Platforma społecznościowa Facebook posiada ogromną liczbę użytkowników na całym świecie.
Promocja na tak popularnej platformie zwiększy ranking i rozpoznawalność twojej firmy, a także przyciągnie wystarczająco zamożnych klientów.
Aktywna miesięczna publiczność Facebooka wynosi 1,44 miliarda osób. Co więcej, codziennie serwis odwiedza 936 milionów aktywnych użytkowników.
90% publiczności, która podała swój wiek, ma powyżej 18 lat. Przy czym największy udział stanowią osoby w wieku od 25 do 34 lat o wysokiej sile nabywczej.
Precyzyjna segmentacja reklamowa. Skuteczność promowania społeczności na Facebooku wynika z faktu, że informacje docierają do zainteresowanej publiczności.
Koszt promowania 1 strony
od 2000 PLN
Dla 2 i kolejnych mediów społecznościowych udzielana jest zniżka do 60%.
Budżet na reklamę ustala klient*
* – Miesięczna opłata. Ta kwota jest przekazywana do systemu reklamowego Facebooka i służy do pokrycia kosztów wyświetleń reklam oraz kliknięć na stronę. Minimalny zalecany budżet na jedno medium społecznościowe to od 400 PLN miesięcznie.
Poza trzema przedstawionymi metodami reklamy istnieją również alternatywne narzędzia.
Zgodnie z celami promocji w sieci „Facebook” proponowane są następujące metody:
Dzięki różnym kombinacjom działań marketingowych na Facebooku klient otrzymuje wzrost liczby zapytań o produkty i usługi oraz zwiększenie sprzedaży.
Zyskujesz możliwość zbliżenia się do rzeczywistych i potencjalnych klientów. Dzięki dostępności, grupa docelowa staje się bardziej zainteresowana promowaną marką. Właściwie prowadzona społeczność lub grupa oraz różne techniki reklamy pozostawiają pozytywne wrażenie u użytkowników na temat firmy. Klienci są przekonani, że jesteś na bieżąco z duchem czasu.
Profesjonalne prowadzenie społeczności na Facebooku pomaga lepiej poznać potencjalnych i rzeczywistych klientów, a także osiągnąć dobre relacje. Kiedy uczestnicy widzą wysokiej jakości komunikację, wykształca się pozytywne nastawienie do firmy. Przy wyborze, zdecydują się na Państwa ofertę.
Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego
Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy
Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji
Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność
Turystyka
Restauracje i kawiarnie
Salony urody
Medycyna
Banki
Samochody
Edukacja
Produkty dla dzieci
Zdjęcia
Naprawa
Sprzątanie
Ubezpieczenia
Fitness
Rozrywka
Odzież i obuwie
Wynajem
Jedzenie
Bizuteria
Produkty dla domu
Technika
Przemysł
Nieruchomości
Dom i ogród
+ Twój biznes
Kiedy oczekiwać sprzedaży na Facebooku?
Jak w innych mediach społecznościowych, sprzedaż na Facebooku przebiega według schematu: zaangażować publiczność — rozgrzać — sprzedać. Niezależnie od branży każdy klient przechodzi przez te etapy. Przy tym tempo tych faz może być różne.
Jeśli strona była tworzona od zera, pierwsze zapytania pojawią się po 1,5–3 miesiącach.
Koszt promocji profilu na Facebooku?
Cena jest obliczana indywidualnie. Wszystko zależy od celów, kluczowych wskaźników efektywności, rozmiaru planu treści, potrzeby sesji zdjęciowej itp.
Jakościowa promocja zawsze wymaga dużo czasu, wysiłku i doświadczenia. Dlatego nie odrywaj się od swoich spraw, oddaj promocję w ręce specjalistów.
Ile czasu będzie potrzebne na uruchomienie projektu?
Przeciętnie na uruchomienie potrzebne jest 7–10 dni. Jednak wszystko jest indywidualne. W tym czasie nasz zespół opracuje plan treści, strategię promocji i przygotuje profil.
Czas wpływa także na sam klient, na to, jak szybko odpowiada na zapytania specjalistów i jak zaangażowany jest w proces uruchamiania.
Komu pasuje promocja projektu na Facebooku?
Główna grupa docelowa na Facebooku to mężczyźni i kobiety w wieku od 24 do 45 lat. Przeciętny użytkownik ma wykształcenie wyższe, mieszka w metropolii lub dużym mieście, ma średni, powyżej średniej i wysoki dochód. To płatna publiczność. Dlatego Facebook jest odpowiedni dla biznesu, który jest gotów pracować z zamożną grupą docelową.
Konfiguracja kampanii reklamowych na Facebooku będzie odpowiednia również dla biznesu, który działa z zagranicznymi użytkownikami, a także dla grupy docelowej bez przypisania do określonego miejsca. Taka firma tworzy unikalny produkt lub usługę, pracuje nad poprawą swojej rozpoznawalności, lojalności wobec marki i zwiększeniem prestiżu.
zadzwoń lub zostaw zgłoszenie na stronie internetowej.
wszystkie cele i zadania projektu. Przeanalizujemy rynek.
indywidualną ofertę handlową.
i zawrzemy umowę. Rozpoczynamy pracę.
Aby uczynić zasób interesującym dla użytkowników, stosuje się różne metody pozycjonowania. Obejmują one zarówno pracę nad optymalizacją dla wyszukiwarek, jak i bezpośrednią reklamę, a także ulepszanie samej strony,...
UGC (treści generowane przez użytkowników) - to treści tworzone przez publiczność marki. Na przykład, zdjęcia, recenzje, recenzje wideo itp. Kluczową cechą treści generowanych przez użytkowników jest ich autentyczn...
Od roku 2020 na Instagramie zaszło wiele zmian. Po pierwsze, użytkownicy platformy otrzymali nowe możliwości pozycjonowania swoich profili. Po drugie, zmieniła się sama grupa docelowa. Tam, gdzie wcześniej główną c...