Promowanie konta na Instagramie to nowoczesny sposób dotarcia do docelowej grupy odbiorców. Instagram jest najdynamiczniej rozwijającą się platformą społecznościową. Obecnie jego użytkownicy przekraczają liczbę 100 milionów z różnych krajów świata.
Zaufaj profesjonalistom od promocji w mediach społecznościowych i tysiące użytkowników dowiedzą się o Tobie.
Firma posiada dobre moce, potencjał i mnóstwo pomysłów. Ale w warunkach ostrej konkurencji, jak znaleźć „ciepłą” grupę docelową, przygotować ją i skierować do pożądanego działania – zamówienia produktu lub usługi?
Odpowiedź jest prosta: zaadaptuj się do mediów społecznościowych!
Koszt promowania 1 profilu
od 2000 PLN
Budżet na reklamę ustala klient*
Nie boisz się krytyki i jesteś gotowy rosnąć i rozwijać się? W takim razie promowanie swojego biznesu poprzez Instagram to odpowiednie rozwiązanie dla Ciebie. Pomoże ono otrzymywać opinie od użytkowników i oferować swoje usługi zainteresowanym klientom.
Social media pozwalają przedsiębiorstwom realizować ważne cele marketingowe:
Pozycjonowanie na Instagramie to skuteczne i efektywne narzędzie dla biznesu, który ma coś do pokazania w dosłownym tego słowa znaczeniu. Idźcie ze swoim produktem na czoło wydarzeń i zbierajcie owoce waszej pracy. Na pewno nie będą się one długo czekać, jeśli na pomoc weźmiecie właściwy zespół.
Certyfikowani specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego
Nasze osiągnięcia świadczą o skuteczności naszej pracy
Dążymy do osiągnięcia wyników w regionach o wysokim poziomie konkurencji
Różnorodność projektów o różnym zakresie i stopniu trudności wzmacniają nasze kompetencje i efektywność
Turystyka
Restauracje i kawiarnie
Salony urody
Medycyna
Banki
Samochody
Edukacja
Produkty dla dzieci
Zdjęcia
Naprawa
Sprzątanie
Ubezpieczenia
Fitness
Rozrywka
Odzież i obuwie
Wynajem
Jedzenie
Bizuteria
Produkty dla domu
Technika
Przemysł
Nieruchomości
Dom i ogród
+ Twój biznes
Ile kosztuje promocja projektu na Instagramie?
Każdy projekt to konkretne cele, kluczowe wskaźniki efektywności, ilość treści, sesje zdjęciowe i wiele innych czynników. Wszystkie te elementy wpływają na ostateczny koszt promocji.
Koszt promocji projektu jest ustalany indywidualnie.
Ile czasu zajmie uruchomienie projektu?
Uruchomimy projekt w ciągu 7-10 dni. W tym czasie nasi specjaliści opracują strategię promocji, przygotują plan treści i przygotują profile.
Dodatkowo, tempo uruchomienia zależy w dużej mierze od samego klienta: jak szybko udzielają Państwo informacji zwrotnej i jak zaangażowani są w proces pracy.
Jak promowana jest konto na Instagramie?
Rozwój konta odbywa się w kilku etapach:
U nas można zamówić kompleksową promocję konta wraz z tworzeniem konkretnego kontentu.
Brak profilu na Instagramie: co robić?
Obecność profilu nie ma znaczenia. Nasi specjaliści pracują zarówno z istniejącymi już profilami, jak i z klientami, którzy dopiero planują założyć konto.
Pomożemy ożywić osobisty blog, markę lub firmę. Jeśli nie ma jeszcze strony, zarejestrujemy profil i przyspieszymy jego rozwój. Niezależnie od sytuacji, uwzględnimy specyfikę Twojej branży i biznesu.
Stworzymy profil, dostosujemy go do firmowego stylu, i wypełnimy unikalnym, przyciągającym treścią.
Kiedy oczekiwać na sprzedaż?
Schemat sprzedaży wygląda następująco: zaangażowanie publiczności — podgrzewanie — sprzedaż. Wszyscy klienci przechodzą przez ten schemat. Przy tym tempo przechodzenia przez etapy może być różne. Nie istnieją tu dokładne liczby.
Jeśli konto jest tworzone od zera, pierwsze zgłoszenia w Instagramie pojawiają się po 1,5–3 miesiącach.
zadzwoń lub zostaw zgłoszenie na stronie internetowej.
wszystkie cele i zadania projektu. Przeanalizujemy rynek.
indywidualną ofertę handlową.
i zawrzemy umowę. Rozpoczynamy pracę.
Aby uczynić zasób interesującym dla użytkowników, stosuje się różne metody pozycjonowania. Obejmują one zarówno pracę nad optymalizacją dla wyszukiwarek, jak i bezpośrednią reklamę, a także ulepszanie samej strony,...
UGC (treści generowane przez użytkowników) - to treści tworzone przez publiczność marki. Na przykład, zdjęcia, recenzje, recenzje wideo itp. Kluczową cechą treści generowanych przez użytkowników jest ich autentyczn...
Od roku 2020 na Instagramie zaszło wiele zmian. Po pierwsze, użytkownicy platformy otrzymali nowe możliwości pozycjonowania swoich profili. Po drugie, zmieniła się sama grupa docelowa. Tam, gdzie wcześniej główną c...