Głównym zadaniem, z którym klient zgłosił się do agencji, było zwiększenie liczby zgłoszeń z witryny internetowej. Klient otrzymywał niewystarczający ruch na swojej stronie, a ten, który był, miał niską konwersję na sprzedaż.
Skoncentrowaliśmy się na umieszczaniu fraz kluczowych w TOP-10 wyników wyszukiwania, co pozwoliło zwiększyć liczbę odwiedzin na stronie internetowej. Jednocześnie eksperci firmy pracowali nad użytecznością strony internetowej oraz wskaźnikami komercyjnymi witryny, co wpłynęło pozytywnie na liczbę konwersji ze strony.
Aby strona była w pełni odpowiedzią na zapytania użytkowników, musi zajmować czołowe pozycje w wynikach wyszukiwania i generować zamówienia. Dla zbudowania poprawnej struktury przeprowadziliśmy szczegółową analizę zapytań użytkowników, struktury stron z TOP, porównaliśmy wskaźniki widoczności witryn. Następnie stworzyliśmy szeroką semantykę, przeprowadziliśmy klasyfikację zapytań i zbudowaliśmy drzewo strony internetowej.
Optymalizacja rozpoczęła się od tworzenia brakujących stron docelowych. Pracowaliśmy nad treścią witryny: optymalizowaliśmy i pisaliśmy teksty, nagłówki, meta-opisy, wdrożyliśmy wewnętrzne linkowanie. Wykonywaliśmy prace nad optymalizacją stron docelowych i poprawą ich jakości. Poza tym na stronie rozwiązaliśmy problemy techniczne, dostosowaliśmy indeksację zasobów, skonfigurowaliśmy główne lustrzane odbicie i usunęliśmy duplikaty stron.
Brak stron docelowych pod zapytania użytkowników, odrzucenie zaleceń klienta dotyczących tworzenia kart produktów, nietypowa praca systemu administracyjnego.
Wolna odpowiedź serwera to zły znak dla indeksacji Twojej witryny przez wyszukiwarki, co z kolei stanowi przeszkodę w poprawie pozycji. Przeprowadziliśmy prace nad optymalizacją prędkości ładowania (optymalizacja rozmiaru obrazów, konfiguracja buforowania, minimalizacja stylów).
HTTPS jest już nieodłączną częścią jakościowej strony internetowej. Przejście zasobów na bezpieczny protokół zostało dokonane bez utraty pozycji i ruchu.
Został utworzony i wypełniony jakościowym zoptymalizowanym treścią dział „Artykuły”. Utworzenie tej sekcji pozwoliło na lepsze zaspokojenie potrzeb użytkowników strony i przyciągnięcie dodatkowego ruchu informacyjnego na stronę.
Nowe strony wymagały wsparcia zewnętrznymi linkami – zostały wybrane jakościowe platformy o tematycznym kontencie, aby zdobyć linki zwrotne do strony. Opracowano strategię stopniowego zwiększania masy linków do stron zasobu.