Wypromowanie strony na TOP-10 dla docelowych słów kluczowych, zwiększenie liczby zapytań ze strony. Poza tym klienta interesowało poprawienie użyteczności strony i wprowadzenie zmian w jej projekt graficzny.
Narzędzie – Pozycjonowanie strony.
W ramach realizacji tego zadania, przeprowadziliśmy analizę struktury strony, stworzyliśmy nowe podstrony, zoptymalizowaliśmy treści na strony promowane, naprawiliśmy błędy techniczne na stronie. Równocześnie klient zmieniał projekt graficzny strony, uwzględniając nasze zalecenia dotyczące użyteczności.
Pierwszym krokiem w pozycjonowaniu strony jest wybór obiecujących słów kluczowych. Strona nie jest sklepem internetowym i skierowana jest do klientów B2B, dlatego priorytetem przy doborze semantyki było wybranie słów kluczowych skoncentrowanych na sprzedaży hurtowej.
Przeprowadziliśmy pełny, kompleksowy audyt strony, wykryliśmy wszystkie problemy i błędy, które utrudniały jej indeksowanie i pozycjonowanie. Zredagowaliśmy listę zadań dla specjalistów ds. technicznych w celu usunięcia błędów, które stopniowo usuwano w trakcie procesu pozycjonowania.
Promocja w segmencie B2B, brak stron docelowych pod zapytania użytkowników.
Stworzona została kompletna struktura na podstawie wybranych i pogrupowanych fraz kluczowych. Następnie utworzono i zoptymalizowano strony promocyjne.
Po utworzeniu stron docelowych przystąpiono do ich optymalizacji: napisano i umieszczono zoptymalizowane treści, zoptymalizowano meta tagi (w tym także na stronach, które nie były promowane, za pomocą rozwiązań szablonowych), usunięto zdublowane nagłówki, wprowadzono wewnętrzne linkowanie.
Jednym z głównych warunków pracy było dokładne opracowanie zaleceń dotyczących użyteczności. Zalecenia były opracowane z myślą o przyciąganiu klientów korporacyjnych, zgodnie z tym, że strona była kierowana do tej grupy odbiorców.
Napisano wysokiej jakości artykuły, wybrano tematyczne platformy do zdobywania odnośników do strony, stworzono strategię linkowania w celu systematycznego zwiększania masy linków. To pozwoliło przyciągnąć dodatkowy ruch na stronę z zewnętrznych źródeł i zwiększyć liczbę odnośników zewnętrznych.