Title Image

Pozycjonowanie na Facebooku

Aby nie przegapić okazji, warto powierzyć promocję SMM profesjonalistom.
O pozycjonowaniu

Dlaczego Facebook?

Platforma społecznościowa Facebook posiada ogromną liczbę użytkowników na całym świecie.

Promocja na tak popularnej platformie zwiększy ranking i rozpoznawalność twojej firmy, a także przyciągnie wystarczająco zamożnych klientów.

Aktywna miesięczna publiczność Facebooka wynosi 1,44 miliarda osób. Co więcej, codziennie serwis odwiedza 936 milionów aktywnych użytkowników.

O możliwościach

Zalety platformy społecznościowej Facebook:

90% publiczności, która podała swój wiek, ma powyżej 18 lat. Przy czym największy udział stanowią osoby w wieku od 25 do 34 lat o wysokiej sile nabywczej.

Precyzyjna segmentacja reklamowa. Skuteczność promowania społeczności na Facebooku wynika z faktu, że informacje docierają do zainteresowanej publiczności.

ILE KOSZTUJE ZARZĄDZANIE I REKLAMA NA FACEBOOKU?

 

Koszt promowania 1 strony

od 2000 PLN

Dla 2 i kolejnych mediów społecznościowych udzielana jest zniżka do 60%.

 

Budżet na reklamę ustala klient*

 

* – Miesięczna opłata. Ta kwota jest przekazywana do systemu reklamowego Facebooka i służy do pokrycia kosztów wyświetleń reklam oraz kliknięć na stronę. Minimalny zalecany budżet na jedno medium społecznościowe to od 400 PLN miesięcznie.

WYPEŁNIJ BRIEF

NASZE TARYFY

  • .
    • Tworzenie strategii prowadzenia i promocji
    • Tworzenie i opracowywanie społeczności
    • Pisanie i publikowanie postów
    • Tworzenie i publikowanie Stories
    • Konfiguracja i zarządzanie reklamą ukierunkowaną
    • Organizacja konkursów
    • Sprawozdawczość z przeprowadzonych działań
    • Selekcja influencerów do współpracy
    • Zasiewy w tematycznych społecznościach reklamowych
    • Moderacja społeczności
    • Fotograf

  • START
    •  
    •  
    • 10 publikacji
    • do 10 Stories
    •  
    • do 1
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  

  • BIZNES
    •  
    •  
    • 15 publikacji
    • do 15 Stories
    •  
    • do 2
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  

  • VIP
    •  
    •  
    • 30 publikacji
    • do 30 Stories
    •  
    • do 3
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  

Narzędzia promocji na Facebooku:

Reklama ukierunkowana

To są spersonalizowane wyświetlenia Twojej reklamy przed najbardziej zainteresowaną publicznością w wybranym segmencie geograficznym.

Reklama ukierunkowana przyczynia się do zwiększenia rozpoznawalności marki, zwiększenia ruchu na stronie internetowej lub w grupie.

 

Таргетированная реклама Facebook

Reklama w społecznościach

Nasi specjaliści dobiorą społeczności z odpowiednią publicznością i umieszczą tam informacje, które zainteresują potencjalnych klientów.

 

реклама в сообществах facebook

Promocje, wydarzenia, konkursy

Ta metoda przyciąga odwiedzających, zwiększa popyt, popularność strony oraz utrzymuje zainteresowanie uczestników.

 

Акции, мероприятия, конкурсы

Skuteczne narzędzia

Poza trzema przedstawionymi metodami reklamy istnieją również alternatywne narzędzia.

Zgodnie z celami promocji w sieci „Facebook” proponowane są następujące metody:

  • Branded infografika — znajdujemy i wprowadzamy odpowiednie obrazy, które będą dla Ciebie aktualne i atrakcyjne dla Twojej grupy docelowej.
  • Zaproszenia dla znajomych — możemy zapraszać swoich znajomych do polubienia strony oraz osoby, które polubiły Twoje posty, ale nie zasubskrybowały.
  • Reklama u blogerów — pomożemy Ci wybrać blogerów z podobną grupą docelową Twojej firmy.
  • „Przenoszenie” ruchu z innych mediów społecznościowych/strony internetowej – pomożemy dodać link do Twojej strony na stronie, a także w innych społecznościach Twojej marki.
Określenie celów biznesowych0
Analiza obecnych profili0
Optymalizacja i wypełnianie0
Reklama0
Sprawdź teraz koszt zarządzania Twoją społecznością na Facebooku!

Wyniki promocji strony na Facebooku:

1
Pierwsze
Wzrost sprzedaży

Dzięki różnym kombinacjom działań marketingowych na Facebooku klient otrzymuje wzrost liczby zapytań o produkty i usługi oraz zwiększenie sprzedaży.

2
Drugie
Poprawa wizerunku i promocja marki

Zyskujesz możliwość zbliżenia się do rzeczywistych i potencjalnych klientów. Dzięki dostępności, grupa docelowa staje się bardziej zainteresowana promowaną marką. Właściwie prowadzona społeczność lub grupa oraz różne techniki reklamy pozostawiają pozytywne wrażenie u użytkowników na temat firmy. Klienci są przekonani, że jesteś na bieżąco z duchem czasu.

3
Trzecie
Zwiększenie lojalności klientów poprzez komunikację z nimi

Profesjonalne prowadzenie społeczności na Facebooku pomaga lepiej poznać potencjalnych i rzeczywistych klientów, a także osiągnąć dobre relacje. Kiedy uczestnicy widzą wysokiej jakości komunikację, wykształca się pozytywne nastawienie do firmy. Przy wyborze, zdecydują się na Państwa ofertę.

50+
Ekspertów

Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego

1
Miejsca w rankingach

Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy

28
Kraje świata

Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji

4800+
Projekty

Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność

O branżach naszych klientów

Dla jakiego rodzaju biznesu nadaje się SMM na Facebooku?

Turystyka

Restauracje i kawiarnie

Salony urody

Medycyna

Banki

Samochody

Edukacja

Produkty dla dzieci

Zdjęcia

Naprawa

Sprzątanie

Ubezpieczenia

Fitness

Rozrywka

Odzież i obuwie

Wynajem

Jedzenie

Bizuteria

Produkty dla domu

Technika

Przemysł

Nieruchomości

Dom i ogród

+ Twój biznes

Dowiedz się teraz, ile kosztuje zarządzanie Facebookiem dla Twojego biznesu!
Pytania i odpowiedzi

Kiedy oczekiwać sprzedaży na Facebooku?

Jak w innych mediach społecznościowych, sprzedaż na Facebooku przebiega według schematu: zaangażować publiczność — rozgrzać — sprzedać. Niezależnie od branży każdy klient przechodzi przez te etapy. Przy tym tempo tych faz może być różne.

Jeśli strona była tworzona od zera, pierwsze zapytania pojawią się po 1,5–3 miesiącach.

Koszt promocji profilu na Facebooku?

Cena jest obliczana indywidualnie. Wszystko zależy od celów, kluczowych wskaźników efektywności, rozmiaru planu treści, potrzeby sesji zdjęciowej itp.

Jakościowa promocja zawsze wymaga dużo czasu, wysiłku i doświadczenia. Dlatego nie odrywaj się od swoich spraw, oddaj promocję w ręce specjalistów.

Ile czasu będzie potrzebne na uruchomienie projektu?

Przeciętnie na uruchomienie potrzebne jest 7–10 dni. Jednak wszystko jest indywidualne. W tym czasie nasz zespół opracuje plan treści, strategię promocji i przygotuje profil.

Czas wpływa także na sam klient, na to, jak szybko odpowiada na zapytania specjalistów i jak zaangażowany jest w proces uruchamiania.

Komu pasuje promocja projektu na Facebooku?

Główna grupa docelowa na Facebooku to mężczyźni i kobiety w wieku od 24 do 45 lat. Przeciętny użytkownik ma wykształcenie wyższe, mieszka w metropolii lub dużym mieście, ma średni, powyżej średniej i wysoki dochód. To płatna publiczność. Dlatego Facebook jest odpowiedni dla biznesu, który jest gotów pracować z zamożną grupą docelową.

Konfiguracja kampanii reklamowych na Facebooku będzie odpowiednia również dla biznesu, który działa z zagranicznymi użytkownikami, a także dla grupy docelowej bez przypisania do określonego miejsca. Taka firma tworzy unikalny produkt lub usługę, pracuje nad poprawą swojej rozpoznawalności, lojalności wobec marki i zwiększeniem prestiżu.

JAK ROZPOCZĄĆ PRACĘ Z NAMI
  • 1
    SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

    zadzwoń lub zostaw zgłoszenie na stronie internetowej.

  • 2
    DOKŁADNIE ZROZUMIEMY

    wszystkie cele i zadania projektu. Przeanalizujemy rynek.

  • 3
    PRZYGOTUJEMY

    indywidualną ofertę handlową.

  • 4
    ZGODZIMY SIĘ NA WSZYSTKIE WARUNKI

    i zawrzemy umowę. Rozpoczynamy pracę.

POTRZEBUJESZ TREŚĆ GRAFICZNĄ?

Zorganizujemy i przeprowadzimy sesję zdjęciową:

Pracowników

Towarów

Przykładów prac

Wnętrz

Procesu pracy

Seminariów/wykładów/warsztatów

Za kulisami

Zdjęć korporacyjnych itp.

KTO BĘDZIE PRACOWAĆ NAD TWOIM KONTEM NA Facebooku?

KIEROWNIK DZIAŁU SMM
  • SMM-specialist
  • Kopiwriter
  • Projektant
  • Menadżer społecznościowy
  • Redaktor
KIEROWNIK DZIAŁU TARGETINGU
  • Specjalista ds. targetowania
MENEDŻER PERSONALNY
Blog SMM
  • 5 способов продвижения сайта
    8 sposobów na promocję strony

    Aby uczynić zasób interesującym dla użytkowników, stosuje się różne metody pozycjonowania. Obejmują one zarówno pracę nad optymalizacją dla wyszukiwarek, jak i bezpośrednią reklamę, a także ulepszanie samej strony,...

  • UGC и как мотивировать пользователей создавать контент
    UGC i jak motywować użytkowników do tworzenia treści

    UGC (treści generowane przez użytkowników) - to treści tworzone przez publiczność marki. Na przykład, zdjęcia, recenzje, recenzje wideo itp. Kluczową cechą treści generowanych przez użytkowników jest ich autentyczn...

  • Продвижение в Instagram самостоятельно в 2023
    Pozycjonowanie na Instagramie na własną rękę w 2023 roku

    Od roku 2020 na Instagramie zaszło wiele zmian. Po pierwsze, użytkownicy platformy otrzymali nowe możliwości pozycjonowania swoich profili. Po drugie, zmieniła się sama grupa docelowa. Tam, gdzie wcześniej główną c...

×