

Jednym z głównych warunków pracy było dokładne opracowanie zaleceń dotyczących użyteczności. Zalecenia były opracowane z myślą o przyciąganiu klientów korporacyjnych, zgodnie z tym, że strona była kierowana do tej grupy odbiorców.

Image
6
Krok szósty
LINKI ZEWNĘTRZNE

Napisano wysokiej jakości artykuły, wybrano tematyczne platformy do zdobywania odnośników do strony, stworzono strategię linkowania w celu systematycznego zwiększania masy linków. To pozwoliło przyciągnąć dodatkowy ruch na stronę z zewnętrznych źródeł i zwiększyć liczbę odnośników zewnętrznych.

Wyniki promocji strony internetowej produktów do pojazdów ciężarowych

Zwiększenie odwiedzin z wyników wyszukiwania.
Wzrost widoczności strony w wynikach wyszukiwania.
Rozbudowa struktury strony.
Wypromowanie strony na TOP dla docelowych fraz kluczowych.
Poprawa wyników komercyjnych i wskaźników użyteczności.
×