Stworzyliśmy strategię SMM. Utworzyliśmy i skonfigurowaliśmy profil na TikTok. Jako „twarze” do filmów wybraliśmy rzeczywistych kucharzy, którzy znają wszystkie niuanse pracy z produktem klienta, podpowiedzą cechy i tricki, podzielą się swoimi autorskimi przepisami.
Została opracowana strategia SMM dla promocji na TikToku: analiza grup docelowych, analiza konkurencji, opracowanie kategorii treści do planu działania itp.
Przeprowadzono prace nad konfiguracją nowego profilu, dodano awatar, stworzono opis, skonfigurowano integrację z profilem na Instagramie, dodano link do strony internetowej klienta.
Wybrano odpowiednich kucharzy do filmowania, wybrane zostały lokalizacje z kuchniami do nagrywania materiałów na temat przepisów i porad, zakupiono produkty, opracowane zostały scenariusze filmów.
Zorganizowano sesję filmową na terenie zakładu klienta, przeprowadzono nagrania z udziałem kucharzy.
Przeprowadzono prace nad montażem filmów, napisano teksty, wybrano hashtagi, a po uzgodnieniach opublikowano plan treści.
Wspierając klienta, przetwarzamy komentarze od subskrybentów, tworzymy szablony odpowiedzi dla szybkiej komunikacji.
przyrost subskrybentów
w ciągu pierwszych 5 dni prowadzenia profilu
polubień
w ciągu pierwszych 5 dni prowadzenia profilu
komentarzy
w ciągu pierwszych 5 dni prowadzenia profilu
udostępnień
w ciągu pierwszych 5 dni prowadzenia profilu